FAQ: Alerty i kontakty

Odpowiedzi na często zadawane pytania


Czy alerty o awariach jednego serwisu mogą być wysyłane do wielu odbiorców?

Tak. Dowolną liczbę odbiorców alertów możesz zdefiniować w sekcji "Twoje kontakty".
Następnie, możesz ich przypisać do wybranych stron, które są monitorowane - określając, w jaki sposób mają otrzymywać powiadomienia.

W jaki sposób mogą być wysyłane alerty i jak to włączyć?

Nasz system wysyła powiadomienia emailem, SMSem oraz jako połączenia głosowe. Dodatkowo alerty mogą być udostępniane w postaci kanału RSS.
Rodzaj powiadomień, jakie mają być wysyłane dla danej monitorowanej strony do wybranego odbiorcy możesz ustalić w ustawieniach usługi.

Co zrobić, żeby nie otrzymywać alertów SMS lub głosowych w środku nocy?

W sekcji "Twoje kontakty" możesz określić, w jakich godzinach do danego odbiorcy mogą być wysyłane SMSy i alerty głosowe.

Nie mogę usunąć jednego kontaktu z listy. Dlaczego?

Pierwsza pozycja na liście w sekcji "Twoje kontakty" to dane z ustawień Twojego konta. Nie możesz ich usunąć, ale możesz edytować.

Jak wyglądają alerty?

Oto przykłady:
Alert e-mailowy (wysyłamy w formacie tekstowym, żeby zminimalizować prawdopodobieństwo przechwycenia przez filtry antyspamowe):
"Twój serwis internetowy jest w tej chwili niedostępny lub działa nieprawidłowo:
- adres strony: www.adres-strony.pl
- czas wykrycia awarii: 2012-05-03 0:01:02
- szczegóły błędu: HTTP/1.1 404 Not Found
"
Alert SMSowy i głosowy: "Twoja strona www.adres-strony.pl jest niedostepna."

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij