Zaoferuj swoim klientom jeszcze lepszą obsługę dzięki Sugesterowi

Opublikowany 21 lutego 2017 w Komunikacja. Tagi: , , , , , .

Dla każdej firmy jednym z kluczowych składników sukcesu jest perfekcyjne opanowanie procesu obsługi klienta. Na każdym kroku natykamy się na opinie, że nawet organizacje posiadające w swojej ofercie potężny zestaw bardzo dobrych produktów i usług, często nie są w stanie wybić się na rynku właśnie ze względu na zaniedbania w obszarze obsługi klienta. Uwierzcie nam na słowo, kiedy mówimy, że projektowanie i dostarczanie świetnych produktów nie jest jedyną rzeczą, która jest gwarantem sukcesu. Ty jako firma zawsze musisz być dostępny, by odpowiedzieć na dowolne pytanie i rozwiać każdą obawę swoich klientów. Zgadzamy się, że zabiera to mnóstwo czasu i zazwyczaj jest niewdzięcznym zajęciem, ale uzyskiwane korzyści w pełni rekompensują nasze wysiłki. Jeśli jednak masz do dyspozycji tak przydatne narzędzie, jakim bez wątpienia jest Sugester, to masz o jedno zmartwienie mniej.

Sugester – rozwiń swoje instrumenty wsparcia klientów

Sugester jest jedną z najprostszych aplikacji internetowych, które wydatnie pomogą Ci zapewnić lepszą obsługę klienta, zdobyć nowych klientów i stworzyć zaawansowany system zarządzania kolejką zapytań dla Twojej firmy. Narzędzie funkcjonuje jako helpdesk ograniczony do jednego okienka dla Ciebie i Twoich klientów, który pomaga utrzymać relacje pomiędzy Wami. Dzięki Sugester można drastycznie zmniejszyć czas odpowiedzi na zapytania poprzez zbieranie i sortowanie wiadomości przychodzących, przydzielanie zadań do konkretnych zespołów, a także monitorowanie rozwiązań, a to wszystko za pośrednictwem pojedynczego interaktywnego interfejsu. Dzięki dostępowi do dokumentacji pomocy zamieszczonej w Internecie można przez cała dobę, siedem dni w tygodniu i bez przerwy przez cały rok udzielać skutecznego wsparcia wszystkim potrzebującym, z niewielkim udziałem Twojego zespołu w razie potrzeby. Ponadto, za pomocą tego narzędzia w jednym miejscu możesz monitorować komunikację za pośrednictwem różnych kanałów (e-mail, telefon, czat i media społecznościowe).

Sugester pomaga zoptymalizować Twoją komunikację biznesową, służąc jako lepiej sformalizowana, spersonalizowana, dostępna w czasie rzeczywistym platforma wsparcia. Niektóre z najbardziej atrakcyjnych funkcjonalności narzędzia to:

  • Proste, ale potężne narzędzie CRM (Customer Relationship Management), które pozwoli Ci śledzić profile Twoich najważniejszych klientów, prowadzić ewidencję interakcji z nimi i historię ich płatności, pozostawać z nimi w stałym kontakcie, generować sprawozdania i wiele więcej.
  • Możliwość dodania do Twojej witryny okienka „Sugester Live Chat” poprzez wklejenie prostego snippeta w kod strony. To wszystko, czego potrzebujesz, by od razu przystąpić do rozmowy z klientami. Funkcjonalność czatu pozwala dostosować wygląd okienka, podtrzymywać sesje, przeszukiwać archiwum itp.
  • Sugester jest idealne dla Twojej firmy, jeśli Twój zespół wsparcia współdzieli jeden adres e-mail (na przykład help@company.com). Sprawia to, że żaden z maili nie pozostanie bez odpowiedzi, a te będą udzielane przez najbardziej odpowiednich do tego członków zespołu. Funkcjonalność zawiera śledzenie czasu, analitykę, śledzenie aktywności, ocenę odpowiedzi i obsługę szablonów odpowiedzi.
  • Aplikacja ułatwia zarządzanie zadaniami i projektami poprzez umożliwienie Ci łatwego tworzenia i przypisywania nowych zajęć, grupowania ich w projekty (z takimi określającymi je atrybutami, jak na przykład terminy wykonania itp.) i mierzenia tego, ile czasu potrzeba na ich zakończenie.
  • Obecność edytora WYSIWYG do pisania, formatowania i edytowania profesjonalnych treści pomocy bez konieczności jakiegokolwiek programowania. Możesz nawet tworzyć wskazówki pojawiające się w formie wyskakujących okienek i wewnętrzną bazę wiedzy dostępną dla wszystkich członków zespołu.
  • Narzędzie posiada moderowane forum, które może posłużyć do zapisywania wszelkich skarg, sugestii, pomysłów itp.
  • Integracja z Plivo, Telecube i innymi głównymi operatorami VoIP pozwala na wykonywanie lub odbieranie połączeń z innych komputerów, śledzenie statystyk połączeń, monitorowanie e-maili, rozmów telefonicznych itp.
  • Szereg funkcjonalności poczty elektronicznej zapewniających Ci skoncentrowanie się na Twoich głównych produktach i usługach bez konieczności martwienia się o auto-odpowiedzi, listy mailingowe, niestandardowe stopki, maile grupowe itp.

Jak to działa?

Żeby rozpocząć korzystanie z Sugester musisz zarejestrować się przy pomocy Twojego adresu e-mail i hasła albo za pośrednictwem Facebooka. Otrzymasz lokalizację URL, pod którą będzie dostępna Twoja aplikacja Sugester. Domyślnie ten adres URL będzie się składał z Twojego identyfikatora e-mail, ale w dowolnym momencie możesz go zmienić na cokolwiek tylko chcesz. Aby kontynuować, kliknij na „Przejdź do Programu” („Go to Program”). Sama rejestracja może zająć kilka sekund, po czym nastąpi przekierowanie do strony z „modułami”, która przedstawia wszystkie funkcjonalności, jakie to narzędzie ma do zaoferowania. Możesz najechać kursorem na dowolną z nich, by ją podświetlić albo kliknąć w nią, by ją wybrać.

My kliknęliśmy w „Live Chat”, co go uruchomiło, a następnie przystąpiliśmy do ustawień czatu klikając na ikonę „Ustawienia” w prawym górnym rogu funkcjonalności. Otworzyła się strona, na której możemy kliknąć w link, by otrzymać fragment kodu potrzebny do umieszczenia okna czatu na naszej stronie internetowej. W kolejnym oknie musieliśmy wypełnić wymagane informacje dotyczące naszego czatu, a na sam koniec je zapisać. Po przejściu tych wszystkich kroków otrzymamy unikalny dla naszej strony kod okna live chatu, który można równie dobrze przetestować w Sugester.

Następnie spróbowaliśmy sił w stworzeniu naszej „bazy wiedzy” („Knowledge Base”). Sam proces był podobny do tego opisywanego wyżej. Kliknij, by uruchomić, zmień ustawienia i skonfiguruj zgodnie z własnymi potrzebami. By w dowolnym momencie powrócić do strony z „modułami”, wystarczy kliknąć na ikonę Sugester w lewym górnym rogu ekranu. Można również przejść do ustawień profilu, konta, języka itp. wybierając odpowiednią opcję z menu wyświetlanych w prawym górnym rogu ekranu.

Ogólne wrażenia

Po naszych testach stwierdzamy, że Sugester wydaje się przydatnym narzędziem, które może znacznie uprościć zakładanie i konfigurację stałej obsługi klienta na dowolnej stronie. Jednak to, co najbardziej rzucało nam się w oczy podczas obcowania z aplikacją, to jej łatwa obsługa. Włączanie i dostosowywanie kolejnych funkcjonalności jest naprawdę proste. Jedynie początkujący użytkownicy mogą mieć niewielkie problemy z obsługą narzędzia, której będą musieli się po prostu nauczyć.

Możliwości oferowane przez Sugester są bardzo imponujące. Również ceny pakietów są dosyć przystępne, oscylują od wersji darmowej do wersji najbogatszej za 49 dolarów miesięcznie za jedno konto.

  • Zbuduj lepsze wsparcie klienta dzięki @sugester sugester.com/ via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Podsumowanie

W tym świecie rządnym pieniędzy, Sugester jawi się narzędziem, które rzeczywiście jest przydatne i rozbudowane, a przy tym dostępne w rozsądnej cenie. Łapka w górę dla Sugester!

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie

  • Obserwuj nas



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w Komunikacja
Zautomatyzuj swój marketing dzięki SalesManago

Kluczowym obszarem operacyjnym każdej firmy jest marketing. Jak bardzo kluczowym niech zaświadczy to, że w większości organizacji wyodrębniono osobne działy...

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij