Twórz sprzedające grafiki za pomocą LinkLay

Opublikowany 27 lutego 2018 w Content. Tagi: , , , .

Dni, kiedy trzeba było opuścić domowe zacisze, aby zrobić zakupy, zniknęły bezpowrotnie. Z usługami oferującymi potężny wybór, z zapłatą gotówką przy odbiorze, darmowymi próbkami, prostymi procesami zwrotu towaru, kupowaniem czegokolwiek, od codziennych zakupów do luksusowych przedmiotów, odzieży i akcesoriów, stało się czynnością wykonywaną w domu. Wszystko czego potrzebujesz to urządzenie podłączone do Internetu i tyle. Nawet najwięksi sprzedawcy zdają sobie sprawę z wielkiego potencjału rynku urządzeń mobilnych i dlatego wymyślają coraz to nowe sposoby zachęcenia większych ilości klientów i uczynienia zakupów przez Internet jeszcze prostszych niż wcześniej.

LinkLay

Jednym z najnowszych trendów przejmujących rynek zakupów online są sprzedające grafiki (ang. “shoppable images”) na stronach internetowych. Sprzedająca grafika to obrazek, na którym widzisz zdjęcie produktu i za pomocą jednego kliknięcia bezpośrednio w obrazek możesz zobaczyć cenę i link do zakupu. Użycie takiego obrazka eliminuje konieczność przeglądania katalogów produktów i czyni wszystko prostszym. Niektóre z najpopularniejszych marek z branży odzieży, akcesoriów, makijażu czy dekoracji domu używają tego rodzaju marketingu bezpośredniego przy zamieszczaniu obrazków sklepowych w swoich reklamach na blogach i stronach internetowych. Jeżeli użytkownik widzi coś, co mu się podoba, nie musi klikać na zdjęcie i być przekierowanym do strony sklepu, gdzie musi przeglądać produkty. Zamiast tego, widzi małe interaktywne ikony bezpośrednio na produktach wyświetlonych, które informują go o cenie i dają bezpośredni link do strony zakupu. Bezpośrednie i proste!

Chcesz wypróbować ten genialny mechanizm sprzedaży? Odwiedź LinkLay!

LinkLay – szybko przerób zdjęcia produktów na sprzedające grafiki

LinkLay jest unikatowym narzędziem przeglądarkowym, zaprojektowanym w celu udostępnienia blogerom, twórcom, marketingowcom, a nawet firmom możliwości zwiększenia zysków przez zwiększenie statystyk aktywności na stronach sklepowych. Wprowadza on nowy sposób zakupów – wybieranie dokładnie tego produktu, który lubią, bezpośrednio z reklamy, która przyciągnęła ich wzrok.

Ile razy widziałeś reklamę sukienki czy torebki, która wpadła ci w oko, ale kliknięcie prowadziło do strony sklepu, gdzie trzeba było przejrzeć tysiące produktów, aby znaleźć ten jeden? Pożegnaj się z tym dzięki bezpośrednim linkom do strony „kup teraz” dla dokładnie tego produktu, na który klikasz na reklamie, dzięki sprzedającym grafikom stworzonym przez LinkLay.

Łapiesz o co chodzi? Aby przedstawić to dokładniej, oto korzyści korzystania z LinkLay widoczne na pierwszy rzut oka:

  • Wychodzi naprzeciw rosnącej potrzebie internautów oczekujących natychmiastowych rezultatów i bezproblemowych doświadczeń
  • Daje sprzedawcom szansę na podtrzymanie zainteresowania swoich publiczności poprzez bezpośrednie prowadzenie ich do stron sprzedaży dla produktu, który ich zainteresował, co zapobiega „wystygnięciu” tej „gorącej” sprzedaży.
  • Wraz z LinkLay umieszczenie obrazka sklepowego na twojej stronie jest proste: skopiowanie i wklejenie fragmentu kodu tam, gdzie chcesz, żeby obrazek się pojawił
  • Sprzedające grafiki stworzone za pomocą LinkLay nie zawierają żadnego loga
  • Platforma jest zaprojektowana dla współpracy z Pinterest, Google oraz urządzeniami mobilnymi. Jest także zintegrowana z usługą Google Analytics, co pozwala ci monitorować wpływ sprzedających grafik na użytkowników
  • Jest to świetny sposób na wygenerowanie większej ilości sprzedaży dla blogerów, twórców oraz sprzedawców internetowych

LinkLay jest kompatybilne ze wszystkimi narzędziami budowania stron internetowych oraz platformami e-commerce, które akceptują kod HTML, takimi jak WordPress, Shopify, Wix, Magento, itd. Zawiera bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, który czyni proces tworzenia obrazków sklepowych kwestią kilku kliknięć.

LinkLay - zrzut ekranu

Jak to działa

Aby zacząć używać tego narzędzia, należy odwiedzić linklay.com i kliknąć na czerwoną ikonę „Strart your FREE trial”. Doprowadzi to do strony rejestracji, gdzie należy wypełnić wszystkie standardowe informacje nowego użytkownika. Po tym kroku dotrzesz do kokpitu z następującymi opcjami:

  1. Najpierw zostanie ci zaoferowana 37-sekundowa prezentacja video pokazująca jak korzystać z narzędzia (nowi użytkownicy powinni ją obejrzeć). Zamknij okienko z video po zakończeniu.
  2. Pobaw się próbką obrazka zaoferowaną przez LinkLay, aby zrozumieć jak korzystać z produktu. Przesuń kursor nad obrazek, aby zobaczyć 4 opcje – edytuj, kopiuj kod, analityka oraz usuń.
  3. Jako, że nie dodałeś jeszcze żadnych punktów kliknięcia na obrazku, wybierz opcję „edytuj”.
  4. Powinieneś teraz zobaczyć powiększoną wersję obrazka w prawej górnej części ekranu oraz opcje edycji na środkowym panelu.
  5. Aby dodać punkty kliknięcia, kliknij w dowolne miejsce na obrazku. Pojawi się wyskakujące okno z następującymi polami.
    1. Nazwa produktu
    2. Cena (zalecamy zdefiniowanie ceny z odpowiednim symbolem waluty)
    3. URL do strony sprzedaży produktu
    4. Opcja decydująca czy preferujesz, aby użytkownik otworzył link w tej samej karcie
    5. Opcja ustawienia wartości atrybutu nofollow
    6. Opcja włączenia/wyłączenia ujawniania linków partnerskich
    7. Opcja usunięcia tego punktu kliknięcia
  6. Kiedy wypełnisz wszystkie pola w tym okienku, zamknij je. Kursor automatycznie doprowadzi cię do następnego wymaganego ustawienia czyli koloru, kształtu i rozmiaru ikony. Wprowadź zmiany (efekty zobaczysz natychmiast na obrazku po prawej), a następnie kliknij „Zapisz”.
  7. Przewiń stronę w dół i nadaj przyciskowi „CTA” odpowiednią nazwę, jak „Kup Teraz” albo „Zobacz na Stronie Sklepu”.
  8. Nadaj obrazkowi nazwę (tylko i wyłącznie dla celów identyfikacji, nazwa nie będzie widoczna na obrazku).
  9. Wybierz galerię na swojej stronie, w której chcesz umieścić ten obrazek.
  10. Gdy wszystko będzie wyglądało jak powinno, kliknij na „Zapisz i Wygeneruj Kod”.
  11. Otworzy to okienko z kodem HTML Twojej sprzedającej grafiki. Skopiuj ten kod i wklej go w sekcję HTML swojego posta lub strony internetowej, tam gdzie chcesz, żeby dany obrazek się pojawił.

To wszystko, gotowe. Aby stworzyć nową sprzedającą grafikę, kliknij na ikonę „Create New” z panelu po lewej stronie kokpitu, następnie będziesz mógł wrzucić obrazek, który chcesz edytować za pomocą tych samych opcji edycji na środkowym panelu. Aby spojrzeć na wszystkie swoje grafiki, kliknij na ikonę „Gallety” na panelu po lewej.

Ceny i Licencje

Za narzędzie, które daje potencjał zwiększenia bezpośredniej sprzedaży, cena $7 (naliczanie rocznie) za standardowe konto nie jest zła. Z tak mało kosztowną inwestycją, możesz stworzyć 10 sprzedających grafik miesięcznie, których możesz używać na jednej stronie wraz z kopią zapasową Amazon Cloud Services, integracją Google Analytics, brakiem loga na obrazku oraz wsparciem przez e-mail. Zaawansowane oferty w wyższych cenach oferują jeszcze więcej.

Całkiem niezłe!

  • Zwiększ sprzedaż produktów za pomocą sprzedających grafik stworzonych za pomocą LinkLay linklay.com via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Werdykt

Zgodnie z oczekiwaniami – oba kciuki w górę!

Komentarze zamknięte.

  • Obserwuj nas

  • Przeglądaj Kategorie



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej o monitorowaniu stron
  • Superbohaterski monitoring dostępności i funkcjonowania serwisów internetowych.
    Super Monitoring
    lub dowiedz się więcej
    o monitorowaniu stron