Dodaj własne CTA do każdego udostępnianego linku ze Snip.ly

Opublikowany 16 października 2017 w Social media. Tagi: , , , .

Od czasu pojawienia się mediów społecznościowych, zaczął się wyścig w monitorowaniu i udostępnianiu efektywnych treści. Od bezpłatnych plików do pobrania aż do programów lojalnościowych, każda akcja skupiona jest wyłącznie na idei dzielenia się treścią. Gdy niektóre organizacje pozwalają na typowe udostępnianie linków i zachęcają do tworzenia powiązań, jedna firma wybrała bardziej ofensywną metodę gry i stworzyła Snip.ly.

Snip.ly to narzędzie marketingowe, które pomaga zwiększyć konwersje za pośrednictwem dosłownie każdego łącza udostępnionego w serwisach społecznościowych. Gdy natrafisz na coś interesującego w sieci, czym warto się podzielić z innymi, dołącz własne CTA (call-to-action) do udostępnianego linku i przekonaj się, jak zwykłe udostępnienie może znacząco zwiększyć Twoją konwersję. Poniżej pokażemy Ci co i jak.

Rozpocznij skracanie adresów URL przy pomocy Snip.ly

Snip.ly pozwala na wykorzystanie odpowiednich treści w Internecie do generowania ruchu na Twojej witrynie, co wpływa na konwersję. Podstawowym założeniem Snip.ly jest dołączenie wiadomości CTA do każdego linku, który udostępniasz w mediach społecznościowych. Narzędziu zarzuca się, że działa na granicy prawa i etyki. Jednak twórcy Snip.ly stanowczo odpierają oskarżenia, że obeszli wszelkie przeszkody prawne w celu szybkiego i łatwego udostępniania treści. Oto niektóre z funkcjonalności tej wzbudzającej silne emocje aplikacji:

  • Narzędzie jest dostępne w formie aplikacji webowej oraz jako widżet.
  • Pozwala dołączyć przyciągający uwagę przycisk, niestandardowy baner graficzny, podlinkowany tekst lub formularz pobierania adresu e-mail do udostępnianego postu. Użytkownicy mogą kliknąć przycisk, by bezpośrednio odwiedzić Twoją stronę lub w przypadku formularza pobierania adresu e-mail – zarejestrować się na liście mailingowej.
  • Aplikacja umożliwia dostęp do szerokiej gamy schematów, kolorów niestandardowych, pozycjonowania, domen niestandardowych, krótkich linków i wielu innych.
  • Umożliwia śledzenie i analizowanie kliknięć i konwersji poprzez snipy.
  • Pozwala śledzić działania wykonywane na Twojej stronie za pomocą pikseli konwersji.
  • Snip.ly integruje się z mnóstwem aplikacji, rozszerzeń i interfejsów API.
  • Za pomocą tego narzędzia można także umieścić w swoich snipach niestandardowy kod śledzenia, CSS, skrypty, a nawet piksele odwołujące się do Twoich snipów.

Działanie narzędzia

  1. Znajdź treść w sieci, odpowiednią dla Twojej organizacji. Upewnij się, że Twój wybór koresponduje z profilem Twojej działalności i jest bezpośrednio związany z Twoją domeną.
  2. Przejdź do aplikacji webowej Snip.ly pod adresem snip.ly.
  3. Po zarejestrowaniu się, kliknij „Utwórz mój pierwszy snip” („Create My First Snip”) w lewym panelu.
  4. Wygeneruj profil swojej marki i kliknij „Kontynuuj” („Continue”).
  5. W okienku „Konfiguracji Twojego CTA” („Setup your CTA”), wprowadź swoją wiadomość CTA w odpowiednim polu.
  6. W polu „Tekst przycisku” („Button Text”), wpisz tekst, który chcesz, żeby się wyświetlił na przycisku CTA.
  7. W polu „Adres URL przycisku” („Button URL”), wprowadź adres URL strony, na którą chcesz, by czytelnik został bezpośrednio przekierowany.
  8. W panelu „Wybierz stronę snipa” („Choose a page to snip”), wpisz URL znalezionej w punkcie 1. zawartości. Snip.ly utworzy skrócony adres URL gotowy do udostępnienia.
  9. Skopiuj skrócony adres URL i rozpocznij jego udostępnianie. Możesz udostępnić ten link na platformach: LinkedIn, Facebook, Twitter i dowolnej innej stronie mediów społecznościowych.

Zalety i wady

Do plusów zalicza się:

  • Aktualnie najprostszy sposób udostępniania zawartości.
  • Prostota obsługi i dostępność bezpłatnej wersji.
  • Zapewnia większą szansę zyskania większego ruchu na swojej stronie i większej konwersji.
  • Strona „Analytics” zawiera szczegółowe informacje na temat Twoich snipów, w tym łączną liczbę kliknięć i konwersji.

Natomiast z minusów narzędzia trzeba wymienić:

  • Używanie Snip.ly jest poniekąd dość kontrowersyjne.
  • Jeśli nie podasz autora udostępnionej treści, używanie czyjejś twórczości dla własnych korzyści może być bardzo źle odebrane.
  • Czytelnicy zazwyczaj nie są zbyt zadowoleni z wyświetlania reklam na swoich ulubionych stronach. Możesz stracić część ze swoich odbiorców.
  • Mimo, że nie istnieją żadne przepisy prawa regulujące to zagadnienie, niektórym nasze działania mogą się wydawać co najmniej nieetyczne.

Cennik

Podstawowe konto zarejestrowane w witrynie Snip.ly jest darmowe i pozwala użytkownikom utworzyć jeden profil użytkownika z możliwością udostępniania nieograniczonej liczby linków i wyodrębnić do 100 konwersji miesięcznie.

Narzędzie oferuje również płatne pakiety różniące się zakresem funkcjonalności. Ich koszt zazwyczaj mieści się w przedziale od 16 do 85 dolarów miesięcznie i oferta zawiera od 500 do 5000 konwersji, a także możliwość przeglądania analityki. Płatne wersje pozwalają na dostosowanie motywów, kolorów, pozycjonowania itp. Są też wyposażone w narzędzia do gromadzenia danych, takie jak analityka i piksel konwersji.

  • Zwiększaj konwersję poprzez każdy link, który udostępniasz dzięki @sniply snip.ly/ via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Podsumowanie

Chociaż Snip.ly jest wyjątkowo łatwy w obsłudze, to jedna rzecz stale nas niepokoiła podczas korzystania z narzędzia – kwestia etyki. Można to jednak obejść, jeśli zdecydujesz się wspomnieć o autorze oryginalnej treści. Snip.ly może być zgodny z wszelkimi przepisami prawa, ale mimo to wciąż jest bardzo kontrowersyjny. Jeśli nie masz żadnych obiekcji przed jego używaniem, to absolutnie nic nie stoi na przeszkodzie w rozpoczęciu snipowania i zwiększania ruchu na Twojej stronie.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w Social media
Napędzaj sprzedaż treścią z Openr

Nowoczesnym Internetem rządzą artykuły. Ludzie wciąż są głodni wiedzy. Chcą czytać o i wprowadzać w życie dobre nawyki, wybierać zdrową...

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij