Zarządzanie mediami społecznościowymi jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie ruchu na twojej stronie i uzyskanie większej liczby klientów. To jest bardzo ważne dla każdej firmy, aby być obecnym w Internecie w najważniejszych sieciach, takich jak: Facebook, Google+, Twitter i LinkedIn. Do zarządzania tymi kontami będziesz potrzebować odpowiedniego narzędzia. Najważniejsze jest, by pozwalało marketingowcowi badać, […]
Opublikowany 23 czerwca 2014 w Social media.
Powodzenie każdej witryny lub aplikacji internetowej wymaga śledzenia poczynań użytkowników. Lepsza informacja generuje lepsze wyniki, które później pozwalają na dokonywanie w odniesieniu do nich zmian na stronie. Zawsze byłem miłośnikiem podstawowych informacji dostarczanych przez Google Analytics, ale są pewne obszary, gdzie produkt Google sprawuje się zdecydowanie gorzej – takie jak wymagające poprawy wizualne przedstawienie informacji, […]
Opublikowany 12 czerwca 2014 w Analityka.
Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie zapomnij o aktywnym linku do www.supermonitoring.pl. GOTOWE TWEETY Top 10 fraz Google w maju 2014: facebook, onet, allegro, youtube, google, wp, pogoda, poczta, warszawa, gry http://jnnj.gu.ma/ tweetnij to Top 5 stron na Facebooku w maju […]
Opublikowany 6 czerwca 2014 w Statystyki.
W e-mail marketingu, testowanie i korygowanie kodowania zaprojektowanych przez ciebie wiadomości e-mail jest jednym z najważniejszych kroków. Pomaga zespołowi marketingowemu zapewnić lepszą konwercję i więcej kliknięć. Takie testowanie jest szczególnie polecane gdy sami projektujemy wiadomość e-mail. Ten etap jest często pomijany przez wielu marketerów, co często kończy się wysyłaniem e-maili pełnych błędów oraz wiadomości, które […]
Opublikowany 26 maja 2014 w Email Marketing.
Chcesz sprawdzić jakiej przeglądarki używa twój klient? Z jakiej jej wersji korzysta lub jakie funkcje ma włączone, np. takie jak JavaScript i inne? Yourbrowser.is jest świetną stroną do sprawdzania wersji przeglądarki, jak i wielu innych funkcji. Aplikacja ta jest przydatna, gdy klienci używający starszych wersji przeglądarek nie są w stanie połączyć się z Internetem lub […]
Opublikowany 21 maja 2014 w Testowanie.
Test A/B jest procesem testowania stron docelowych (landing pages) polegającym na wykorzystaniu zmiennych A i B. Ostatecznym celem tego badania jest określenie zakresu zmian na stronie internetowej w celu maksymalizacji interesujących nas aspektów, takich jak np. zwiększenie sprzedaży, zwiększenie klikalności dla każdej reklamy itp. Test A/B porównuje te dwa parametry, gdzie A symbolizuje wersję strony […]
Opublikowany 15 maja 2014 w Web Design.
Przedstawiamy wyniki badania przeprowadzonego w marcu 2014 roku, w ramach którego przez 31 dni monitorowaliśmy dostępność (uptime) serwisów internetowych urzędów miast wojewódzkich. Strony internetowe trzech urzędów mogą pochwalić się całkowitą bezawaryjnością – czyli uptime na poziomie 100%: Urząd Miasta Kielce Urząd Miasta Krakowa Urząd Miasta Zielona Góra W kwestii szybkości działania serwera najlepszy (najszybszy) okazał […]
Opublikowany 8 maja 2014 w Infografiki.
Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie zapomnij o aktywnym linku do www.supermonitoring.pl. GOTOWE TWEETY Top 10 fraz Google w kwietniu 2014: facebook, allegro, youtube, onet, google, wp, poczta, gry, pogoda, fb http://ewzf.gu.ma/ tweetnij to Top 5 stron na Facebooku w kwietniu […]
Opublikowany 5 maja 2014 w Statystyki.
Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie zapomnij o aktywnym linku do www.supermonitoring.pl. GOTOWE TWEETY Top 10 fraz Google w marcu 2014: facebook, onet, allegro, youtube, google, wp, gry, poczta, fb, tablica http://3qi.gu.ma/ tweetnij to Top 5 stron na Facebooku w marcu […]
Opublikowany 2 kwietnia 2014 w Statystyki.
Działania SEO (Search Engine Optimization), zwane w Polsce “pozycjonowaniem”, składają się z wielu różnych zadań, wśród których znajduje się też analityka – kontrolowanie skuteczności działań, porównywanie efektów z konkurencją – i to na poziomie poszczególnych słów kluczowych. Przedstawiamy aplikację, która wyręczy Cię w żmudnych czynnościach związanych z kontrolowaniem efektywności działań SEO na stronach internetowych, które […]
Opublikowany 24 marca 2014 w SEO/SEM.
Obserwuj nas
Przeglądaj Kategorie
Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.
Kategorie: Analityka ▪ Bezpieczeństwo ▪ Content ▪ E-commerce ▪ Email Marketing ▪ Growth hacking ▪ Hosting ▪ Infografiki ▪ Inne ▪ Komunikacja ▪ Mobile ▪ Monitoring ▪ Ogólnie o aplikacjach webowych ▪ Produktywność ▪ Promowany ▪ Reklama ▪ SEO/SEM ▪ Social media ▪ Statystyki ▪ Testowanie ▪ Web Design ▪ Web Development ▪ Zasoby ▪ Sitemap
© SuperMonitoring.pl - monitoring dostępności stron - SITEIMPULSE® 2010-2025 - Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka Prywatności