Groove: Najlepsza obsługa klientów online

Opublikowany 8 kwietnia 2019 w Komunikacja. Tagi: , .

Firmy na całym świecie, zwłaszcza te mniejsze, zwykle mają problemy z oprogramowaniem obsługi klientów. Zwłaszcza posiadając ograniczony budżet, trudno jest zarządzać różnymi rodzajami maili, przez co pracy robi się za dużo. Brak odpowiedniego oprogramowania do obsługi klientów wpływa negatywnie na firmy, które nie radzą sobie z takim obciążeniem. Jest to jeden z powodów tak dużego zapotrzebowania na narzędzia online takie jak Groove.

Groove

Narzędzie to jest głównie używane przez firmy, aby pomóc im zapewniać spersonalizowany system obsługi klienta, który będzie jak najbardziej opłacalny i wydajny. Narzędzie jest skonstruowane w taki sposób, że żadna z jego funkcji nie budzi wątpliwości ani nie jest trudna w użytkowaniu. Jest to ogromne ułatwienie dla klientów, którzy korzystają z takiego narzędzia po raz pierwszy, ponieważ będą mogli z łatwością z niego korzystać i nie będą się czuli zagubieni.

Groove: Łatwa, niedroga, spersonalizowana obsługa klienta na wyciągnięcie ręki

Groove, założony przez Alexa Turnbulla, oferuje klientom zupełnie nowe doświadczenia w obsłudze klienta. Za pomocą jego funkcji, takich jak Udostępniana Skrzynka Odbiorcza Groove, Baza Wiedzy i Raporty, oferowanie spersonalizowanej obsługi klienta będzie tak proste, jak nigdy dotąd. Obecnie, Groove współpracuje z ponad 8000 firm, mając na celu tworzenie najwyższej jakości obsługi klienta. Firmy, które zabezpieczyły i polepszyły swoją obsługę klienta za pomocą Groove, mogą oferować lepsze usługi obecnym i przyszłym klientom.

W dowolnym momencie, narzędzie Groove może być używane do wsparcia ponad 50 milionów klientów na świecie. To oprogramowanie obsługi klienta oferuje najwyższą jakość komunikacji z klientami, a wszystkie ich zapytania i problemy są rozwiązywane w odpowiednim czasie. Znaczy to, że sprzedawcy mogą odpowiadać na wszystkie pytania klientów w czasie rzeczywistym, nie pomijając nikogo.

Oto jedne z najlepszych funkcji, jakie oferuje narzędzie Groove:

  • Jest to głównie narzędzie zwiększające sprzedaż, grupujące sprzedaże przychodzące i wychodzące.
  • Usługi oferowane przez to narzędzie mogą być podzielone na kategorie: integracja maili/kalendarza, automatyzacja kampanii, analizy sprzedaży i produktywność, sprzedaże według kont i wiele innych.
  • Użytkownicy mogą korzystać z Groove przez 14 dni bezpłatnie wykorzystując darmowy okres próbny, po którym mogą się zdecydować na zakup narzędzia.
  • Produkty oferowane przez Groove są niezwykle elastyczne i mogą być dopasowane według konkretnych wymagań zespołu sprzedaży.
  • Za pomocą Groove, każdy krok procesu sprzedaży idzie gładko, bez sprawiania problemów klientom.
  • Narzędzie online Groove ułatwia wzrost dochodów firmy i znacząco zwiększa sprzedaż. Dzieje się tak, ponieważ dzięki Groove polepszają się interakcje firmy z klientami.
  • Groove przypadł do gustu większości z użytkowników bardziej niż inne oprogramowania obsługi klientów dostępne na rynku, ponieważ nie wymaga tylu procedur, co inne. Wszystko jest proste i łatwe do zrozumienia, nawet dla osób, które pierwszy raz mają styczność z takim narzędziem.
  • Klienci mogą wykorzystać dane dotyczące zaangażowania użytkowników oferowane przez Groove, aby upewnić się, że ich interakcje z klientami przebiegają w odpowiedni sposób.
  • Produkty oferowane przez Groove pomagają użytkownikom także w delegowaniu kont według gwiazdek/przypisanych etykiet, filtrowaniu i zaawansowanym wyszukiwaniu.

Groove - zrzut ekranu

Jak to działa

Teraz wytłumaczymy, jak działa narzędzie online Groove:

  1. Na początku, trzeba się zalogować na stronie głównej Groove.
  2. Po zalogowaniu, zobaczysz wiele nowych wiadomości, w tym wiele oznaczeń na Twitterze i Facebooku. Po lewej stronie strony znajdziesz skrzynkę odbiorczą, a po prawej najnowszą aktywność zespołu sprzedaży.
  3. Kiedy wybierzesz dowolną wiadomość, natychmiast się załaduje, a odpowiedź będzie od razu gotowa.
  4. W momencie, kiedy zespół sprzedaży otrzyma nowe zapytanie do obsługi klienta, e-mail Groove natychmiast wyśle na niego odpowiedź. Może być to także wykonane poprzez aplikację mailową.
  5. W odpowiedzi Groove użytkownik może zawrzeć komendy oznaczone symbolem @ u dołu odpowiedzi, aby ją zamknąć, dodać tagi lub przypisać to zadanie do kogoś innego.
  6. Po tym, jak wszystkie maile zostaną wysłane, użytkownik otrzymuje podsumowanie na stronie Raporty. Zostanie pokazany też czas, jaki został zaoszczędzony dzięki korzystaniu z Groove.
  7. Na końcu, Groove podsumuje wszystkie statystyki u góry strony, gdzie klienci mogą sprawdzić średni czas rozwiązywania problemu, oceny, które klienci dawali ich mailom, oś czasu i wiele innych.

Zalety i wady

Oto zalety i wady korzystania z narzędzia online Groove.

Zalety

  • Terminowe zarządzanie sprzedażą: Dużą zaletą Groove jest to, że pomaga terminowo zarządzać kampaniami. Groove wszystkie kampanie gromadzi w jednym miejscu, a ponad to, pomaga z dobrej jakości komunikacją.
  • Likwiduje ręczne wprowadzanie: Dzięki Groove pozbędziesz się nużącej pracy ręcznego wprowadzania danych. Wszystkie maile i wpisy do kalendarza są automatycznie aktualizowane, aby zredukować ilość pracy.

Wady

  • Wymaga regularnych aktualizacji: Wadą podawaną przez użytkowników Groove jest to, że narzędzie nie aktualizuje się regularnie. Ze względu na jego rzadkie aktualizacje, czasami przegrywa z innymi programami do obsługi klienta.
  • Brak możliwości archiwizacji: Kolejną wadą Groove jest to, że nie da się archiwizować maili na ich serwerze. To czasem może być problematyczne dla użytkowników.

Werdykt

Każdy, kto korzystał z narzędzia Groove, może z pewnością powiedzieć, że jest ono ogromnym ułatwieniem dla zespołów obsługi klienta. To narzędzie redukuje ich ilość pracy i bardzo ich odciąża, równocześnie pomagając firmom w lepszej obsłudze klienta i zwiększając produktywność. Polecamy Groove!

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w Komunikacja
Aha – efektywne mapy rozwoju produktu (roadmaps)Aha – efektywne mapy rozwoju produktu (roadmaps)

Roadmapy opracowane przez Aha zapewniają firmom spełnianie ich celów biznesowych. Dużą zaletą Aha jest to, że przywiązuje równą wagę do...

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij