Co było popularne w Internecie w listopadzie 2014? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 1 grudnia 2014 w Statystyki.
Sprawdzałeś ostatnio pozycję swojej strony? Jeśli nie, to na co czekasz? Obecnie obowiązkowo trzeba sprawdzać jak dobra jest optymalizacja Twojej witryny pod kątem wyszukiwarek. Jest wiele stron, które mogą Ci w tym pomóc. Jedną z nich jest SEOtest. Zapewnia ona podstawową ocenę różnych cech związanych z SEO w skali 0-10 i 0-100. Istnieje wiele kluczowych […]
Opublikowany 27 listopada 2014 w SEO/SEM.
Bugzilla jest aplikacją, która może być używana przez firmy do wykrywania i pozbywania się błędów w ich produktach lub oprogramowaniu. Używając Bugzilla deweloperzy mogą wydajnie śledzić “bugi” w swoich produktach. Za większość aplikacji stworzonych w tym celu trzeba sporo płacić. Aplikacja stworzona przez Mozilla jest całkowicie darmowa i do tego ma sporo dodatkowych funkcji, których […]
Opublikowany 21 listopada 2014 w Web Design.
Zastanawiasz się, która czcionka będzie pasować do Twojej strony internetowej? Wybór czcionki, wbrew pozorom, może okazać się trudnym zadaniem, wymagającym wiele wysiłku. Osadzenie czcionek na Twojej stronie i sprawdzanie za każdym razem efektów ich zastosowania może okazać się żmudnym zajęciem. Tym bardziej, jeśli za każdym razem trzeba edytować kod witryny. Wiadomo, że zawsze można to […]
Opublikowany 10 listopada 2014 w Web Design.
Co było popularne w Internecie w październiku 2014? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 3 listopada 2014 w Statystyki.
Szukasz idealnej nazwy domeny? Wypróbuj Domai.nr, gdzie znajdziesz szereg kreatywnych nazw domen dostosowanych idealnie do Twojego biznesu. Wszystko, co musisz zrobić, to wprowadzić interesujące Cię słowo kluczowe i przeglądać otrzymane wyniki. Wszystkie dostępne nazwy domen funkcjonalnych, w tym te z rozszerzeniami .com, .org, i .net, są zawarte w rezultatach. Domai.nr daje możliwość znalezienia domeny w […]
Opublikowany 27 października 2014 w Inne.
LiveChat to aplikacja umożliwiająca Twojej firmie lub zespołowi obsługi klienta interakcję z nim poprzez stronę internetową. Pozwala to budować lepszą relację z klientami. LiveChat posiada wiele zintegrowanych funkcji. Potrafi, dzięki Facebookowi, sprawdzić kim jest klient i możliwie jak najwięcej dowiedzieć się o nim lub o jego potrzebach analizując jego profil. Jest to z pewnością jedna […]
Opublikowany 8 października 2014 w Komunikacja.
Co było popularne w Internecie we wrześniu 2014? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 2 października 2014 w Statystyki.
Analityka stron WWW to gromadzenie, analiza i pomiar danych w celu zrozumienia i optymalizacji stron internetowych dzięki generowanym raportom. Analitykę realizuje się za pomocą wielofunkcyjnych narzędzi, które mogą być używane zarówno do mierzenia ruchu w sieci, przeprowadzania badań rynku, by zwiększyć wpływ strony na odwiedzających, a także do pomiaru wpływu kampanii reklamowej. Analityka www pomaga […]
Opublikowany 22 września 2014 w Analityka.
Wspieranie menedżerów i kierowników w tworzeniu strategii i podejmowaniu decyzji, oparte na definiowaniu, gromadzeniu, analizowaniu informacji na temat konkurencji, prognozie jej zachowań lub zalecanym przebiegu działania dotyczącego produktu, konkurenta, klientów lub jakiegoś aspektu otoczenia, nazywa się analizą konkurencyjności. Zapoznanie się z tym, co dzieje się w branży poza Twoją firmą, pomoże Ci lepiej konkurować, a […]
Opublikowany 16 września 2014 w Analityka.
Obserwuj nas
Przeglądaj Kategorie
Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.
Kategorie: Analityka ▪ Bezpieczeństwo ▪ Content ▪ E-commerce ▪ Email Marketing ▪ Growth hacking ▪ Hosting ▪ Infografiki ▪ Inne ▪ Komunikacja ▪ Mobile ▪ Monitoring ▪ Ogólnie o aplikacjach webowych ▪ Produktywność ▪ Promowany ▪ Reklama ▪ SEO/SEM ▪ Social media ▪ Statystyki ▪ Testowanie ▪ Web Design ▪ Web Development ▪ Zasoby ▪ Sitemap
© SuperMonitoring.pl - monitoring dostępności stron - SITEIMPULSE® 2010-2025 - Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka Prywatności