LiveChat Inc. – obsługa klienta na Twojej stronie, na żywo

Opublikowany 8 października 2014 w Komunikacja. Tagi: , .

LiveChat to aplikacja umożliwiająca Twojej firmie lub zespołowi obsługi klienta interakcję z nim poprzez stronę internetową. Pozwala to budować lepszą relację z klientami. LiveChat posiada wiele zintegrowanych funkcji. Potrafi, dzięki Facebookowi, sprawdzić kim jest klient i możliwie jak najwięcej dowiedzieć się o nim lub o jego potrzebach analizując jego profil. Jest to z pewnością jedna z cech narzędzia, która przyda się każdej nowoczesnej firmie.

Zmniejszanie czasu reakcji obsługi klienta i zwiększanie zadowolenia klientów jest głównym zadaniem LiveChat. Wiele osób chciałoby, aby na ich pytania natychmiast pojawiała się odpowiedź podczas przeglądania strony, a na pewno nie chcieliby czekać na połączenie telefoniczne z infolinią. Poza tym instalując LiveChat możesz również obniżyć koszty obsługi klienta.

LiveChat zwiększa zaufanie klienta i zaufanie do marki, a także zwiększa liczbę sprzedaży. Dzieje się tak, ponieważ w każdym momencie znajdzie się osoba, która poprowadzi klienta przez cały proces. Sprawdza się to zwłaszcza wtedy, gdy klient jest zdezorientowany. W takiej sytuacji Twój doradca będzie mógł pomóc w wyborze i kupnie Twoich produktów, tym samym zwiększając Twoje zyski.

Frustracje klientów sprawiają, że bardzo często wielkie marki inwestują w social media, by redukować negatywne komentarze na temat ich produktów. Korzystanie z LiveChat może przyczynić się do dużego zmniejszenia negatywnych opinii na Facebooku, czy Twitterze, bez żadnych dodatkowych nakładów czasu i pieniędzy z Twojej strony. Używając LiveChat możesz sprawdzić, czy wszystkie promocje i kupony rabatowe działają w pożądany sposób i upewnić się, że klienci są zadowoleni z Twoich usług.

LiveChat

LiveChat Inc. oferuje te same funkcje zarówno olbrzymim markom e-commerce, jak również tym platformom e-commerce prowadzonym przez jedną osobę. Nieważne więc, czy sam jesteś człowiekiem-orkiestrą do kierowania swoją stroną, czy masz do tego prawdziwy tłum pracowników, i tak, w obu przypadkach, będziesz miał dostęp do podobnych funkcjonalności.

Łatwość obsługi, wygląd i dostosowywanie

LiveChat jest wyposażony w łatwy w użyciu interfejs, jasny i kolorowy, który da się dopasować do każdego rodzaju działalności. Masz możliwość dostosowania wyglądu okna rozmowy, zgodnie ze schematem kolorów, który pasuje do Twojej witryny lub do kolorów firmowych. Zaawansowani użytkownicy mogą edytować CSS i dokonać zmian w widgecie. Nie potrzeba karty kredytowej do rejestracji w usłudze. Musisz jedynie skopiować i wkleić kod na swojej stronie internetowej w celu zintegrowania z nią LiveChat. Łatwość użytkowania jest dodatkowo wspomagana przez jasne i konkretne instrukcje od deweloperów.

livechat1

Funkcjonalności LiveChat

Klient końcowy – możliwość dodania logo firmy i zdjęcia operatora, który odpowiada na pytania klienta. Ta funkcja jest opcjonalna. Możesz także dodać swoje konta mediów społecznościowych do widgetu, które informują klienta o Twojej działalności w Internecie.

Agent/Operator – przejrzysty interfejs i oprogramowanie dostępne dla systemów Windows i Mac. Możesz ustawić czas dla narzędzia, kiedy ma przechodzić w tryb offline, jeśli nie przewidujesz całodobowej obsługi.

Pozdrowienia, gotowe wiadomości i protokoły – możesz ustawić powitanie i automatyczne „wyzwalacze” ustawione zgodnie z określonymi regułami. Możesz także ustawić kilka zwrotów do szybkich odpowiedzi, by klient nie musiał zbyt długo na nią czekać. Po dopisaniu kilku dodatkowych fragmentów kodu, będziesz miał możliwość obsługi wielu języków w widgecie.

Analityka i śledzenie – pokazuje podstawowe informacje na temat klienta, takie jak: kraj pochodzenia, adres IP i bieżąca strona internetowa. Pozwala również dowiedzieć się więcej na temat klienta dzięki mediom społecznościowym i integracji z nimi.

Integracja i wsparcie – LiveChat może być zintegrowany z wieloma aplikacjami, takimi jak: Highrise, Salesforce, SugarCRM. Obsługuje urządzenia pod kontrolą systemu Android, a także iPad, iPhone.

Wsparcie zespołów i integracje – pozwala obsłudze klienta pracować w zespole i przekazywać sobie wzajemnie prowadzone rozmowy na czacie. Umożliwia klientom wybrać dział, z którym chcieliby się skontaktować w sprawie swoich zapytań. Tworzy również logi rozmów, do których można się w przyszłości odwołać.

Wparcie klienta LiveChat – pomocne i łatwo dostępne wsparcie, zapewniające szybką odpowiedź na wszystkie pytania związane z działaniem widgetu LiveChat.

System kolejki oczekiwania – wiadomości otrzymane w czasie, gdy aplikacja działała w trybie offline, mogą być łatwo obsługiwane za pomocą tej funkcji. Zawsze, gdy zespół wsparcia jest offline, wiadomości pisane przez klienta trafiają bezpośrednio do tego systemu i otrzymują jeden z 3 statusów: otwarty, oczekujący na odpowiedź i rozwiązany, w zależności od tego, czy zapytanie zostało odebrane, czy nie.

Raporty i statystyki – LiveChat generuje tygodniowy raport ze wszystkich sesji LiveChat i pokazuje jakość usługi, z jaką Twój klient został obsłużony podczas całego procesu korzystania z aplikacji. Poza tym informuje też o nieodebranych wiadomościach i poziomie zadowolenia klientów z otrzymanych odpowiedzi. Zostaniesz także poinformowany o odwiedzających, czekających w kolejce na swoją odpowiedź. Jest to szczególnie przydatne, jeśli zastanawiasz się nad rozszerzeniem zespołu obsługi LiveChat. Powinieneś zatrudnić kolejnych operatorów, jeśli liczba oczekujących na odpowiedź idzie w górę.

livechat3

Cennik

LiveChat Inc. oferuje 2 różne pakiety, jeden dla jednoosobowej obsługi klienta, a drugi dla zespołu. Opłata za pakiet solo wynosi $36 miesięcznie i zawiera nieograniczone czaty, ticket system, zwiększone bezpieczeństwo systemu oraz generowanie raportów. Pakiet dla zespołu kosztuje $39 na miesiąc i zawiera, poza funkcjonalnościami z pakietu solo, przekierowywanie czatów i obsługę działów wsparcia. W ofercie firmy znajduje się także pakiet enterprise za $59 miesięcznie, który zawiera kilka dodatkowych funkcji, takich jak: maskowanie karty kredytowej, multipersonalizacja marek, raportowanie żądań i harmonogram pracy.
Wsparcie LiveChat jest bardzo wygodne w użyciu. Możesz zaoferować konkurencyjne usługi, otrzymać natychmiastową odpowiedź zwrotną od klientów i możesz pomóc większej liczbie ludzi w tym samym czasie.

  • Wypróbuj najlepszy czat na stronę i zdobądź rzeszę zadowolonych klientów – @LiveChat www.livechatinc.com/ via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Znajda się też niestety tacy klienci, którzy nie są z techniką za pan brat. Ponadto, wsparcie za pomocą czatu może nie działać na wszystkich platformach mobilnych. Żarty na tego typu czatach też nie należą do rzadkości, jeśli już zdecydujemy się zainstalować takowy na naszej stronie. Ponadto, należy pamiętać o tym, że decydując się na czat, będziemy zmuszeni do dawania szybkich odpowiedzi. W innym wypadku nasz klient może poczuć się poirytowany. Szczególnie, jeśli pozbawiliśmy go wsparcia bardziej tradycyjnego, czy to poprzez e-mail, czy telefon.

Pamiętaj o tych kilku sprawach, jeśli zainstalowałeś widget LiveChat Inc. na swojej stronie, a z pewnością pomoże Ci on zrealizować Twoje cele biznesowe.

Komentarze zamknięte.

  • Obserwuj nas

  • Przeglądaj Kategorie



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej o monitorowaniu stron
  • Superbohaterski monitoring dostępności i funkcjonowania serwisów internetowych.
    Super Monitoring
    lub dowiedz się więcej
    o monitorowaniu stron