Taboola
FAQ: Rejestracja i konto próbne

FAQ: Rejestracja i konto próbne

Nie dostałem wiadomości z linkiem aktywacyjnym. Co robić?

Najpierw sprawdź, czy nie trafiła do folderu "SPAM" lub "Wiadomości-śmieci".
Druga możliwość - to literówka w adresie e-mail podczas rejestracji - spróbuj zarejestrować się ponownie - jeżeli poprzednio wpisałeś swój adres poprawnie, system nie pozwoli Ci się zarejestrować. W takim przypadku skontaktuj się z nami.

Co zawiera konto próbne?

Konto testowe posiada wszystkie funkcjonalności konta komercyjnego - w tym zapas 5 SMSów do wypróbowania powiadomień mobilnych. Umożliwia skonfigurowanie pięciu testów i korzystanie z usług przez 14 dni.

Jak wypróbować monitoring, jeżeli moja strona akurat nie ma żadnej awarii?

Na koncie próbnym, w historii monitoringu w przypadku braku awarii znajdziesz przycisk "symuluj awarię". Kliknięcie go spowoduje utworzenie 3-minutowej awarii, która pozwoli Ci otrzymać alerty oraz zobaczyć, jak wygląda niedostępność w raportach.

Czy mogę ponownie zamówić konto próbne, jeżeli już kiedyś z niego korzystałem?

Tak, pod warunkiem, że użyjesz innego adresu email.