Napędzaj sprzedaż treścią z Openr

Opublikowany 7 lipca 2017 w Social media. Tagi: , , .

Nowoczesnym Internetem rządzą artykuły. Ludzie wciąż są głodni wiedzy. Chcą czytać o i wprowadzać w życie dobre nawyki, wybierać zdrową żywność, decydować w sprawach swojego stylu życia, etyki pracy i zgłębiać wszystko inne, co ich interesuje. Dlatego też poszukują wiedzy w sieci, czytają recenzje produktów i sprawdzają ich oceny oraz biorą czynny udział w społecznościach internetowych. Jeśli więc posiadasz produkt lub usługę, o której chcesz żeby dowiedział się cały świat, najbardziej efektywnym sposobem by to osiągnąć, będzie promocja online poprzez generowanie ukierunkowanych treści. Brzmi dość prosto!

Ale w rzeczywistości pisanie o produktach i usługach, a umiejętność faktycznego przekonywania ludzi do ich kupna, to dwie zupełnie różne rzeczy. Możesz wręcz przechwalać się z jakich to prześwietnych składników nie składa się Twój jogurt, jakich to nie posiada zalet zdrowotnych i ilu to nie znalazł szczęśliwych i zadowolonych klientów. Jednak skłonienie odwiedzającego Twoją stronę do kliknięcia przycisku „Kup teraz” to już zupełnie inna para kaloszy.

Potrzebujesz trochę pomocy? Sprawdź Openr!

Openr – zwiększaj interakcje z udostępnianych treści

Openr jest innowacyjnym narzędziem online, które umożliwia zwiększenie interakcji treści. Pozwala ukierunkować treści marketingowe, dzięki czemu możesz rzeczywiście zwiększać świadomość marki. Zwykle, żeby przekonać ludzi do zakupu Twojego produktu, musisz tworzyć materiały marketingowe o możliwie najwyższej jakości, wyprodukowane przez najlepszych marketingowców. Z Openr nie będzie to już konieczne. Platforma może być traktowana jako spersonalizowany starter rozmów, który pozwala zaangażować odbiorców w stworzone treści tak, aby nie mogli powstrzymać się przed zakupem.

Narzędzie zawiera wsparcie dla wszystkich elementów – od przepływów pracy kampanii, poprzez w pełni konfigurowalne profile marki, aż po obszerną analitykę, na przyjaznej dla użytkownika platformie. Wszystko, by przekształcić wszystkie zrobione treści w coś bardziej skutecznego w planie marketingowym. Oto najważniejsze zalety:

  • Więcej ruchu dzięki Twojej zawartości.
  • Przejmuje prowadzenie sprzedaży i rejestrację e-mail.
  • Informacje zwrotne i zbieranie opinii poprzez szybkie ankiety.

Pewnie interesuje Cię jakie funkcjonalności sprawiają, że to narzędzie jest tak atrakcyjne. Oto one:

  • Możliwość dostosowania projektu i układu, dzięki czemu możesz zmienić wygląd swoich treści, by najlepiej dopasować je do wizerunku Twojej marki.
  • Optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych – Twoi odbiorcy mogą angażować się niezależnie od sposobu przeglądania.
  • Menedżer plików pozwalający bezpośrednio udostępniać zawartość, obrazy, filmy lub dokumenty PDF.
  • Pulpit analityki w czasie rzeczywistym umożliwiający śledzenie wszystkich linków aplikacji.
  • Integracja z mediami społecznościowymi, dzięki której możesz bezpośrednio udostępniać swoje treści przez kanały społecznościowe.
  • Zarządzanie kampanią do generowania wiadomości dostosowujących się do Twoich działań marketingowych i przyspieszenia Twojej pracy.
  • Testowanie A/B Split do konfigurowania i analizowania wielu wiadomości, by móc zwiększać współczynniki konwersji.
  • Skoncentrowanie pod względem lokalizacji geograficznej i języka, by automatycznie wykrywać i przyciągać odbiorców z różnych krajów.
  • Współpraca zespołowa.
  • Obsługa płatności za pośrednictwem Openr Payments System.
  • Opcja ustawienia domeny niestandardowej.

Oprócz wymienionych w aplikacji znajdzie się jeszcze wiele innych ciekawych funkcjonalności. Odwiedź stronę narzędzia, by dowiedzieć się więcej.

Jak to działa?

Działanie narzędzia zostało wyjaśnione na jego stronie na przykładzie kilku kroków:

  1. Zidentyfikuj wszystkie stworzone treści dla Twojej marki.
  2. Dodaj przekaz Twojej marki i CTA, by aktywować zdobytą zawartość.
  3. Włącz aktywną treść do Twojego planu marketingowego.
  4. Śledź linki Openr, by zobaczyć wszystkie odsłony i kliknięcia, jakie otrzymują Twoje treści.

Podczas naszego testowania aplikacji, rejestracja nowych użytkowników została zamknięta, ponieważ narzędzie zostało wykupione przez inny, większy podmiot. W związku z czym, na blogu Openr przeczytaliśmy parę postów na temat historii sukcesu, by dowiedzieć się w jaki sposób można wykorzystywać narzędzie. Nasze wnioski są tutaj podsumowane.

Załóżmy, że posiadasz produkt spożywczy, który pomaga zwiększyć odporność ludzkiego organizmu. Zamiast tworzyć bezpośrednie treści skierowane do odbiorcy, by przekazywać je Twoim użytkownikom, stwórz bardziej subtelną zawartość, taką jak wskazówki pozwalające prowadzić zdrowy tryb życia dzięki spożywaniu Twoich zdrowych produktów i innego naturalnego jedzenia. Następnie, skorzystaj z Openr w połączeniu z dowolnym innym narzędziem, używanym przez Ciebie na co dzień do promowania Twoich treści. Openr sprawi, że każde kliknięcie na Twoją zawartość wyświetli czytelnikom nie tylko ją, ale również wiadomość Openr na temat Twojego produktu. Wiadomość łączy treść z Twoją marką, tym samym zwiększając jej świadomość. Kolejna możliwa aktywność w tej wiadomości to dodanie Twojego produktu do koszyka w wybranym supermarkecie, by zwiększyć sprzedaż.

Całkiem nieźle nie sądzisz?!

Zalety i wady

Nie chcemy na chwilę obecną oceniać tej usługi, ponieważ nie mieliśmy szansy na jego pełne przetestowanie. Ale jeśli rzeczywiście robi to, co twierdzą jego twórcy, byłoby to idealne remedium dla organizacji ciągle poszukujących bardziej konkretnej strategii marketingowej. Oczywiście, jeśli narzędzie nie wymaga od swoich użytkowników wielu godzin nauki jego obsługi.

  • Przekuwaj swoje treści marketingowe w sprzedaż za pomocą openr.co/ @magicopenr via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Podsumowanie

Podobnie jak my, musisz zaczekać na ponowne otwarcie rejestracji nowych użytkowników, by przekonać się samemu ile naprawdę jest warte to narzędzie.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w Social media
Catvertiser – najlepszy sposób na reklamę na Facebooku

Jaki pożytek z talentu, jeśli nie można go pokazać innym? Jak firma może rozwijać się bez dotarcia do właściwych klientów?...

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij