Co było popularne w Internecie w październiku 2014? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 3 listopada 2014 w Statystyki.
Szukasz idealnej nazwy domeny? Wypróbuj Domai.nr, gdzie znajdziesz szereg kreatywnych nazw domen dostosowanych idealnie do Twojego biznesu. Wszystko, co musisz zrobić, to wprowadzić interesujące Cię słowo kluczowe i przeglądać otrzymane wyniki. Wszystkie dostępne nazwy domen funkcjonalnych, w tym te z rozszerzeniami .com, .org, i .net, są zawarte w rezultatach. Domai.nr daje możliwość znalezienia domeny w […]
Opublikowany 27 października 2014 w Inne.
LiveChat to aplikacja umożliwiająca Twojej firmie lub zespołowi obsługi klienta interakcję z nim poprzez stronę internetową. Pozwala to budować lepszą relację z klientami. LiveChat posiada wiele zintegrowanych funkcji. Potrafi, dzięki Facebookowi, sprawdzić kim jest klient i możliwie jak najwięcej dowiedzieć się o nim lub o jego potrzebach analizując jego profil. Jest to z pewnością jedna […]
Opublikowany 8 października 2014 w Komunikacja.
Co było popularne w Internecie we wrześniu 2014? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 2 października 2014 w Statystyki.
Analityka stron WWW to gromadzenie, analiza i pomiar danych w celu zrozumienia i optymalizacji stron internetowych dzięki generowanym raportom. Analitykę realizuje się za pomocą wielofunkcyjnych narzędzi, które mogą być używane zarówno do mierzenia ruchu w sieci, przeprowadzania badań rynku, by zwiększyć wpływ strony na odwiedzających, a także do pomiaru wpływu kampanii reklamowej. Analityka www pomaga […]
Opublikowany 22 września 2014 w Analityka.
Wspieranie menedżerów i kierowników w tworzeniu strategii i podejmowaniu decyzji, oparte na definiowaniu, gromadzeniu, analizowaniu informacji na temat konkurencji, prognozie jej zachowań lub zalecanym przebiegu działania dotyczącego produktu, konkurenta, klientów lub jakiegoś aspektu otoczenia, nazywa się analizą konkurencyjności. Zapoznanie się z tym, co dzieje się w branży poza Twoją firmą, pomoże Ci lepiej konkurować, a […]
Opublikowany 16 września 2014 w Analityka.
Monitoring serwisów mediów społecznościowych, takich jak blogi, serwisy informacyjne, wiki, mikroblogi (np. Twitter), portale społecznościowe (np. Facebook, Google+), portale wideo i foto (np. YouTube, Instagram), fora dyskusyjne, ma na celu badanie nastrojów wśród swoich klientów, jak również siłę oddziaływania produktu na użytkowników Internetu. Monitoring mediów społecznościowych pozwala wyciągać wnioski na temat widoczności marki w sieci, […]
Opublikowany 2 września 2014 w Social media.
Co było popularne w Internecie w sierpniu 2014? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 1 września 2014 w Statystyki.
Kradzież i publikowanie treści, pomysłów, wyrażeń i myśli nieswojego autorstwa i podpisywanie się pod tym, to plagiat. Plagiat może być traktowany zarówno jako pewnego rodzaju nieuczciwość studencka i jako taki nie jest przestępstwem, lecz poważnym wykroczeniem etycznym. Z drugiej strony, plagiat może być uznany za równoważny z naruszeniem praw autorskich. Wraz ze wzrostem wykorzystania Internetu […]
Opublikowany 25 sierpnia 2014 w Content.
Social media marketing to proces zwiększania ruchu na stronach internetowych za pomocą sieci społecznościowych. Social media marketing polega na tworzeniu treści, które przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do udostępniania tej zawartości wśród swoich znajomych z ich sieci społecznych. Elektroniczna “poczta pantoflowa” to sytuacja, gdy jedna osoba będzie udostępniać w Internecie informacje na temat wydarzenia, […]
Opublikowany 6 sierpnia 2014 w Social media.
Obserwuj nas
Przeglądaj Kategorie
Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.
Kategorie: Analityka ▪ Bezpieczeństwo ▪ Content ▪ E-commerce ▪ Email Marketing ▪ Growth hacking ▪ Hosting ▪ Infografiki ▪ Inne ▪ Komunikacja ▪ Mobile ▪ Monitoring ▪ Ogólnie o aplikacjach webowych ▪ Produktywność ▪ Promowany ▪ Reklama ▪ SEO/SEM ▪ Social media ▪ Statystyki ▪ Testowanie ▪ Web Design ▪ Web Development ▪ Zasoby ▪ Sitemap
© SuperMonitoring.pl - monitoring dostępności stron - SITEIMPULSE® 2010-2024 - Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka Prywatności