Brand24 – idealny monitoring społecznościowy

Monitoring serwisów mediów społecznościowych, takich jak blogi, serwisy informacyjne, wiki, mikroblogi (np. Twitter), portale społecznościowe (np. Facebook, Google+), portale wideo i foto (np. YouTube, Instagram), fora dyskusyjne, ma na celu badanie nastrojów wśród swoich klientów, jak również siłę oddziaływania produktu na użytkowników Internetu.

Monitoring mediów społecznościowych pozwala wyciągać wnioski na temat widoczności marki w sieci, badać wpływ kampanii social media i określać przyszłych możliwości zaangażowania użytkowników, a także obserwować działalność konkurentów. Monitoring social media jest bardzo pomocny, w szczególności jeśli chodzi o trendy i o to, co ludzie myślą na temat danego produktu, tematu lub marki.

Technologie wykorzystywane w Social Media Monitoring

Istnieje wiele narzędzi do monitorowania social media, które wykorzystują różne technologie do generowania raportów na temat określonego produktu, tematyki lub marki. Zazwyczaj korzystają z API platform społecznościowych, stworzonych dla programistów do rozwijania własnych aplikacji i usług, opartych na dostępie do danych gromadzonych na tych platformach.
Inne metody obejmują używanie robotów internetowych wyszukujących interesujące dane na podstawie słów kluczowych, przetwarzanie języka naturalnego (NLP) oraz analizę semantyczną. Podstawową ideą jest zbieranie danych z witryn społecznościowych oraz wykorzystanie tych informacji do generowania raportów statystycznych.

brand24

Brand24 jest narzędziem do monitorowania mediów społecznościowych umożliwiającym sprawdzenie, kto mówi o Twoim produkcie lub firmie w Internecie w ciągu kilku minut od momentu opublikowania przez niego postu. Umożliwia Ci w ten sposób zareagowanie na daną opinię, co natomiast pozwala na budowanie relacji z użytkownikami, którzy po prostu rozmawiają o Twojej firmie w sieci. Dzięki temu będziesz móc dokładnie określić konkretnych użytkowników i ich preferencje.

Kryzys wizerunkowy

Social media monitoring jest potężnym narzędziem, które pomoże Ci uniknąć wpadek wizerunkowych Twojej marki, do których może dojść w mediach społecznościowych. Brand24 zidentyfikuje negatywne komentarze w Internecie i pozwoli na interakcję z użytkownikami bezpośrednio biorącymi udział w tej dyskusji. Może to pomóc rozwiązać problem natychmiastowo i zapobiec coraz bardziej negatywnym komentarzom dotyczącym danego problemu. Ponadto Brand24 zapewnia, że możesz być poinformowany o takich opiniach dosłownie w ciągu kilku minut. Dzięki temu możesz na nie reagować szybko i bardziej profesjonalnie. Może Ci to nawet przysporzyć więcej fanów i potencjalnych klientów.

Monitoring Internetu

Stale monitorując Internet Brand24 wyświetla wyniki tak szybko, jak tylko się pojawiają. Dzięki temu możesz reagować bezpośrednio w kampaniach internetowych, zwłaszcza w celu ochrony dobrego imienia Twojej marki i produktu. Ustalenie, co mówią ludzie o Twoim produkcie trwa tylko kilka minut.
Brand24 nie pobiera opłaty za każde z monitorowanych haseł. W ramach miesięcznego abonamentu można monitorować różnorodne tematy. Brand24 jest łatwy w użyciu a oprócz tego zatrudnia e-konsultantów, którzy są gotowi pomóc, jeśli natrafisz na problem podczas korzystania z usługi. Masz również możliwość pobrania i analizowania wyniki z przeszłości – nie jesteś ograniczony tylko do bieżących rezultatów.

brand24_1

Ochrona wizerunku marki

Obecnie dla specjalistów PR najbardziej wymagającym zadaniem jest ochrona wizerunku marki i jej dobrego imienia. W dobie rewolucji mediów społecznościowych, Twoja marka może być łatwo zdyskredytowana za pomocą negatywnych i niesprawiedliwych komentarzy nie tylko użytkowników, ale także konkurentów.
Brand24 umożliwia łatwe śledzenie osoby, marki lub firmy, która umieściła komentarz na temat Twojego produktu. W związku z tym, zawsze będziesz pierwszy w kolejce do poznania tego, co ludzie mówią o Twojej marce w sieci.
Pierwsze negatywne komentarze mogą zniechęcić ludzi do korzystania z Twoich usług lub produktów, co szybko prowadzi do obniżenia sprzedaży oraz straty klientów na rzecz konkurentów. Tak więc monitoring Twojej marki jest koniecznością.

Analiza sentymentu

Usługa wykorzystuje automatyczny algorytm analizy sentymentu, która sprawdza każdy wynik znaleziony przez Brand24, porównuje jego składnię i wykrywa emocjonalnie zabarwione słowa. Zasady składni stosowane przez ten algorytm pozwalają ustalić, czy użyte wyrazy mają pozytywne czy negatywne znaczenie. Pomaga to ustalić dobre i złe opinie zaraz po tym, jak zostaną umieszczone w sieci.

Monitoring personalny i obsługa klienta

Brand24 może też być stosowany do monitorowania konkretnej osoby w sieci. Ustawienie jej nazwy jako słowa kluczowego pomoże Ci uzyskać wszystkie dostępne informacje na temat tej osoby.
Z Brand24 mogą też korzystać firmy, które używają mediów społecznościowych jako platformy do angażowania klientów i komunikowania się z nimi. Korzystając z Brand24 mogą dowiedzieć się, kto o nich pisał i wchodzić z nim w interakcję.

Viral marketing

Social media to najlepsza platforma do marketingu wirusowego ze względu na łatwość, z jaką każdy może umieścić swoją wiadomość w Internecie oraz udostępnić wiadomość opublikowaną przez kogoś innego. Brand24 to doskonałe narzędzie do mierzenia wydajności oraz efektów takich kampanii i strategii.

brand24_2

SEO PR

SEO PR to działania PR realizowane pod kątem wyszukiwarek internetowych (oczywiście głównie Google). Twoja obecność w wyszukiwarkach powinna być dobrze zaplanowana i monitorowana. SEO PR polega na łączeniu optymalizacji pod kątem wyszukiwarek z działaniami PR – w zakresie doboru słów kluczowych.

Monitoring konkurencji w sieci

Brand24 pozwala stale monitorować konkurencję i reagować na ich wysiłki w Internecie. Ponadto, monitorowanie konkurencji może pomóc poznać reakcję grupy docelowej na kampanię marketingową.

  • Idealne narzędzie do monitorowania marki w mediach społecznościowych: brand24.pl/ @brand24 via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Brand24 to jeden z najprostszych, ekonomicznych i intuicyjnych sposobów monitorowania mediów społecznościowych.

4 komentarze:

  1. Michal Sadowski:

    Dzięki za dobre słowo! Idealny tytuł jeśli wolno mi zauważyć 🙂

  2. admin:

    A to właśnie idealny przykład szybkiego reagowania na wykryte wzmianki o marce. 😉

  3. Teletechnika System Sp. z o.o.:

    Z pewnością taka aplikacja pozwala na szybsze reagowanie, co w internecie jest ważne, aby jak najszybciej odpowiadać na pytania użytkowników.

  4. Jerzy Baczkowski:

    Monitoring pozycji w Internecie to obecnie podstawa. Bardzo dobry artykuł!

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie

  • Obserwuj nas



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w Social media
Hrefshare – zyskaj wpływ na to, jak Cię udostępniają

Social media marketing to proces zwiększania ruchu na stronach internetowych za pomocą sieci społecznościowych. Social media marketing polega na tworzeniu...

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij