Highrise – zorganizuj się, śledź zadania i rób notatki

Opublikowany 26 lutego 2015 w Komunikacja. Tagi: , , , , .

Czy myślisz o założeniu własnego biznesu? Rozpoczęcie działalności jest ekscytującą możliwością, ale niesie ze sobą wiele trudności. Otwarcie firmy wymaga od Ciebie określenia jej kluczowych cech, które pozwolą Ci się doskonalić, odkrywać stojące przed Tobą możliwości, zarówno te krajowe, jak i międzynarodowe, a także planować i przygotowywać każdy etap tego procesu. Musisz jednocześnie zarządzać dużą liczbą możliwości i zadań. Czy nie byłoby prościej, gdybyś miał pomocnika, który by Ci to wszystko ułatwił. W tym miejscu możemy Ci zaproponować twojego osobistego menedżera biznesowego w postaci e-platformy, która pozwala prowadzić, zapisywać i udostępniać wszystkie niezbędne zadania stojące przed udanym startupem – Highrise.

highrise

Funkcjonalności

Highrise poprawia komunikację – pozwala śledzić kontakty i zarządzać wszystkimi relacjami biznesowymi po prostu przez zapewnienie Ci usługi udostępniania książek adresowych, przechowywania ważnych e-maili, dołączania dokumentów i plików oraz kontrolowania tego, co kto widzi, a to dzięki łatwym w obsłudze ustawieniom prywatności. Dzięki temu Twój zespół może zobaczyć stan każdej operacji biznesowej lub transakcji już po kilku kliknięciach. Możesz w łatwy sposób sporządzać notatki i wskazówki na temat spotkań lub projektów, a także udostępniać ważne wiadomości dotyczące negocjacji na poziomie korporacyjnym lub zadań związanych z jakimkolwiek kontaktem lub projektem. Oprócz tego masz możliwość oznaczać jako prywatne, informacje dla siebie lub wybranych członków zespołu. Mówiąc krótko, możesz udostępniać to co chcesz, kiedy chcesz.

Już więcej nie będziesz mieć trudności w śledzeniu projektów! Highrise zapewnia łatwe śledzenie zadań i ustawianie powiadomień. Już nie zapomnisz więcej o swoich zadaniach. Nie będzie też więcej nieporozumień, jak wszystko będzie w pełni jasne i usystematyzowane. Od teraz będziesz mógł utrzymać się na szczycie ze swoim biznesem poprzez tworzenie zadań, które umożliwią Ci śledzić wszystkie prowadzone operacje i sprawdzać na bieżąco postępy razem z klientami. Przeglądaj zadania używając filtrowania przez klienta, kontakt lub projekt, a także dodawaj przypomnienia do zadań, by już więcej nie zapomnieć wysłać e-maila ponownie. Z tym magicznym narzędziem możesz przydzielać zadania do poszczególnych członków zespołu i odbierać powiadomienia e-mailem lub SMSem.

Najlepsze w Highrise jest to, że połączy Twoje wszystkie główne platformy komunikacyjne, co ułatwia importowanie kontaktów z programu Outlook, Gmail, Excel i inne. Otrzymasz wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu, szczegóły po jednym kliknięciu. Koniec z koniecznością przeskakiwania do skrzynek odbiorczych różnych kont, by znaleźć odpowiedni wątek do odpowiedzi, , i pamiętania, by wysyłać UDW na swojego dropa. Niesamowite w Highrise jest to, że stanowi on jakby rozszerzenie Gmaila. Możesz zachować pozytywną reputację, jaką cieszą się nadawcy z Gmaila, a przesłane za pomocą Highrise wiadomości znajdą się w folderze Wysłane na Gmailu. Sprawia to, że nie musisz porzucać otwierania swojej skrzynki odbiorczej w sposób tradycyjny – po prostu nie trzeba jej otwierać tak często, jeśli używa się opisywanej przez nas platformy. Ponadto gwarantuje ona Twojemu zespołowi możliwość szybkiego odpowiadania na ważne e-maile. Oprócz tego, będziesz mógł za jej pomocą masowo wysyłać maile promocyjne i dodawać osoby trzecie poprzez MailChimp. Importowane pliki można pobrać w formacie CSV, co umożliwia prostą konwersję do dowolnego innego formatu.

highrise1

Podsumowując, Highrise daje wolność, by gromadzić ważne e-maile od klientów na jednej stronie, przeglądać komunikację z Twoimi inwestorami, zobaczyć wszystkich ludzi, z którymi Twoja firma współpracuje i sposoby jak się z nimi skontaktować. Zobacz wszystkie zaplanowane w danym dniu i tygodniu zadania, dołącz notatki z rozmowy biznesowej, przeglądnij notki zostawione przez swoich pracowników, ustaw przypomnienia o ważnych spotkaniach, rocznicach biznesowych albo wyślij notatki gratulacyjne i z podziękowaniami. Jeśli cała grupa kontaktów współdzieli ten sam adres, ponieważ pracują w tym samym przedsiębiorstwie, wystarczy dodać te kontakty do tej samej wizytówki firmy w Highrise. Kiedy następnym razem spojrzysz na taki kontakt w Highrise, wspólny adres firmy pojawi się na pasku bocznym. Możesz także ustawić połączenia biznesowe z konkretnym wątkiem lub klientem, a następnie rozplanować je w czasie, w ciągu najbliższych 30 dni.

Highrise ułatwia prowadzenie połączonych projektów dzięki możliwości tworzenia zadań dla współpracowników, by mieli wgląd w postępy. Przeszukuj i filtruj wszystkie kontakty, oznaczaj je dla lepszej organizacji, dostosowuj pola danych dla osób i innych firm. Dzięki takim funkcjonalnościom, Highrise jest bardzo przydatnym profesjonalnym narzędziem.

Interfejs

Jak sama nazwa wskazuje, Highrise ma wysokiej jakości, przyjazny dla użytkownika interfejs. Jest oparty na satysfakcjonująco prostej konstrukcji, która wprowadza porządek w bazie potencjalnie chaotycznych informacji. Głównym celem platformy jest zorganizowanie wszystkich poszczególnych części składowych Twoich projektów – notatek, zdjęć, ludzi i miejsc – w spersonalizowany, łatwy do zrozumienia sposób. Witryna ma interfejs użytkownika, który używa także pewnej grupy gestów, by stworzyć strukturę siatki dla dowolnego zadania i zorganizować je zgodnie z Twoimi potrzebami. Postawiono sobie za cel także to, by uczynić Highrise narzędziem w pełni kolaboracyjnym. Dzięki temu użytkownicy mogą dzielić wspólne plany i kontaktować się ze sobą nawzajem z poziomu platformy.

highrise3

Od czego zacząć?

Najlepszą opcją dla Ciebie jest wybór na początek 30-dniowego okresu próbnego, który pozwoli Ci określić, czy platforma dopasowuje się do Twoich potrzeb. Daje Ci także uczciwe pojęcie na temat wszystkich funkcjonalności, a także umożliwia doświadczalnie określić korzyści dla Twojej firmy płynące z użycia tej aplikacji.

Jeśli przechodzisz z okresu próbnego na usługę płatną, to trial nie zostaje doliczony do rachunku. 30-dniowy darmowy okres próbny wlicza się do kosztów tylko w sytuacji, gdy od samego początku zdecydujesz się na płatną usługę. Zawsze możesz przejść później na niższą taryfę. Jeśli zdecydujesz się na korzystanie z Highrise, to musisz wiedzieć, że jest usługą pay-as-you-go, czyli płacisz wtedy, kiedy używasz. Nie ma żadnych długoterminowych umów lub zobowiązań z Twojej strony. Płacisz z miesiąca na miesiąc. Jeśli zrezygnujesz, naliczą opłaty za bieżący miesiąc. Nie przewidziano później żadnych dodatkowych opłat.
Platforma pozwala na zmianę planu w dowolnym momencie. Wystarczy po prostu kliknąć na zakładkę Konto i zmienić swoje preferencje w każdej chwili. Strona internetowa pozwala płacić za pośrednictwem dowolnego medium akceptującego karty Visa, MasterCard lub American Express, ale nie akceptuje płatności PayPal, co może być dla niektórych przeszkodą.

  • Highrise – Najprostszy CRM online, który ułatwi Ci zarządzanie Twoją firmą highrisehq.com/ @highrise via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Zwiększ swoje szanse na sukces w biznesie poprzez zrozumienie swoich potrzeb w zarządzaniu, a także poznanie dostępnych możliwości pomocy w organizacji, uruchomieniu i rozwijaniu swojej działalności. Dowiedz się, w jaki sposób możesz skutecznie rozwijać firmę z Highrise. Spróbuj!

Komentarze zamknięte.

  • Obserwuj nas

  • Przeglądaj Kategorie



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej o monitorowaniu stron
  • Superbohaterski monitoring dostępności i funkcjonowania serwisów internetowych.
    Super Monitoring
    lub dowiedz się więcej
    o monitorowaniu stron