Zautomatyzuj zarządzanie reklamami na Facebooku za pomocą FastTony

Opublikowany 17 stycznia 2018 w Social media. Tagi: , , , .

Który sposób jest najłatwiejszy, aby zachęcić ludzi do mówienia o produkcie, usłudze lub firmie? Zareklamuj go w mediach społecznościowych, bo od kilku ostatnich lat Facebook stał się synonimem tych właśnie mediów. Platforma, która zaczęła jako narzędzie umożliwiające ludziom kontakt z przyjaciółmi i krewnymi, przekształciła się teraz w jedno z największych miejsc, gdzie można reklamować łatwo rzeczy i szybko pozyskiwać potencjalnych klientów.

Wraz z ewolucją strategii rynkowych, firmy zmieniają reklamy co kilka miesięcy, aby utrzymać zaangażowanie użytkowników. Co więcej, w dowolnym momencie istnieje ogromna liczba różnych reklam wyświetlanych na Facebooku dla tego samego produktu,usługi lub firmy. Z punktu widzenia producenta, właściciela firmy lub dostawcy, śledzenie wielu reklam wyświetlanych dla ich firmy na Facebooku może być męczące i bardzo niewygodne. Monitorowanie, która reklama jest wyświetlana na której stronie, w jakim języku i jak często, zajmuje dużo czasu i potrzeba na to cierpliwości, a kiedy prowadzisz działalność, czy to średnią czy małą, nie masz czasu, by śledzić wszystkie swoje reklamy.

Dlatego dziś, większość zaradnych reklamodawców korzysta z automatycznych narzędzi do kontrolowania swoich reklam działających na Facebooku, Twitterze, Google+ i innych platformach społecznościowych. W tym poście omówimy najlepsze i najgorsze aspekty jednego z takich niezwykle przydatnych narzędzi do zarządzania reklamami na Facebooku – FastTony. Pozwól nam zbadać każdy zakamarek tego produktu.

FastTony – automatyczny manager reklam na Facebooku

Pośród wielu internetowych trackerów reklam FastTony jest jednym z najbardziej progresywnie rozwijających się narzędzi do zarządzania reklamami na Facebooku, z wbudowanymi wtyczkami do nie tylko Facebooka, ale i Instagrama, wielu aplikacji, a nawet całych środowisk takich jak WordPress. Nie jest błędem nazwać FastTony ekosystemem, który automatyzuje kampanie na Facebooku, a dodatkowo sprawia, że niestandardowe formaty reklam są bardziej skuteczne i angażujące.

FastTony, będąc tak zawiłym połączeniem z Facebookiem, ma swoje zalety. Po pierwsze, zawsze wyprzedzasz swoją konkurencję, jeśli nowe rozwiązanie zostanie wprowadzone na Facebooku, masz natychmiastowy dostęp do niego. Inne wyróżniające się zalety to różnorodność oryginalnych rozwiązań, typu split-testy i reklamy pogodowe, które są tak wyjątkowe, że będziesz zaskoczony.

Oto kilka z najlepszych cech tej platformy:

  • Bezproblemowa integracja kampanii reklamowych na Facebooku z systemami CRM, SMS, e-mail
  • Wtyczka pozwala na remarketing dynamicznych kampanii dla e-commerce w ciągu zaledwie kilku sekund
  • Obsługuje automatyczne reklamy pogodowe, dzięki czemu możesz reklamować rękawiczki, gdy zaczyna padać śnieg i oferować leki na ból głowy, gdy ciśnienie spada
  • Obsługuje różne formaty postów, takie jak standardowe, wideo, Carousel, Lead Ads itp.
  • Umożliwia tworzenie postów na Twojej stronie na Facebooku dzięki funkcjom takim jak edycja zdjęć, dodawanie przycisków call-to-action itp.
  • Umożliwia tworzenie Lookalike Audience w oparciu o kryteria, takie jak konkretne zestawy reklam, dane o konwersji, a nawet osoby, które oglądają Twoje filmy
  • Wciela się w moderatora za każdym razem, gdy ktoś komentuje Twoje reklamy i zgłasza nieodpowiednie komentarze
  • Zawiera wskazówki dotyczące możliwych zmian i ulepszeń w kampaniach

Ponadto narzędzie jest dostępne w formie aplikacji mobilnej, która zapewnia dostęp do statystyk w czasie rzeczywistym i do reklam wiodących, umożliwiając edycję stawek kampanii, archiwizowanie kampanii i wiele więcej.

Jak to działa?

Aby rozpocząć korzystanie z narzędzia, odwiedź jego stronę domową na fasttony.es i kliknij przycisk „Utwórz bezpłatne konto próbne”. Od razu zostaniesz przekierowany na stronę podobną do deski rozdzielczej, jednak nie będziesz mógł uzyskać dostępu do żadnej opcji bez zalogowania się. Przy bliższym przyjrzeniu się wyświetlanym opcjom na pogrubionym pasku po lewej stronie znajdziesz link „Dashboard”, który to wyjaśni.

  • Aby się zalogować, musisz podać dane logowania do Facebooka, którego używasz w swojej firmie.
  • Po przyznaniu narzędziu wszystkich uprawnień dostępu zobaczysz swój odnowiony panel ze zdjęciem profilowym na Facebooku, na górze lewego paska bocznego.
  • Na środkowym panelu zostanie wyświetlony formularz, w którym będziesz wpisać informacje kontaktowe. Wypełnij to, ponieważ nie będziesz w stanie przejść dalej, pomijając ten krok.
  • Po wypełnieniu, FastTony poprosi o potwierdzenie strony na Facebooku lub firmy, dla której chcesz śledzić reklamy. Następnie wyświetli dane reklamy z wybranej strony.
  • Oto opis niektórych opcji wymienionych na pasku bocznym:
    • Strona główna – przeniesie Cię na stronę narzędzia
    • Szkolenia – dadzą ci dostęp do przydatnych webinariów, dzięki którym zbierzesz wskazówki na temat narzędzia
    • Blog – posty, artykuły, materiały do czytania związane z narzędziem
    • Dashboard – powrót do opisu aktualnych kampanii na Facebooku
    • Konfiguracja – opcje konfiguracji sposobu korzystania z narzędzia
    • Konferencja – lista metod łączenia się z kolegami z drużyny
    • Automatycznie zoptymalizowane reklamy
    • Ad Post – opcje tworzenia postów reklamowych
    • Reklama – opcje tworzenia reklamy na podstawie Twojego wpisu

Na pasku bocznym znajduje się mnóstwo innych opcji, które zapewnią dostęp do ogromnej liczby funkcji tego narzędzia. W związku z tym FastTony jest naprawdę świetnym sposobem na dostosowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku, jeśli wiesz, jak z niego korzystać.

Zalety VS Wady

Podczas gdy zalety tego narzędzia są oczywiste, wady są nieco mniej widoczne. Nie znajdziesz żadnych błędów w narzędziu. Problem jest tylko jeden – stosunkowo trudno pracować z tą aplikacją. Dla małej firmy lub profesjonalisty pracującego z reklamami na Facebooku po raz pierwszy, korzystanie z tego narzędzia byłoby jak znalezienie drogi przez niezwykle skomplikowany labirynt. Tak, istnieje wiele opcji dostosowywania, ale ogromna ich liczba trochę przytłacza. Dodaj do tego brak linku pomocy, wycieczki po aplikacji lub filmu typu „rozpoczęcie pracy”, a możesz czuć się zagubiony nawet przed rozpoczęciem pracy z FastTony.

  • Zarządzaj wszystkimi reklamami na Facebooku z jednego miejsca za pomocą @fasttonyes – narzędzia do automatyzacji reklam fasttony.es via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Werdykt

Znakomite narzędzie z całą masą opcji zarządzania reklamą, niestety tylko dla doświadczonych użytkowników. Nowi użytkownicy będą musieli spędzić trochę czasu zanim nauczą się obsługi tego narzędzia.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie

  • Obserwuj nas



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w Social media
Dodaj własne CTA do każdego udostępnianego linku ze Snip.ly

Od czasu pojawienia się mediów społecznościowych, zaczął się wyścig w monitorowaniu i udostępnianiu efektywnych treści. Od bezpłatnych plików do pobrania...

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij