Co było popularne w Internecie w lipcu 2014? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 1 sierpnia 2014 w Statystyki.
Reklama Twoich produktów lub usług skierowana do grupy osób korzystających z poczty elektronicznej nazywana jest e-mail marketingiem. E-mail marketing niweluje przerwy, jakie firma miałaby w interakcji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Jego celem jest rozwijanie zaufania, lojalności i świadomości marki wśród ludzi. E-mail marketing jest niezbędny dla biznesu, by zdobywać nowych klientów, zwiększyć konwersję i […]
Opublikowany 28 lipca 2014 w Email Marketing.
Zdarza się, że początkującemu projektantowi lub firmie rozpoczynającej działalność trudno jest uzyskać opinię na temat strony lub aplikacji internetowej a zamawianie płatnych recenzji jest dość kosztowne, szczególnie, gdy masz bardzo ograniczony budżet. Ale nie porzucaj pomysłu zdobycia opinii na temat Twojej strony internetowej, ponieważ recenzje zawsze są pomocne, by dowiedzieć się jak ludzie oceniają design […]
Opublikowany 15 lipca 2014 w Web Design.
Promowanie firmy poprzez blogi, podcasty, wideo, biuletyny, SEO, e-książki i social media to tak zwany inbound marketing. Ostatecznym celem inbound marketingu jest wypracowanie długofalowej relacji klienta z marką. Ten rodzaj marketingu jest niezwykle korzystny, ponieważ zaskarbia nam dużo uwagi ze strony klientów i sprawia, że łatwo im znaleźć naszą firmę. Pozwala to znaleźć nowych klientów […]
Opublikowany 7 lipca 2014 w SEO/SEM.
Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie zapomnij o aktywnym linku do www.supermonitoring.pl. GOTOWE TWEETY Top 10 fraz Google w czerwcu 2014: facebook, onet, youtube, allegro, google, wp, pogoda, poczta, gry, fb http://eu0i.gu.ma/ tweetnij to Top 5 stron na Facebooku w czerwcu […]
Opublikowany 2 lipca 2014 w Statystyki.
Nikt nie lubi być przykuty do pustego ekranu w czasie wczytywania witryny lub aplikacji. Aby uczynić stronę bardziej atrakcyjną, możesz dodać preloader. Preloader jest to nic więcej, jak tylko pasek ładowania lub „zapełniający się” wykres kołowy, który wskazuje, jaki procent zawartości jest już załadowany i informuje użytkownika, że żądana przez niego zawartość jest właśnie ładowana. […]
Opublikowany 30 czerwca 2014 w Web Design.
Zarządzanie mediami społecznościowymi jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie ruchu na twojej stronie i uzyskanie większej liczby klientów. To jest bardzo ważne dla każdej firmy, aby być obecnym w Internecie w najważniejszych sieciach, takich jak: Facebook, Google+, Twitter i LinkedIn. Do zarządzania tymi kontami będziesz potrzebować odpowiedniego narzędzia. Najważniejsze jest, by pozwalało marketingowcowi badać, […]
Opublikowany 23 czerwca 2014 w Social media.
Powodzenie każdej witryny lub aplikacji internetowej wymaga śledzenia poczynań użytkowników. Lepsza informacja generuje lepsze wyniki, które później pozwalają na dokonywanie w odniesieniu do nich zmian na stronie. Zawsze byłem miłośnikiem podstawowych informacji dostarczanych przez Google Analytics, ale są pewne obszary, gdzie produkt Google sprawuje się zdecydowanie gorzej – takie jak wymagające poprawy wizualne przedstawienie informacji, […]
Opublikowany 12 czerwca 2014 w Analityka.
Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie zapomnij o aktywnym linku do www.supermonitoring.pl. GOTOWE TWEETY Top 10 fraz Google w maju 2014: facebook, onet, allegro, youtube, google, wp, pogoda, poczta, warszawa, gry http://jnnj.gu.ma/ tweetnij to Top 5 stron na Facebooku w maju […]
Opublikowany 6 czerwca 2014 w Statystyki.
W e-mail marketingu, testowanie i korygowanie kodowania zaprojektowanych przez ciebie wiadomości e-mail jest jednym z najważniejszych kroków. Pomaga zespołowi marketingowemu zapewnić lepszą konwercję i więcej kliknięć. Takie testowanie jest szczególnie polecane gdy sami projektujemy wiadomość e-mail. Ten etap jest często pomijany przez wielu marketerów, co często kończy się wysyłaniem e-maili pełnych błędów oraz wiadomości, które […]
Opublikowany 26 maja 2014 w Email Marketing.
Przeglądaj Kategorie
Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.
Kategorie: Analityka ▪ Bez kategorii ▪ Bezpieczeństwo ▪ Content ▪ E-commerce ▪ Email Marketing ▪ Growth hacking ▪ Hosting ▪ Infografiki ▪ Inne ▪ Komunikacja ▪ Mobile ▪ Monitoring ▪ Ogólnie o aplikacjach webowych ▪ Produktywność ▪ Promowany ▪ Reklama ▪ SEO/SEM ▪ Social media ▪ Statystyki ▪ Testowanie ▪ Web Design ▪ Web Development ▪ Zasoby ▪ Sitemap
© SuperMonitoring.pl - monitoring dostępności stron - SITEIMPULSE® 2010-2023 - Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka Prywatności