FAQ: Zakup usługi

Jakie rozliczenia będą dla mnie lepsze - miesięczne czy roczne?

Płacąc za rok z góry oszczędzasz pieniądze i czas. Pieniądze, bo otrzymujesz 12 miesięcy płacąc za 10. A czas dlatego, że wykonujesz jedną płatność i księgujesz jedną fakturę - zamiast dwunastu.

Czy mogę kupić pełną usługę przed wygaśnięciem konta testowego?

Tak, nie musisz czekać do końca 14-dniowego okresu próbnego. Co więcej, zakupiona subskrypcja zostanie powiększona o niewykorzystane dni okresu testowego.

Czy jeżeli moja usługa wygaśnie to będę mógł ją kiedyś odnowić?

Tak, Twoja usługa będzie czekała na Ciebie - zablokowana.

Jak przedłużyć ważność usługi?

Kliknij link "przedłuż" znajdujący się obok daty ważności Twojej usługi w sekcji "Konto".

W jaki sposób mogę zapłacić za usługę?

Przyjmujemy zarówno płatności on-line (szybkie przelewy internetowe oraz płatności kartami kredytowymi i debetowymi), jak też off-line (przelewy wykonywane ręcznie, na podstawie dokumentu pro-forma).

Czy mogę zmienić pakiet na inny?

Oczywiście. Kliknij link "zmień" obok nazwy Twojej aktualnej subskrypcji w sekcji "Konto". Jeżeli zmieniasz pakiet na niższy, pamiętaj o konieczności usunięcia nadmiarowych testów - oraz o tym, że pewne funkcje mogą już nie być dostępne po zmianie.

Co zrobić, żeby jeszcze ktoś oprócz mnie otrzymywał przypomnienia o wygasaniu konta, o kończącym się zapasie SMSów i powiadomień głosowych oraz faktury?

W sekcji "Kontakty" dodaj użytkownika i zaznacz przy nim opcję "wysyłaj faktury i przypomnienia". Nie zapomnij zapisać ustawienia.