Gist – centrum kompleksowej obsługi konsumenta

Opublikowany 12 października 2021 w Komunikacja. Tagi: , , , .

Jednym z głównych minusów, z którymi firmy muszą nadążyć, zwłaszcza w obecnej erze cyfrowej, jest utrzymanie stałego połączenia ze swoimi konsumentami. Zatrudnianie coraz większej liczby pracowników mających na celu zapewnienie konsumentom indywidualnych interakcji powoli odchodzi do historii. Wraz z przejściem firm do sieci, pojawiły się chatboty i inne formy komunikacji elektronicznej jako standardy branżowe.

Głównym problemem w całym tym schemacie jest jednak utrzymanie płynnego przepływu pomiędzy przyjmowaniem konsumentów a zapewnianiem im doskonałej obsługi klienta. To właśnie dlatego zautomatyzowane narzędzie, które samodzielnie obsługuje zaangażowanie konsumentów jest obecnie koniecznością. Takie narzędzie pozwala nie tylko zaoszczędzić czas i wysiłek firmy, ale także prowadzi do zmniejszenia wydatków i zwiększenia efektywności.

Gist

Oto Gist! Gist to zautomatyzowana platforma CRM, która posiada wszystkie niezbędne narzędzia i integracje, których możesz potrzebować, aby pomóc swoim klientom podczas ich interakcji z Twoją marką.

Gist – doskonały menedżer relacji z konsumentami

Gist pomaga zebrać, a także zorganizować komunikację Twojej firmy z potencjalnymi klientami – w jednym miejscu. Dzięki swoim integracjom, Gist umożliwia zaoszczędzenie czasu, który wcześniej poświęcałeś na przełączanie się pomiędzy aplikacjami w celu utrzymania optymalnego zaangażowania konsumentów.

Oprogramowanie ma do zaoferowania wiele funkcji. Jest bardzo przydatne do zapewnienia spersonalizowanej obsługi konsumenta, a jednocześnie pozwala na bieżąco monitorować odwiedziny na stronie internetowej. Poprzez pulpit narzędzia, można przejrzeć, z czym większość z użytkowników weszła w interakcję i jakie są najbardziej popularne pozycje na Twojej stronie internetowej. Ta analiza pomaga zidentyfikować nie tylko potencjalnych klientów, ale także daje ogólny obraz tego, jakich treści możesz użyć, aby właściwie do nich dotrzeć.

Kilka innych funkcji, które Gist ma do zaoferowania:

  • Interakcja z konsumentami na różnych platformach na raz jest czymś niezwykle przydatnym. Ponieważ przełączanie się między różnymi aplikacjami jest wyjątkowo czasochłonne, Gist oferuje Ci utrzymanie zaangażowania konsumentów za pomocą jednej platformy.
  • Gist umożliwia również budowanie własnych chatbotów. Możesz łatwo tworzyć i wdrażać je na swojej stronie internetowej, aby kierować i pomagać swoim konsumentom przez stronę internetową. To pozwala również na zdalny dostęp do bezpośredniej interakcji z klientami, jeśli zajdzie taka potrzeba.
  • Gist umożliwia bezpośrednie wysyłanie wiadomości e-mail. Przejmuje cały proces, pozwalając Ci zaplanować czas, który uważasz za najlepszy do dotarcia do konsumenta.
  • Narzędzie wyciąga również listę potencjalnych klientów poprzez utrzymywanie zakładki na odwiedzających stronę internetową. Pomaga również w generowaniu sprzedaży, zapewniając niezakłóconą i płynną komunikację z potencjalnym klientem.
  • Ponieważ narzędzie jest zautomatyzowane, nie trzeba dodawać, że Gist może całkowicie przejąć i odmienić obszar CRM w Twojej firmie. Może on w pojedynkę zarządzać interakcjami z konsumentami podczas generowania sprzedaży.

Narzędzie jest bardzo wydajne, ponieważ pozwala na prowadzenie pełnowartościowej kampanii marketingowej za pomocą poczty elektronicznej. Śledzi różne zdarzenia, w pełni automatyzuje proces marketingowy e-mail, a także zapewnia łatwość obsługi za pomocą metody “przeciągnij i upuść”.

Gist dba również o swoich konsumentów, ponieważ pomaga im w czasie rzeczywistym dzięki skrzynce odbiorczej i automatyzacji czatu na żywo oraz różnym integracjom.

Gist - zrzut ekranu

Jak to działa?

Oto kilka kroków, które możesz wykonać, aby szybko uruchomić Gist:

  1. Kiedy wylądujesz na oficjalnej stronie narzędzia, zostaniesz poproszony o wypełnienie pewnych szczegółów, takich jak imię i nazwisko, link do strony internetowej firmy, liczba pracowników pracujących w organizacji itp. Pomaga to narzędziu zapoznać się z Twoją organizacją.
  2. Następnie będziesz musiał wybrać odpowiedni plan abonamentowy, który sprosta Twoim potrzebom. Po dokonaniu płatności zostaniesz przekierowany do pulpitu nawigacyjnego Gist.
  3. Na górze znajdziesz takie działy jak marketing, sprzedaż, wsparcie i raporty. Pakiet marketingowy ma rozwijaną listę, która posiada dedykowane funkcje do marketingu e-mail, śledzenia zdarzeń i kreatora przepływu pracy.
  4. Pakiet wsparcia daje Ci możliwość czatu na żywo z odwiedzającymi stronę lub dodania spersonalizowanych wiadomości e-mail bezpośrednio do pulpitu konwersacji. Kreator oparty na wiedzy uzyskanej podczas czatu na żywo, to funkcja, która pomaga używać odpowiednich materiałów do przedstawienia konsumentom swoich produktów i usług.
  5. Pakiet raportów pomaga na bieżąco kontrolować skuteczność wniosków, którymi się zajmujesz Ty i Twój zespół, zachowując jednocześnie zapis wszystkich interakcji w czasie rzeczywistym.

Możesz korzystać z Gist na wiele więcej sposobów. Aby dowiedzieć się więcej o funkcjach i pracy tego narzędzia, możesz odwiedzić jego stronę internetową.

Ocena Gist

Chociaż Gist jest bardzo przydatnym narzędziem do obsługi relacji z klientami firmy, istnieją pewne minusy tego oprogramowania. Poniżej wymienione są niektóre z plusów i minusów Gist, które udało nam się zidentyfikować.

Plusy

  • Opcja czatu na żywo do generowania potencjalnych klientów.
  • Śledzenie zaangażowania użytkownika do właściwej analizy.
  • Wbudowany chatbot, który zapewnia optymalną nawigację użytkownika i wskazówki.
  • Zintegrowane kampanie e-mail.

Minusy

  • Ograniczone funkcje CRM, można by dodać więcej, aby poprawić doświadczenie użytkownika.
  • Brak wielu baz wiedzy.
  • Pewne poprawki mogłyby zostać wprowadzone do edytora e-maili.
  • Brak dopracowania dla niektórych zaawansowanych platform jak ActiveCampaign.

Ostateczny werdykt

Podsumowując, Gist zapewnia płynne przejście między marketingiem a sprzedażą, co zapewnia konsumentom bardziej przyjemne doświadczenie, a jednocześnie zdejmuje z Twoich barków ciężar ciągłego przechodzenia między aplikacjami. Ma do zaoferowania wiele funkcji, które pozwalają na podjęcie całego aspektu zarządzania konsumentami w Twojej firmie.

Chociaż darmowa wersja pomija niektóre funkcje, takie jak Webhooks, to można śmiało powiedzieć, że Gist ma dużo do zaoferowania, jeśli chodzi o utrzymanie dobrych relacji z konsumentami.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij