RemSupp – Platforma zdalnego dostępu i współużytkowania przeglądarki

Opublikowany 1 marca 2022 w Komunikacja. Tagi: , , .

Obecnie dążymy do odkrywania kreatywnych i unikalnych sposobów wymiany informacji i na szczęście nowe technologie nam to umożliwiają. Czasami jednak pojawiają się problemy, takie jak brak dostępu do pulpitu lub awarie gadżetów. W takich sytuacjach z pomocą przychodzi zdalny dostęp do pulpitu.

RemSupp

RemSupp to program wsparcia technicznego, który pozwala na pomoc klientowi poprzez zdalne połączenie. Zapewnia on pomoc na żądanie w najszybszy możliwy sposób i umożliwia zapraszanie osób do udziału w sesji zdalnej pomocy z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy tylko jedno kliknięcie na przycisk połączenia i można zaczynać. RemSupp pomaga w uzyskaniu stałego dostępu (zawsze włączonego) do odległych urządzeń. Obecnie posiada ocenę 35/100 w kategorii Remote Support.

Dowiedz się więcej o funkcjach i zastosowaniu RemSupp.

RemSupp – Zdalne wsparcie w nowej odsłonie

RemSupp to oparty na chmurze program zdalnej pomocy, który pozwala na zarządzanie i doradzanie klientowi za pośrednictwem połączenia zdalnego. Organizacje mogą korzystać z platformy do świadczenia usług wsparcia, a także monitorowania, obsługi i naprawy komputerów, laptopów, tabletów i wielu innych urządzeń.

Posiada kompatybilność z wieloma monitorami, dostępność przez Internet, nieograniczone sesje, nieograniczony transfer plików i danych, rozmowy telefoniczne audio i wideo, synchronizację pamięci podręcznej i inne funkcje.

Niektóre z istotnych i kluczowych cech RemSupp obejmują:

Szybki pulpit zdalny

RemSupp Remote Desktop umożliwia połączenie i obsługę innej maszyny przez Internet za pomocą przeglądarki internetowej. Jest on kompatybilny z praktycznie każdym systemem operacyjnym, w szczególności Windows, Mac OS i Linux, i jest doskonałym rozwiązaniem do świadczenia zaawansowanej pomocy technicznej, współpracy i zwiększania produktywności.

Stabilne wspólne przeglądanie

RemSupp co-browsing pozwala na komunikację z przeglądarką klienta w czasie rzeczywistym bez pobierania dodatkowego oprogramowania. Pozwala w prosty sposób przeprowadzić nietechnicznych klientów przez skomplikowane procesy lub zorganizować interaktywną sesję sprzedaży. RemSupp Co-Browsing to wyjątkowy produkt, którego celem jest wsparcie klienta i sukces zespołu sprzedaży.

Działa szybciej i oszczędza czas

Integracja z RemSupp pozwala łatwo wysyłać zaproszenia do zdalnych sesji bezpośrednio z czatu i rozwiązywać problemy użytkowników bez zagłębiania się w techniczne szczegóły.

Kilka innych cech, dzięki którym ta aplikacja jest bardzo przyjazna dla użytkownika i wydajna to:

  • Nieograniczona liczba sesji
  • Obsługa wielu monitorów
  • Połączenia głosowe i wideo z klientem
  • Nieograniczony transfer plików
  • Synchronizacja pamięci podręcznej
  • Dostęp przez WWW
  • Bezpieczna strona
  • Dostęp międzyplatformowy

W rezultacie, narzędzie RemSupp pomaga w poprawie wskaźników zadowolenia klientów i efektywnym wspieraniu ich gadżetów.

RemSupp - zrzut ekranu

Jak to działa?

Poniżej przedstawiamy jak działa RemSupp i jak skutecznie oferuje swoje funkcje.

Szybki dostęp do pulpitu klienta

  1. Stwórz usługę na żądanie na oficjalnej stronie RemSupp.
  2. Podziel się z innymi kodem na swoim ekranie, od razu po rozpoczęciu sesji.
  3. Skieruj swojego klienta do aplikacji RemSupp i wprowadź udostępniony kod sesji.

To już wszystko, teraz masz zdalny dostęp do urządzenia klienta (laptopa, telefonu lub komputera).

Stały dostęp do urządzeń

  1. Zacznij od utworzenia usługi na żądanie na oficjalnej stronie RemSupp i wygenerowania stałego kodu sesji.
  2. Skopiuj kod sesji stałej ze strony internetowej i wklej go w zakładce “Stały dostęp” w aplikacji RemSupp App.
  3. Skonfiguruj nowy stały dostęp natychmiast po wklejeniu kodu. Pamiętaj, że dostęp ten może być w każdej chwili cofnięty.
  4. Po wykonaniu powyższego kroku, Twój pulpit zostanie połączony z Twoim kontem, a Ty będziesz mógł uzyskać dostęp do wszystkich zdalnych danych z pełną kontrolą klawiatury i myszy.

Tak więc, RemSupp wykorzystuje niektóre z najlepszych strategii, aby zapewnić Ci najlepsze funkcje.

Ocena RemSupp

Każda historia ma dwie strony, podobnie każdy produkt lub usługa ma plusy i minusy. Niektóre z plusów i minusów RemSupp obejmują:

Plusy

  • Pomoc na żądanie – Najszybsza metoda pomocy komuś, pomoc na żądanie, pozwala zaprosić ludzi do udziału w sesji zdalnego wsparcia, klikając tylko prosty przycisk połącz. Pozwala to nie tylko rozwiązać problemy, ale także usprawnić pracę urządzenia.
  • Stały dostęp – Konfiguruje urządzenia zdalne tak, aby miały stały (zawsze włączony) dostęp, sortując i grupując je według lokalizacji lub działu, dzięki czemu sesje zdalne można rozpocząć w dowolnym miejscu i czasie.
  • Możliwość wspólnego odkrywania – Pozwala na współdzielenie ekranu aplikacji online w czasie rzeczywistym bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

Dodatkowo, z RemSupp można również uzyskać następujące korzyści:

  • Ma opcje dla wtyczek firm trzecich i zewnętrznych integracji.
  • Intercom może być używany do bezpośredniego wysyłania zaproszeń.
  • Poprawia obsługę klienta.
  • Pomaga uzyskać udział ekranu na żywo.

Minusy

  • Brak uwierzytelniania dwuskładnikowego i uprawnień grupowych lub dostępu.
  • Nie obsługuje integracji mediów społecznościowych i integracji Google Apps.
  • Brak funkcji ‘Kliknij, aby wybrać numer’ i powiadomień w czasie rzeczywistym.
  • Darmowa edycja nie posiada opcji udostępniania kontaktów dla interfejsu użytkownika pulpitu komputerowego oraz wizualizacji danych, co jest do przewidzenia, biorąc pod uwagę, że jest to podstawowa i bezpłatna usługa.
  • Nieco powolny Dostawca i zarządzanie przepływem pracy.

Wnioski – Ostateczna werdykt

Jeśli szukasz prostego rozwiązania, które pomoże Ci zwiększyć poziom zadowolenia klientów w Twojej firmie i wydajność pomocy, jednocześnie umożliwiając pracownikom dostęp do gadżetów (laptopy, tablety, telefony i komputery) zdalnie, RemSupp jest idealną aplikacją dla Ciebie. W połączeniu z aplikacją Intercom, może znacząco pomóc w usprawnieniu i podniesieniu jakości komunikacji z klientem.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij