Odkryj strategię SEO swojej konkurencji dzięki SpyFu

Opublikowany 24 kwietnia 2017 w SEO/SEM. Tagi: , , , , .

Search Engine Optimization lub SEO to w dzisiejszych czasach jedno z najpotężniejszych narzędzi używanych przez firmy do bycia zawsze o krok przed konkurencją. Korzystanie z technik SEO i wysokiej jakości zawartości, które są zoptymalizowane pod kątem popularnych wyszukiwarek, takich jak Google, Bing itd., stanowią gwarancję, że ich informacje docierają w odpowiedni sposób i we właściwym czasie do potencjalnych klientów.

Rozważmy scenariusz, w którym potrzebujesz kupić nowy komputer. Obecnie ludzie, gdy muszą coś kupić, przeważnie najpierw szukają w sieci informacji na ten temat. W tym konkretnym przypadku najlepiej byłoby sprawdzić, który model komputera lub laptopa spełnia Twoje wymagania odnośnie konfiguracji, pochodzi od wiarygodnego producenta i mieści się w Twoim budżecie. Z dużą dozą prawdopodobieństwa, model komputera znajdujący się na szczycie listy wyszukiwania Google lub Bing będzie miał większe szanse na zakup. Prawda? Teraz załóżmy, że jesteś producentem sprzętu komputerowego, który chce zwiększyć swoją sprzedaż. Z pewnością chcesz, żeby Twój produkt znalazł się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Żeby tego dokonać, musisz wiedzieć, jak prawidłowo się zareklamować. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na to jest dosłowne zalewanie Internetu treściami promocyjnymi zoptymalizowanymi pod kątem wyszukiwarek.

Ale co zrobić, gdy nie wiesz, jak wygenerować lepszą treść pod względem SEO niż Twoja konkurencja? Jak dalej masz być na prowadzeniu?

To naprawdę proste! Po prostu podglądając, z jakich technik, jakich słów kluczowych i treści do promocji korzystają Twoi konkurenci. A dzięki SpyFu jest to możliwe!

SpyFu – odkryj sekrety marketingu SEO Twojej konkurencji

SpyFu dosłownie pozwala szpiegować Twoich konkurentów. Co oznacza, że możesz dowiedzieć się, co sprawiło, że ich kampanie marketingu online odniosły taki sukces. Narzędzie umożliwia odkrywanie wykorzystywanych przez nich słów kluczowych oraz na jakie Adwords wydają swoje pieniądze strony internetowe. Pozwoli to znaleźć najbardziej odpowiednie słowa kluczowe pasujące do profilu Twojej działalności.

Sama zasada działania SpyFu jest bardzo prosta. Wyszukaj domenę (domenę konkurencji/adres URL), a SpyFu pozwoli Ci zobaczyć każde miejsce, gdzie szukana domena pojawiła się w Google, każde słowo kluczowe, które domena wykupiła w Adwords, każdą kategorię organiczną i każdą inną odmianę reklamy, które pojawiły się w ciągu ostatnich 10 lat. Ponadto narzędzie umożliwia wykrycie wszystkich powiązań z tymi domenami i tym samym odkrywanie wszelkich metod na docieranie do potencjalnych klientów (media społecznościowe, e-mail, telefon i adres), których na pewno nie znajdziesz nigdzie indziej.

Oprócz tego, dzięki SpyFu możesz:

  • wykorzystywać inteligentne rekomendacje, żeby zachęcać do klikania w kampanie SEO lub Adwords,
  • monitorować rankingi Twoich wykupionych słów kluczowych i SEO w Google, Bing i Yahoo,
  • budować partnerstwo lub generować sprzedaż poprzez wiarygodne informacje kontaktowe,
  • odkrywać najbardziej dochodowe słowa kluczowe, które wcześniej przegapiłeś,
  • oszczędzać pieniądze eliminując mało efektywne, dotychczas używane słowa kluczowe,
  • wykorzystywać doświadczenia konkurentów na podstawie historii ich wzlotów i upadków (czyli ucząc się na ich błędach),
  • przenieść słowa kluczowe z 50. pierwszych wyników na pierwszą stronę.

SpyFu pozwala zatem poprawić Twoje rankingi w wyszukiwarkach, bazując na strategii słów kluczowych Twoich konkurentów. Narzędzie sprawia, że zrozumienie SEO jest tak łatwe, jak PPC z dostępnymi odpowiednimi raportami.

Jak to działa?

Jedną z najlepszych rzeczy w SpyFu jest to, że nie musisz się rejestrować ani udostępniać żadnych informacji na swój temat, by móc rozpocząć korzystanie z niego. Po prostu wejdź na stronę główną narzędzia i wyszukaj domenę lub URL witryny konkurenta. W wynikach wyszukiwania zobaczysz:

  • przegląd domeny:
    • liczba organicznych słów kluczowych,
    • szacunkowe miesięczne kliknięcia,
    • kliknięcia pochodzące z Google: stosunek organicznych do płatnych przedstawiony na kolorowym wykresie,
    • płatne wyszukiwanie (Adwords) i powiązane z nim informacje;
  • najlepszą konkurencję: organiczną i płatną,
  • wspólne słowa kluczowe: organiczne i płatne,
  • najlepsze słowa kluczowe: organiczne i płatne,
  • niektóre rekomendacje Adwords,
  • historię rankingów,
  • linki przychodzące.

Jeśli znasz się na SEO i wiesz, czym są różne terminy użyte w tym tekście, bez problemu sobie poradzisz. Masz wystarczająco dużo wiedzy, by z miejsca polepszyć swój marketing internetowy. Co więcej, na tej samej stronie zobaczysz mnóstwo opcji, żeby głębiej zbadać strategie SEO swojej konkurencji. Zobaczysz różne wykresy i kolorowe wizualizacje informacji, które możesz wykorzystać, by poznać więcej, wcześniej niedostępnych informacji.

Czy to narzędzie jest bezpłatne?

Cóż, i tak i nie.

Jeśli wystarczą Ci informacje oferowane w bezpłatnej wersji narzędzia (opisane powyżej), to nie będziesz musiał za nic płacić. Jeśli jednak chcesz uzyskać dostęp do funkcji premium, takich jak: nieograniczone wyniki wyszukiwania, nieograniczony eksport danych, nieograniczone przeglądy domeny, setki wątków sprzedażowych i kontaktów z domen, tysiące tygodniowych rankingów słów kluczowych, wywołania API, niestandardowe raporty marki i wiele innych, to możesz wybrać jedną z trzech płatnych subskrypcji. Poza tymi wszystkimi funkcjonalnościami uzyskasz dostęp do wielu innych możliwości tutaj niewymienionych. A to wszystko z 30-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy (jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz zadowolony) i to bez żadnych ukrytych haczyków.

Prawda, że brzmi nieprawdopodobnie?

Zalety i wady

Nie ma co się rozwodzić.

Zalet jest bardzo dużo. Wada jest tylko jedna – terminologia używana w narzędziu może zdezorientować początkującego użytkownika.

Ale to chyba jasne, że używałbyś tego narzędzia tylko wtedy, jeśli wiedziałbyś co, do czego służy?

  • Podglądaj strategie SEO Twojej konkurencji dzięki @spyfu spyfu.com/ via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Podsumowanie

Narzędzie doskonale wpasowuje się w to, czego szukamy w testowanych przez nas usługach. Jest proste w obsłudze, niedrogie, nie ma żadnych ukrytych haczyków i robi dokładnie to, do czego zostało stworzone. Ale tak jak zwykle mówimy – musisz sam je wypróbować, by się przekonać. My jesteśmy na tak.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie

  • Obserwuj nas



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w SEO/SEM
Zupełnie za darmo analizuj w czasie rzeczywistym backlinki z OpenLinkProfiler

Backlink do strony internetowej jest to taki link, który prowadzi do niej z innej witryny. Innymi słowy, jeśli niektóre strony...

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij