BaseLinker – Najlepszy system integrujący dla handlu elektronicznego

Opublikowany 21 września 2021 w E-commerce. Tagi: , .

W dzisiejszych czasach technologii cyfrowej, przejście do zautomatyzowanych narzędzi musi nabrać rozpędu, ponieważ przeważa niepewność fizycznego przepływu pracy. Przedsiębiorstwa działające w Internecie wymagają oprogramowania i narzędzi, które mogą w jednym miejscu zintegrować produkcję, zapasy, finanse i zamówienia, aby poprawić wewnętrzną komunikację między całym systemem, przy jednoczesnym zwiększeniu ogólnych przychodów.

Jeśli jesteś firmą z branży e-commerce, która szuka takiego rozwiązania, mamy dla Ciebie narzędzie, które może w pojedynkę przejąć cały przepływ pracy, a także posiada liczne bogate integracje do wykorzystania. Przedstawiamy Ci BaseLinker!

BaseLinker

BaseLinker nie tylko zapewnia dostęp do wszystkich Twoich zamówień w jednym miejscu, ale także monitoruje Twoje magazyny. Możesz z łatwością wymieniać i edytować wszystkie swoje oferty za jednym zamachem na różnych platformach sprzedażowych, a także automatycznie wysyłać e-maile do swoich konsumentów, dzięki czemu zyskujesz czas, by skupić się na działaniach mających na celu rozwój firmy.

BaseLinker – Najbardziej efektywny marketer

BaseLinker to wydajne i sprawne narzędzie, które pozwala na prowadzenie wielokanałowej sprzedaży z poziomu jednego interfejsu. Posiada integracje z wieloma renomowanymi platformami sprzedażowymi i umożliwia wygodne dodawanie zamówień z poziomu telefonu komórkowego.

Narzędzie posiada dedykowaną funkcję zarządzania zamówieniami, która automatyzuje procesy wysyłania wiadomości i e-maili, wystawiania faktur, a także drukowania etykiet. Umożliwia również zaangażowanie agentów, którzy mogą odbierać paczki, pakować je i dostarczać do klienta bez konieczności korzystania z pośredników.

Chociaż lista funkcji, które BaseLinker ma do zaoferowania jest dość długa, kilka z nich wymieniamy poniżej:

Ułatwione magazynowanie

Jeśli nie posiadasz własnego magazynu, BaseLinker pozwala na przechowywanie bazy danych całego stanu magazynowego w formie wirtualnego magazynu. Pomaga to w bardzo łatwy sposób zarządzać danymi produktów i całością zapasów.

Bezpośrednia lista produktów

BaseLinker daje Ci możliwość wystawiania produktów na wirtualnym rynku bezpośrednio z własnego magazynu. Możesz zbudować bazę danych z kategoriami i wystawiać oferty za pomocą kilku kliknięć.

Prawidłowa ewidencja

Narzędzie dba o prawidłową synchronizację pomiędzy ceną a stanem magazynowym na różnych rynkach, na których sprzedajesz. Zamyka również oferty, gdy cena magazynowa osiągnie zero.

Aktualizacje dla klientów

Konsumenci są automatycznie powiadamiani o wszelkich zmianach w statusie paczki. Mogą również w wygodny sposób śledzić swoje zamówienia, dzięki integracji z różnymi popularnymi przewoźnikami, takimi jak FedEx, DHL, UPS i więcej.

Zautomatyzowana zmiana statusu

Narzędzie oferuje funkcję tworzenia niestandardowych statusów, aby uporządkować listy zamówień. Szybki moduł automatycznego działania pomaga usunąć zamówienia w razie potrzeby, gdy wystąpi już określone zdarzenie.

BaseLinker jest przydatnym narzędziem pozwalającym na opanowanie wszystkich działań związanych z przepływem pracy w handlu elektronicznym. Jest zdolny nie tylko do usprawnienia procesu, ale także do obsługi konsumentów. Ponadto bogactwo funkcji, które otrzymujemy wraz z nim stanowi przełom dla każdego, kto chce zautomatyzować swój biznes elektroniczny.

BaseLinker - zrzut ekranu

Jak to działa?

Aby rozpocząć pracę z BaseLinker, musisz najpierw skonfigurować swoje konto. Kroki, które należy wykonać są następujące:

  1. Na początek należy podać swój adres e-mail, numer identyfikacji podatkowej i inne dane firmy. Należy również wybrać opcję okresu, przez jaki chcemy korzystać z BaseLinker.
  2. Po zarejestrowaniu, zostaniesz przeniesiony bezpośrednio do pulpitu nawigacyjnego, gdzie po lewej stronie znajdziesz różne funkcje, które można wykorzystać. Wśród nich znajdują się funkcje zarządzania produktem, magazynowaniem i pakietami, które są dość proste w użyciu.
  3. W kolumnie “Moje aplikacje” można połączyć BaseLinker z różnymi aplikacjami, takimi jak kalendarz Google, Gmail, arkusze kalkulacyjne itp. Po połączeniu ich z kontem użytkownika, z pewnością doświadczysz znacznie płynniejszego procesu, ponieważ będziesz mógł łatwo przechodzić między nimi w zależności od potrzeb.
  4. Narzędzie posiada również dedykowaną funkcję “Historia zadań”, z której można przejrzeć różne działania, które zostały wykonane i uzyskać zapis wszystkich operacji, które zostały już zakończone.

To jest tylko krótki rzut oka na to, co BaseLinker może zaoferować. Narzędzie posiada jeszcze kilka innych funkcji i możliwości, które możesz poznać, jeśli skorzystasz z opcji darmowej wersji próbnej (tak, jest dostępna).

Ocena BaseLinker

Baselinker oferuje wiele korzyści. Jest bardzo łatwy w użyciu i wyposażony w funkcje, które usprawniają procesy i redukują ilość pracy ręcznej, którą musisz wykonać. Posiadając to narzędzie, możesz skupić się na kluczowych działaniach związanych z budowaniem biznesu w celu rozwoju i ekspansji. Niemniej jednak, tak jak w przypadku każdego innego oprogramowania, narzędzie to ma również kilka wad.

Rzućmy okiem na niektóre plusy i minusy BaseLinker:

Plusy

  • Integracje z licznymi rynkami i partnerami kurierskimi.
  • Pozwala na wykonywanie wielu zadań z jednego miejsca.
  • Całkowicie zautomatyzowany proces bez konieczności ustawiania jakichkolwiek przypomnień.
  • Opłacalność.

Minusy

  • Pulpit nie wygląda zbyt interaktywnie.
  • Ze względu na jednoczesne działanie wielu funkcji, oprogramowanie czasami spowalnia.

Ostateczny werdykt

BaseLinker jest dość użytecznym narzędziem dla osób, które szukają sposobu na zarządzanie swoim sklepem internetowym. Dzięki temu narzędziu otrzymujesz możliwość wielokanałowego zarządzania zamówieniami i produktami, a jego funkcja wirtualnego magazynu zajmuje się wszystkimi kwestiami związanymi z zarządzaniem zapasami. Co więcej, umożliwia także wystawianie towarów na sprzedaż bezpośrednio do klienta przy jednoczesnej pomocy w przydzielaniu agentów.

Oprogramowanie jest dość przystępne, jeśli wziąć pod uwagę ogromną liczbę funkcji, w które jest wyposażone. To narzędzie z pewnością przyczyni się do rozwoju Twojej działalności handlowej i zredukuje ilość ręcznej pracy.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij