Catvertiser – najlepszy sposób na reklamę na Facebooku

Opublikowany 16 marca 2017 w Social media. Tagi: , , , , .

Jaki pożytek z talentu, jeśli nie można go pokazać innym? Jak firma może rozwijać się bez dotarcia do właściwych klientów? Tym, do czego zmierzamy, jest fakt, że wskaźnik sukcesu organizacji lub sukcesu zawodowego ma wiele wspólnego z właściwą reklamą. Bez odpowiednich narzędzi i zastosowania odpowiednich słów, nawet Google nie byłoby w tym miejscu, gdzie znajduje się dziś.

Jeśli zaś mowa o reklamie, to oprócz monitorowania co powiedzieć i w jaki sposób, innym równie ważnym aspektem, do którego trzeba przyłożyć szczególną wagę jest to, gdzie się reklamować. Z pewnością nie spodziewasz się znaleźć reklamy mydła toaletowego wyświetlanej w restauracji! Innymi słowy, wiedza o tym, gdzie się reklamować, jest również bardzo ważna. A obecnie na świecie nic nie ma większego zasięgu niż media społecznościowe. Co jest pierwszą rzeczą, która przychodzi do głowy, kiedy myślimy o social mediach? Oczywiście Facebook!

Podsumowując więc powyższy wstęp, wychodzi na to, że najlepsza będzie reklama właśnie na Facebooku. Chcesz wiedzieć jak możesz ją usprawnić?

Catvertiser – sprytniejszy sposób na reklamowanie się na Facebooku

Zauważyłeś te atrakcyjne pola umieszczone w paskach bocznych na Facebooku? Albo przypadkowy post, który promuje nową markę butów? Cóż, Facebook stał się ogromną platformą reklamy. Nie ma się co dziwić, w końcu ponad połowa światowej populacji stale z niego korzysta przez większą część dnia. Zdobycie uwagi ludzi za pośrednictwem Facebooka jest prawdopodobnie najszybszym sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów. Oczywiście dla nikogo nie jest to już żadną tajemnicą! Jednak czy przy tak wielkiej liczbie ludzi, którzy biorą się za reklamę i to tylko na tej jednej platformie, prezentacje ich produktów i usług nie stają się dla odbiorcy zbyt monotonne i zwyczajnie nudne? Cóż, na pewno takie nie będą, jeśli będziesz używać Catvertiser.

Catvertiser jest internetowym narzędziem, które pozwala zautomatyzować tworzenie, zarządzanie i raportowanie kampanii reklamowych na Facebooku. Umożliwia automatyczne propagowanie „najgorętszych” treści na podstawie określonych wymagań. Wraz z tym, otrzymasz dostęp do pogłębionej analityki i śledzenia finalnej konwersji reklam dzięki integracji Catvertiser z Google Analytics. Najlepszą funkcjonalnością tego narzędzia jest jego prosty i łatwy w obsłudze kreator reklam, który umożliwia hurtowo przesyłać reklamy z pliku w formacie Excel. Z pewnością pozwoli to zaoszczędzić czas i wysiłek, a wiele reklam wygenerujemy szybciej.

Inne istotne funkcjonalności Catvertiser to:

  • Umożliwia wyświetlanie maksymalnie do 5 produktów w jednej reklamie.
  • Bazuje na modelu CPA, więc zapłacisz tylko za rzeczywiste efekty kampanii.
  • Zapewnia lepsze wyniki poprzez możliwość zdefiniowania Twojej strategii reklamowej polegającego na zwiększeniu wyświetleń tylko wybranych typów postów.
  • Pozwala przeprowadzać testy A/B, by sprawdzać które reklamy są skuteczniejsze.

Krótko mówiąc, Catvertiser pozwala zrobić to samo w 5 minut, co wcześniej zajmowało Ci około 45 minut. Pozwala ona publikować setki reklam, automatycznie wykrywa, które z nich są najskuteczniejsze, eliminuje te najmniej wydajne i udostępnia raport w formacie PDF na zakończenie dnia. Nieźle!

Czy wiesz, że Catvertiser został wydany przez twórców NapoleonCat? Jakiś czas temu testowaliśmy to narzędzie. Sprawdź tutaj.

Jak działa narzędzie?

Zarejestruj się, by skorzystać z bezpłatnej wersji testowej. Dokonasz tego klikając na przycisk „Wypróbuj darmową wersję testową!” („Start your free trial now!”) na stronie głównej. Zostaniesz poproszony o podłączenie konta Facebook do narzędzia, by móc reklamować się za jego pośrednictwem. Będziesz mógł kontrolować, kto zobaczy Twoje posty. Proponujemy, żebyś na początek wybrał publikowanie prywatne, a zmienisz na publiczne, gdy już zobaczysz jak to wszystko działa. Następnie narzędzie poprosi Cię o kilka uprawnień. W tym miejscu jest mały haczyk. Próbowaliśmy przyznać tylko jedno pozwolenie spośród trzech wymaganych i niestety nie dało się kontynuować. Następnie próbowaliśmy to samo z przyznaniem dwóch uprawnień. Niechętnie, ponieważ chcieliśmy po prostu sprawdzić narzędzie na samym początku, bez natychmiastowego wysyłania postów. Efekt nadania tylko dwóch uprawnień był łatwy do przewidzenia. W końcu daliśmy za wygraną i w końcu przeszliśmy do obszaru roboczego. Tylko po co pytanie ludzi o uprawnienia, jeśli bez udzielenia odpowiedzi twierdzących i tak nie będą mogli przejść dalej?

Gdy znajdziesz się w Twoim obszarze roboczym, narzędzie wyświetli Ci krótki poradnik z prezentacją zasad działania aplikacji. Poświęć mu chwilę uwagi! Dobrą wiadomością jest z pewnością fakt, że konto testowe pozwoli Ci na wydanie 100 dolarów na stworzenie początkowych kampanii reklamowych. Po wyczerpaniu tego limitu konieczne będzie wykupienie jednego z płatnych pakietów, by móc dalej korzystać z narzędzia.

Jeśli na co dzień zajmujesz się marketingiem online i regularnie tworzysz kampanie reklamowe na Facebooku, to obsługa aplikacji nie sprawi Ci żadnych problemów i nie będziesz musiał poświęcać swojego czasu na naukę jego używania.

Zalety i wady

Plusów jest dużo i można je łatwo wywnioskować, czytając fragment traktujący o funkcjonalnościach narzędzia. Aplikacja zawiera również programy freebie, takie jak „catjuster”, „catoramic” i „gridcat”, które pomogą upiększyć reklamy na Facebooku. Żeby uzyskać dostęp do tych narzędzi, kliknij etykietę „Darmowe narzędzia” („Free Tools”) w menu, w prawym górnym rogu strony głównej.

Odkryliśmy też kilka drobnych wad:

  • Jak wspominaliśmy wyżej, pytanie o nadanie uprawnień nie ma sensu. Lepiej byłoby po prostu zamieścić informację na ten temat, a nie dawać użytkownikom iluzoryczny wybór tego, na co chcą narzędziu pozwolić.
  • Gdy wybierzesz dowolną funkcjonalność z lewego panelu, powrót do Twojego ekranu głównego nie jest już taki prosty. Kliknięcie „Dashboard” nie zadziała. Zamiast tego musisz kliknąć ikonę Catvertiser w lewym górnym rogu interfejsu. Według nas jest to błąd. Może twórcy będą mogli wyjaśnić przyczynę takiego rozwiązania.
  • Stwórz, zarządzaj i analizuj Twoje kampanie reklamowe na Facebooku przy pomocy @CatvertiserCom catvertiser.com/pl/ via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Podsumowanie

Podsumowując, Catvertiser jest dobrym narzędziem do marketingu internetowego. Ludzie, którzy nigdy wcześniej nie tworzyli reklam na Facebooka, mogą być nieco zniechęceni. Po wprowadzeniu kilku usprawnień, Catvertiser może okazać się lepszy w reklamowaniu na Facebooku niż sam wbudowany w portal moduł reklamowy.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie

  • Obserwuj nas



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w Social media
Podbij media społecznościowe z NapoleonCat

Obecnie każda osoba i organizacja wykorzystuje social media, by być na bieżąco z najnowszymi trendami i informować o swoich dokonaniach...

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij