Wejrzyj w myśli Twojego klienta z Survicate

Opublikowany 20 grudnia 2016 w Komunikacja.
Tagi: , , , , .

Jak myślisz, co jest w firmie najważniejszym krokiem w kierunku sukcesu? Odpowiednie inwestowanie, właściwi pracownicy, strategie marketingowe? Uważamy, że najlepszym sposobem na rozwój firmy jest dokładne rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta. Zastanawiasz się pewnie, skąd masz się tego dowiedzieć. Odpowiedź jest prosta! Oczywiście, poprzez dobrze zbudowane i dobrze poprowadzone badania!

Badania online zawsze były potężnym narzędziem dla każdej firmy. Pozwalają one organizacjom uzyskiwać kompleksowy wgląd w zachcianki i upodobania ich docelowej grupy klientów. Z jednej strony mogą one przyczynić się do usprawniania usługi poprzez zbieranie opinii i sugestii. Natomiast z drugiej, mogą pomóc zidentyfikować przyczynę, dlaczego użytkownik nie chce już korzystać z usługi i jakich ulepszeń ona wymaga. Przemyśl więc sobie, czy przeprowadzenie krótkiej ankiety nie okaże się pomocne zarówno dla firmy, jak i dla samych klientów. Survicate jest internetowym narzędziem, które pomaga tworzyć zwięzłe i skuteczne ankiety, które zawsze okażą się strzałem w dziesiątkę.

Survicate – najszybszy sposób zbierania opinii klientów!

Survicate pozwala subtelnie badać odwiedzających Twoją witrynę internetową poprzez przeprowadzanie dyskretnych, celowych badań. Pomaga Ci dowiedzieć się, kim są twoi goście, jakie mają potrzeby i dlaczego zachowują się tak, jak się zachowują. Sprawiając, że odpowiadanie na pytania ankiety sprowadza się do pojedynczych dotknięć lub kliknięć, Survicate pozwala, by przeprowadzanie badań stało się naturalną częścią doświadczania Twojej marki. Z pomocą tego narzędzia można bezpiecznie wyeliminować zgadywanie i zacząć podejmować decyzje biznesowe bazując na rzeczywistych reakcjach klientów.

Survicate pozwala na tworzenie efektywnych i atrakcyjnych wizualnie kwestionariuszy, takich, że ludziom naprawdę nie przeszkadza ich wypełnianie. Aplikacja pozwala na wysyłanie linków do ankiet i kwestionariuszy do klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej, tekstu lub social mediów. Dzięki unikalnej funkcjonalności Net Promoter Score (NPS), w której użytkownicy oceniają prawdopodobieństwo tego, że polecą Twój produkt/usługę innym, aplikacja pozwala analizować, jak Twój produkt/usługa jest postrzegana przez Twoją bazę klientów. Możesz powiązywać wyniki badań NPS z pytaniami, by łatwiej zrozumieć dlaczego użytkownicy właśnie tak, a nie inaczej, Cię postrzegają. Możesz nawet analizować NPS w czasie rzeczywistym, by dostrzec najczęstsze problemy z którymi borykają się Twoi klienci, natychmiast je rozwiązywać i tym samym zmniejszać ogólny poziom niezadowolenia.

Oto kilka wartych uwagi funkcjonalności Survicate:

  • Pozwala na tworzenie ankiet zawierających pytania z odpowiedziami tekstowymi lub pytania wielokrotnego wyboru.
  • Umożliwia przeprowadzanie badań za pomocą formularza kontaktowego, skali uśmiechniętej buźki, pytań o różnych ścieżkach kwestionariusza w zależności od wybranych odpowiedzi.
  • Pozwala wyświetlać spersonalizowane wiadomości z podziękowaniem po zakończeniu badania.
  • Daje możliwość wysyłania zaproszeń do wypełnienia ankiety bazując na plikach cookie potencjalnych klientów.
  • Pozwala na wyświetlanie wykresów obrazujących zmiany postawy klientów bazując na ich wcześniejszych udzielonych odpowiedziach.
  • Dostarcza raporty i analizy poprzez pliki o rozszerzeniu CSV/XLS, alarmy wątków, analizy NPS itp.
  • Umożliwia dostosowywanie badań, jeśli chodzi o schematy kolorów, niestandardowe CSS, animacje, opóźnienia i przekierowania.
  • Oferuje kompleksową ochronę zapewnianą przez codzienne tworzenie kopii zapasowych, certyfikat SSL i skalowalną infrastrukturę.
  • Daje możliwość zintegrowania z najpopularniejszymi aplikacjami marketingowymi bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej lub korzystania z pomocy firm specjalistycznych.

Jak korzystać z Survicate?

Odwiedź stronę omawianego narzędzia i kliknij przycisk „Darmowa rejestracja” („Sign Up Free”). Po prostej rejestracji, bez konieczności podawania danych karty kredytowej, zostaniesz przeniesiony na swój obszar roboczy. W prawym górnym rogu znajdziesz opcje zmiany ustawień konta i wyświetlisz aktualnie wybrany pakiet (oraz możliwość wykupienia wyższego, w razie potrzeby). W lewym górnym rogu znajduje się za to lista rozwijana zawierająca spis stron internetowych, gdzie chcesz dodawać tworzone przez siebie ankiety. Możesz dodawać nowe domeny klikając na „(+ Dodaj nową domenę)” („+ Add new domain”) na liście rozwijanej.

Aby rozpocząć tworzenie Twojego pierwszego badania, kliknij na dużym znaku „plus” nad napisem „Nowe badanie” („New Survey”). W wyskakującym okienku dialogowym pojawią się z następujące opcje:

  • Utwórz nowe:
    • dedykowana ankieta dla witryny („Targeted Website Survey”),
    • widżet opinii („Feedback Widget”),
    • kwestionariusz („Questionnaire”),
    • ankieta w wiadomości („In-message Survey”),
    • wiadomość z ankietą NPS („Email NPS Survey”).
  • Użyj biblioteki badań.

Możesz poprzeglądać bibliotekę gotowych badań, by zorientować się, jak stworzyć dobrą ankietę. Biblioteka zawiera wiele przykładów dedykowanych ankiet dla stron internetowych, całostronicowych kwestionariuszy i wiadomości-ankiet/NPS na jedno kliknięcie do wykorzystania na początek.

Jeśli jednak zdecydujesz się stworzyć nową ankietę zupełnie od podstaw, później będą widoczne dostępne opcje, w zależności od tego, jaki rodzaj badania chcesz utworzyć.

Dla widżetu opinii, zobaczysz okienka pop-up z prośbą o wypełnienie treści tekstów informacyjnych tam, gdzie będzie to wymagane. Następnie będziesz mógł wybrać dodatkowe elementy, które chcesz uwzględnić w badaniu.

Dla innych typów ankiet, zostaniesz poproszony o podanie nazwy badania, a następnie przystąpisz do dodawania rodzajów pytań, ustawiania typu „wezwania do działania” („Call to Action”), dostosowywania właściwości wyglądu i układu elementów, a na samym końcu pojawi się przycisk, pozwalający aktywować badanie na Twojej stronie.

Cały proces jest bardzo prosty i łatwy do opanowania, naprawdę.

Zalety i wady

Dużo czasu minęło od ostatniego razu, gdy natrafiliśmy na narzędzie, w którym bardzo trudno znaleźć jakiekolwiek wady. W tym zalet jest wiele, a co do wad, no cóż… Właściwie ich nie ma. Moglibyśmy się tylko przyczepić do tego, że mogłoby być więcej możliwości integrowania narzędzia z innymi aplikacjami. Poza tym, nie ma na co narzekać. Nawet cena nie jest zbyt wygórowana i nie bije po kieszeni.

  • Wyprzedź konkurencję i postaw na opinie swoich klientów z @Survicate survicate.com/ via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Podsumowanie

Więc mamy zwycięzcę? Tak właśnie sądzimy! Survicate jest narzędziem, które może okazać się niezbędne dla sukcesu Twojej firmy. Wszystko co musisz zrobić, to zdobyć wiedzę jak właściwie z niego korzystać. Twórz atrakcyjne ankiety za jego pomocą i stale monitoruj wyniki wypatrując kolejnych pojawiających się na Twojej drodze szans.

monitorowanie strony internetowej

Dodaj odpowiedź:

Opisy narzędzi dla webmasterów i e-marketerów

  • Twoja strona nie działa!
  • Zamów powiadomienia o nowych postach


  • Obserwuj nas


  • Przeglądaj Kategorie


  • Twoja strona nie działa!
Więcej w Komunikacja
Współpracuj efektywniej dzięki RealtimeBoard

Ludzie, którzy na co dzień pracują w zespołach doskonale rozumieją użyteczność i wygodę, jaką dają tablice. Wydawałoby się, że to...

Zamknij