FB
FAQ: Rejestracja i konto próbne

FAQ: Rejestracja i konto próbne

Odpowiedzi na często zadawane pytania


Nie dostałem wiadomości z linkiem aktywacyjnym. Co robić?

Najpierw sprawdź, czy nie trafiła do folderu "SPAM" lub "Wiadomości-śmieci".
Druga możliwość - to literówka w adresie e-mail podczas rejestracji - spróbuj zarejestrować się ponownie - jeżeli poprzednio wpisałeś swój adres poprawnie, system nie pozwoli Ci się zarejestrować. W takim przypadku skontaktuj się z nami.

Jak bardzo ograniczone jest konto próbne?

Konto testowe posiada wszystkie funkcjonalności konta komercyjnego - w tym zapas 5 SMSów do wypróbowania powiadomień mobilnych.

Ile testów mogę skonfigurować w ramach konta próbnego?

Pięć.

Czy mogę ponownie zamówić konto próbne, jeżeli już kiedyś z niego korzystałem?

Tak, pod warunkiem, że użyjesz innego adresu email.

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij