Automatyczne e-maile follow-up dzięki Woodpecker

Skuteczna komunikacja jest jednym z tych obszarów, który zawsze szybko się sprawdza. Ale co zrobisz, jeśli właśnie jesteś w podróży, jesz lunch, jesteś w trakcie wizyty u lekarza itp., a powinieneś odpowiadać na „pilne” maile od klienta? Oczywiście odpowiesz kiedy będziesz mógł!

Niestety, to nie zawsze najlepsze rozwiązanie. Niektóre rozmowy są po prostu zbyt ważne, by można je było odłożyć na później. Podobnie jak na przykład zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną. Wystarczy chwila zwłoki w odpowiedzi, a ktoś inny może zgarnąć Ci klienta spod nosa albo opóźniona wiadomość e-mail do Twojej dziewczyny może doprowadzić do Waszego rozstania.

Ok, może zabrzmiało to trochę zbyt dramatycznie, ale tak zupełnie serio, co zrobisz, jeśli musisz śledzić ważny wątek e-maili, ale nie jesteś pewny, że będziesz miał dostęp do komputera, kiedy naprawdę będziesz tego potrzebował? Odpowiedź leży w automatyzacji.

Zautomatyzuj e-maile follow up, a jak już to zrobiłeś, to spraw, by były one bardziej interesujące. Oto Woodpecker.

Woodpecker – zimne e-maile i e-maile follow up bezpośrednio z Twojej skrzynki odbiorczej i to w pełni automatycznie

Woodpecker to jedyne w swoim rodzaju narzędzie online, które umożliwia wysyłanie wiadomości e-mail follow up, ale z taką częstotliwością, która sprawia, że odbiorca będzie sądził, że piszesz i wysyłasz je samemu. Możesz ustawić, ile e-maili chcesz wysłać oraz w jakim czasie, by nie wyglądały na generowane automatycznie. Co więcej, narzędzie inteligentnie wykrywa odpowiedzi na wątki wiadomości i odpowiednio reaguje przestając śledzić dalszą wymianę korespondencji. Działa także wykrywanie odpowiedzi z innych adresów e-mail, wiadomości przekazanych dalej i autoodpowiedzi.

Woodpecker jest idealny dla ludzi, którzy zajmują się sprzedażą lub utrzymują kontakty z klientami poprzez regularnie wysyłane zimne e-maile. Możesz codziennie skontaktować się z nieograniczoną liczbą potencjalnych klientów wysyłając im zindywidualizowane zimne e-maile, by solidnie zwiększyć swoje dochody. Ponadto narzędzie pokazuje, kto otworzył jedną z Twoich automatycznych wiadomości i kiedy to zrobił oraz czy kliknął w któryś z Twoich linków.

Oto kilka innych ciekawych funkcjonalności oferowanych przez to narzędzie:

  • Integracja z wieloma platformami e-mail (Gmail, Outlook i inne bazujące na IMAP).
  • Wsparcie dla eksportowania wątków przez Zoho, Zapier, Pipedrive itp.
  • Możliwość łatwego dostosowywania e-maili follow up z wieloma polami, by sprawić, żeby wyglądały jak najbardziej naturalnie.
  • Możliwość importu kontaktów z Zapier (przy użyciu interfejsu API) lub z plików Excel.

Jak to działa?

Twórcy Woodpecker udostępnili niezłe demo, do którego przejdziesz po kliknięciu w „Wypróbuj demo” („Get a demo”) w prawym górnym rogu strony głównej.

Żeby samemu wypróbować narzędzie, zarejestruj się, by uzyskać dostęp do 14-dniowego okresu testowego. Podczas rejestracji nie musisz podawać informacji o swojej karcie kredytowej. Następnie możesz obejrzeć kilka około 3-minutowych samouczków, by bliżej zapoznać się z interfejsem aplikacji. Ale nawet jeśli ich nie oglądniesz, będziesz w stanie poradzić sobie z jej obsługą. A to dlatego, że narzędzie praktycznie nie wymaga żadnej nauki (zaleta w naszym przekonaniu).

Po przejściu do ekranu głównego narzędzia, zobaczysz po prawej stronie przycisk „Dodaj kampanię” („Add campaign”). W tym miejscu musisz kliknąć, by rozpocząć wysyłanie pierwszych wiadomości e-mail za pomocą Woodpecker. Gdy już to zrobisz, narzędzie poprosi Cię o wybranie nazwy dla kampanii, podłączenie adresu e-mail (z którego chcesz wysłać e-maile) oraz wypełnienie składników nowej wiadomości (temat, treść itp.). Po prawej stronie, przylegającej do sekcji zawartości wiadomości e-mail, ujrzysz wiele pól niestandardowych, które możesz dodać do swojego e-maila follow up, by nadać mu bardziej osobistego wyrazu. Do tych pól należą:

  • imię,
  • nazwisko,
  • imię i nazwisko,
  • firma,
  • e-mail,
  • URL,
  • dodatkowe pola.

Wartości tych pól będą zsynchronizowane z książką adresową Twoich kontaktów, którą zaimportujesz do Woodpecker. Możesz też dodać potencjalnych klientów (kontakty, klienci) indywidualnie, korzystając z przycisku „Dodaj perspektywy” („Add Prospects”) w prawym dolnym rogu ekranu.

Następnie określ czas na dostarczenie, by wysyłać e-maile i wybierz dowolne dodatkowe ustawienia (np. śledzenie otwarć e-maila). Po wprowadzeniu wszystkich ustawień, kliknij „Zapisz jako wersję roboczą” („Save as Draft”) lub „Zapisz i wyślij” („Save & Send”), by kontynuować.

W ramach wersji próbnej masz możliwość wysłania 150 e-maili i sprawdzenia, jak wiele z nich zostało otwartych. Aby uzyskać dostęp do pełnej funkcjonalności narzędzia, musisz wykupić jedną z płatnych subskrypcji.

Spróbowaliśmy wysłać 5 testowych e-maili za pomocą Woodpecker i narzędzie zadziałało dokładnie tak, jak opisano. Wiadomości zawierały ustawioną przez nas zawartość, wszystkie imiona zostały pobrane z zaimportowanego arkusza Excel z listą kontaktów, co więcej, nawet niczego nie musieliśmy monitorować. Narzędzie poinformowało, które z wiadomości e-mail zostały otwarte i kiedy. Nieźle!

Zalety i wady

Zalety? Narzędzie robi wszystko to, co nam obiecywano. Szybko, inteligentnie i w przystępnej cenie.

Wady? Narzędzie służy wyłącznie do zautomatyzowania e-maili follow up. Obecnie większość ludzi posiada filtry antyspamowe na swoich kontach e-mail, które automatycznie przenoszą e-maile follow up bezpośrednio do kosza. Czekaj! Czy Woodpecker nie wykrywa automatycznie autoodpowiedzi? Co jeśli Twoi odbiorcy używają go i Twoje automatyczne maile follow up od razu są oznaczane?

Wszystko sprowadza się do tego, jakie korzyści to narzędzie może przynieść Twojej firmie. Może okazać się świetne dla nowopowstałych i małych firm, ale dla ogromnych korporacji, które mają dedykowane działy marketingu i sprzedaży, już na pewno nie!

  • Nigdy nie trać szansy na rozwój, wysyłaj maile follow up przy pomocy @woodpeckerapp woodpecker.co/ via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Podsumowanie

Jeśli szukasz szybkiego i niedrogiego sposobu, by skontaktować się z wieloma potencjalnymi klientami, Woodpecker może Ci naprawdę pomóc. Jednak może przy okazji sprawić, że Twoje wiadomości e-mail zaczną trafiać automatycznie do kosza. Dokonaj więc świadomego wyboru.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie

  • Obserwuj nas



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w Email Marketing
MailChimp – skuteczny e-mail marketing

Reklama Twoich produktów lub usług skierowana do grupy osób korzystających z poczty elektronicznej nazywana jest e-mail marketingiem. E-mail marketing niweluje...

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij