AskNicely pozyskuje opinie klientów na rzecz rozwoju firmy

Opublikowany 17 stycznia 2019 w Komunikacja. Tagi: , , , .

Celem każdej firmy jest zadowolenie klientów. Firmy ciężko pracują, aby oferowane przez nich usługi i produkty zadowalały klientów. Ze względu na to, powstało narzędzie AskNicely. To narzędzie online współpracuje z firmami i ich klientami, aby pozyskiwać opinie od klientów na temat oferowanych przez firmę usług. AskNicely działa na strukturze NPS (narzędzie oceny lojalności klientów danej firmy) i jeżeli firma ma jakieś problemy, narzędzie pomaga jej je zwalczyć. Wszystko to odbywa się bardzo szybko!

AskNicely

AskNicely, pochodzące z Nowej Zelandii, jest używane przez firmy na całym świecie, które chcą pozyskiwać opinie ich klientów z pierwszej ręki. To narzędzie online zbiera opinie klientów na wiele sposobów – poprzez e-maile, stronę internetową i SMS-y w różnych momentach korzystania klienta z usługi. Te opinie są bardzo ważne dla firm, aby mogły polepszyć oferowane usługi, nie stracić swoich stałych klientów i pozyskać nowych. Opinie z AskNicely pomogają także zwiększyć sprzedaże, co przekłada się na korzyści finansowe. Coraz więcej firm zaczyna korzystać z AskNicely, aby dostawać pozytywne, a także konstruktywne opinie.

AskNicely: Konstruktywne opinie dla rozwoju firmy

AskNicely to narzędzie online, które na bieżąco dostarcza firmom opinie klientów dotyczące ich usług. Narzędzie oferuje wiele możliwości – bieżące raporty, tablice wyników w czasie rzeczywistym, analizy tekstu, automatyczne informacje zwrotne i szybkie integracje. AskNicely można używać na wiele sposobów. Firmy mogą korzystać z tego narzędzia codziennie, aby otrzymywać natychmiastowe opinie. Mogą także używać go od czasu do czasu, aby dowiedzieć się bezpośrednio, co klienci myślą o ich usługach. Użytkownicy mogą sami dobierać słowa, logo, nazwy domen i języki na AskNicely. Firmy zarejestrowane w tym narzędziu mogą pozyskać swó NPS na podstawie ich produktów, kanału i segmentów. Za pomocą tych danych, będą mogli podjąć odpowiednie działania, aby poprawić swoje usługi i sprzedaże.

Oto jedne z najlepszych możliwości, jakie daje narzędzie AskNicely:

  1. Narzędzie oferuje wysyłanie szybkich ankiet natychmiastowo na email, stronę lub w aplikacji.
  2. Pomaga firmom kontrolować ich sytuację bazując na ich wyniku NPS.
  3. AskNicely może wysyłać ankiety dla wielu różnych marek w różnych językach.
  4. Użytkownicy mogą bezpośrednio odpowiadać na opinię ich klientów poprzez swój CRM lub usługę pomocy.
  5. AskNicely pomaga klientom dowiedzieć się, z których serwisów społecznościowych ich klienci korzystają najczęściej i poznać ich upodobania oraz to, czego nie lubią.
  6. Za pomocą tego narzędzia, firmy mogą uzyskiwać swój bieżący wynik NPS w postaci internetowych pulpitów nawigacyjnych, natychmiastowych powiadomień i regularnych raportów mailowych.
  7. Dzięki AskNicely, firmy mają także możliwość przechowywania zbieranych danych na długi czas.

Teraz, gdy poznaliśmy już najważniejsze opcje, jakie daje AskNicely, pora dowiedzieć się, jak to narzędzie działa.

AskNicely - zrzut ekranu

Jak to działa

  1. Najpierw, użytkownik musi się zalogować do narzędzia. Proces pozyskiwania opinii rozpoczyna się od wysłania e-maila z odpowiednim pytaniem zależnym od NPS.
  2. Kiedy klient odpowie na pytanie podając swoją ocenę, zostanie zapytany o to, co najbardziej mu się podobało w tej usłudze i czy miał jakieś problemy. Jeżeli miał, AskNicely zdobędzie od niego jego opinię. Dzięki takiemu interaktywnemu zbieraniu opinii, cały proces staje się interesujący.
  3. Następnie, firma otrzymuje dane na temat wszystkich odpowiedzi klientów – jak wielu z nich odpowiedziało, z jakich części świata i wiele innych.
  4. Teraz przechodzimy do pulpitu nawigacyjnego, który pomaga użytkownikom śledzić satysfakcję ich klientów w danym okresie. Poprzez spojrzenie na różne wyniki NPS rozłożone w czasie, będzie można wywnioskować, które segmenty firmy działają dobrze, a które nie do końca.
  5. Jeżeli użytkownik szuka czegoś konkretnego, to narzędzie online automatycznie dostosuje opinię klienta do wymaganego schematu. To pomaga firmom zrozumieć, w których dziedzinach ich biznes szwankuje i co mogą zrobić, aby polepszyć sytuację, według opinii klientów.
  6. AskNicely pomaga także użytkownikom przeanalizować tysiące komentarzy w ciągu kilku sekund, aby zobaczyć, jakie kwestie wymagają ich uwagi.
  7. Użytkownicy mogą także stworzyć swoje przepływy pracy, aby wysyłać wcześniej przygotowane odpowiedzi lub rozpoczynać działania w ich narzędziu CRM.
  8. AskNicely jest integralne z narzędziem innego zespołu, dzięki czemu w przeciągu kilku minut można poznać reakcje i się zmotywować.

Zalety

  1. Imponujące pulpity nawigacyjne: Część raportująca programu AskNicely zaimponowała wielu użytkownikom. W jej skład wchodzi wiele przyjaznych użytkownikom pulpitów nawigacyjnych.
  2. Łatwość skonfigurowania: Narzędzie online AskNicely jest nie tylko proste w użytku, ale także łatwo je skonfigurować. Może być bez problemu zainstalowana przez ludzi bez zdolności technicznych przy pomocy bardzo prostej instrukcji.
  3. Integracja z Intercom: Nowa integracja narzędzia AskNicely z Intercom, która pomaga firmom łączyć się z klientami bezpośrednio przez interkom, jest bardzo ceniona przez użytkowników.

A oto wady

  1. Ograniczone usługi: Dużą wadą narzędzia AskNicely są jego ograniczone funkcje, przez co narzędzie nie może być wykorzystywane w zbyt wielu celach.
  2. Drogie usługi: Kolejną wadą narzędzia AskNicely jest wysoka cena jego pakietów, które nie zawsze zapewniają wszystkie usługi. Użytkownicy przez to mogą mieć odczucie, że płacą za dużo za niewielką ilość usług.
  3. Zbyt wiele ankiet: Klienci mogą szybko czuć się zmęczeni odpowiadając na zbyt wiele ankiet, które zostają wysyłane, aby sprawdzać na bieżąco funkcjonowanie firm.

Werdykt

Mimo, że niektórym będzie przeszkadzać odpowiadanie na wiele ankiet, generalnie oceniamy AskNicely pozytywnie, ponieważ większość firm jest chętna pozyskiwać bezpośrednie opinie od klientów i dokonywać potrzebnych zmian. Podsumowując, polecamy to narzędzie.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w Komunikacja
Beamer – sposób na lepsze interakcje i zaangażowanie użytkowników

Beamer działa pomagając firmom udostępniać posty, zdjęcia, filmy i GIFy na ich tablicach. Dzięki temu ich klienci są na bieżąco...

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij