Czego każdy inżynier oprogramowania obawia się najbardziej? Diagnozowania problemów z jego aplikacją, opierającego się na logach. Zwłaszcza wtedy, gdy program jest bardzo skomplikowany, z setkami dzienników, z których każdy odpowiedzialny jest za tysiące linii kodu. Dodajmy do tego jeszcze presję robienia wszystkiego na zaraz, a samo wyobrażenie takiego scenariusza przyprawi biednego inżyniera przynajmniej o solidny […]
Opublikowany 5 lipca 2016 w Inne.
Jedna myśl pewnie zaprząta umysł niejednego użytkownika komputera – dlaczego wielcy gracze na rynku, tacy jak Google, AOL itp. tworzą i rozwijają fajne narzędzia i aplikacje oraz udostępniają je za darmo? Jakie korzyści mają z oferowania często niszowych, ale w pełni darmowych usług swoim użytkownikom? Z pewnością muszą wydać sporo pieniędzy i zaangażować dużo siły […]
Opublikowany 27 czerwca 2016 w Testowanie.
Jako projektant stron internetowych, musisz pewnie dość często eksperymentować z kolorami. Czy to dobierając odpowiednią barwę dla banerów, przycisków, ramek obrazów lub nawet całego szablonu swojej strony, większość zadań podczas projektowania stron kręci się wokół kombinacji VIBGYOR. I choć może wydawać się to trywialne, wybór odpowiedniej kompozycji kolorów ma znacznie głębszy wpływ na atrakcyjność Twojej […]
Opublikowany 20 czerwca 2016 w Web Design.
Blogerzy, autorzy artykułów i treści w sieci oraz ich redaktorzy mogą być świetni w pisaniu, ale już niekoniecznie równie dobrzy w wyszukiwaniu dobrych obrazów. Nie znaczy to wcale, że nie używają zdjęć do ozdabiania swojej twórczości. Jeśli jesteś w dobry w tworzeniu poczytnych materiałów, to z pewnością wiesz jak wiele można dać tekstowi dobrze dobrany […]
Opublikowany 16 maja 2016 w Content.
Nieważne jak bardzo utalentowany jest deweloper, prędzej czy później, przy niektórych zadaniach, być może będzie potrzebował trochę pomocy, jeśli nie od kolegi po fachu, to z jakiegoś źródła znalezionego w sieci. Każdy ekspert technologii może ręczyć za to, że o ile nie posiadasz pamięci fotograficznej (dosłownie), to nie jesteś po prostu w stanie pamiętać w […]
Opublikowany 11 maja 2016 w Web Development.
„Jak na zapalonego blogera przystało, mój umysł często podrzuca mi sytuacje, które następnie staram się ująć w słowa i podzielić się nimi ze światem. Nie jestem niestety zbyt dobry w wykonywaniu lub gromadzeniu zdjęć. Zatem często moje posty na blogu nie zawierają żadnego obrazu. Jestem jednak w pełni świadomy, że czytanie bloga bez odpowiedniego zilustrowania […]
Opublikowany 29 kwietnia 2016 w Content.
Proste zestawienie losowych danych może być często dość niezrozumiałe. Jeśli jednak odpowiednio je zorganizujesz i nadasz im odpowiedni sens, możesz przedstawić przydatne informacje w łatwo przyswajalny sposób. Istnieje sporo metod na właściwe prezentowanie danych. Zdecydowanie częściej niż inne typy, informacje na temat systemów i procedur są przedstawiane za pomocą różnych rodzajów schematów, takich jak: wykresy, […]
Opublikowany 14 kwietnia 2016 w Content.
Zastanawialiście się kiedyś, w jaki sposób firmy budują doskonałe strony internetowe, które natychmiast przyciągają wzrok i uwagę użytkowników? Jakich widżetów lub narzędzi użyć, by móc czerpać maksymalne korzyści? Jeśli specjalizujesz się w tworzeniu lub sprzedaży określonej technologii, to kim są Twoi potencjalni klienci? Jeśli zawsze chciałeś poznać odpowiedzi na te pytania, to właśnie trafiłeś na […]
Opublikowany 4 kwietnia 2016 w Web Development.
Każdy użytkownik komputera, czy to początkujący czy ekspert, z pewnością zna termin „wirus”. Choć wielu z nas prawdopodobnie nie ma wiedzy na temat szczegółów technicznych dotyczących wirusów, to doskonale zdajemy sobie sprawę, że wirus jest swego rodzaju programem komputerowym, który ma za zadanie zniszczyć nasze dane lub spowodować poważne szkody w naszych maszynach. Dostaje się […]
Opublikowany 24 marca 2016 w Testowanie.
Na wysoce konkurencyjnym rynku, gdzie każda organizacja stale robi co może, by pokonać swoją konkurencję, nawet najmniejszy detal może mieć decydujące znaczenie. Weźmy jako przykład kampanie reklamowe. Aby stworzyć skuteczną kampanię, która od razu przykuje uwagę odbiorców, musisz użyć odpowiednich kluczowych słów. Dobrze ułożone slogany, hasła oraz jasno przedstawiona wizja przedsiębiorstwa mogą ogromnie pomóc firmie […]
Opublikowany 11 marca 2016 w SEO/SEM.
Obserwuj nas
Przeglądaj Kategorie
Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.
Kategorie: Analityka ▪ Bezpieczeństwo ▪ Content ▪ E-commerce ▪ Email Marketing ▪ Growth hacking ▪ Hosting ▪ Infografiki ▪ Inne ▪ Komunikacja ▪ Mobile ▪ Monitoring ▪ Ogólnie o aplikacjach webowych ▪ Produktywność ▪ Promowany ▪ Reklama ▪ SEO/SEM ▪ Social media ▪ Statystyki ▪ Testowanie ▪ Web Design ▪ Web Development ▪ Zasoby ▪ Sitemap
© SuperMonitoring.pl - monitoring dostępności stron - SITEIMPULSE® 2010-2024 - Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka Prywatności