Buffer: Wszechstronne narzędzie do mediów społecznościowych

Opublikowany 31 sierpnia 2021 w Social media. Tagi: , , .

Era cyfrowa trwa już od jakiegoś czasu. Jednak wraz z nadejściem pandemii, gdy przedsiębiorstwa i branże musiały przenieść swoje działania na platformy internetowe, potrzeba cyfryzacji stała się oczywista. Niezależnie od tego, czy chodzi o cele marketingowe, czy sprzedaż produktów i usług, dziś każda firma korzysta z kanałów online i rozumie znaczenie posiadania silnej obecności w mediach społecznościowych. Prowadzenie rozbudowanych kampanii jest jednak żmudne i może sporo kosztować. Zatem, potrzeba zautomatyzowanego menedżera mediów społecznościowych okazała się konieczna.

Buffer

Sprawdziliśmy więc kilka narzędzi i wybraliśmy najlepsze z nich – Buffer! Buffer to wszechstronny menedżer portali społecznościowych, wyposażony w wiele funkcji, które pozwalają mu całkowicie przejąć i odmienić Twoją strategię reklamową. Zapraszamy do zapoznania się szczegółowo z tym narzędziem.

Buffer: Idealny administrator mediów społecznościowych

Buffer z jednej strony zajmuje się wszystkim, co niezbędne do stworzenia doskonałej prezentacji Twojej firmy w Internecie. Platforma zawiera liczne narzędzia i funkcje, które zapewniają bezproblemowe doświadczenie podczas zarządzania działalnością w mediach społecznościowych. Dodatkowo, pozwala również połączyć wiele kont z różnych platform i zaplanować posty dla każdego z nich z dużym wyprzedzeniem, co sprawia, że posty są skoordynowane dla bardziej efektywnego zasięgu.

Buffer umożliwia również śledzenie stron. Rozszerzenie przeglądarki tego narzędzia ułatwia buforowanie strony internetowej lub obrazu na bieżąco. Nie tylko masz możliwość interakcji z komentarzami dotyczącymi starych postów, ale także ponownego opublikowania starego postu, jeśli jest to konieczne. To narzędzie jest usprawnioną platformą zarządzania mediami społecznościowymi, której zaufało wiele marek i agencji poszukujących sposobu na zwiększenie zaangażowania użytkowników na platformach mediów społecznościowych.

Buffer oferuje trzy obszary funkcji, które mają indywidualne funkcje własne, czyli Publikowanie, Analityka i Zaangażowanie. Oto krótki przegląd niektórych funkcji:

  • Bezpośrednie planowanie i przypomnienia – Możesz zaplanować posty z dużym wyprzedzeniem, a nawet możesz ustawić przypomnienia typu push off, aby wstawiać posty.
  • Siatka sklepu – Możesz przyciągnąć potencjalnych klientów i zwiększyć ruch na stronie swojego sklepu poprzez profil na Instagramie.
  • Pierwszy komentarz – Otrzymasz możliwość dodania funkcji pierwszego komentarza, w którym możesz umieścić hashtagi lub inny tekst, który wolisz mieć jako pierwszy komentarz.
  • Relacje, posty i analityka konta – Możesz śledzić relacje, hashtagi, a nawet pojedyncze posty wraz z funkcją śledzenia kluczowych metryk interakcji dla konta społecznościowego.
  • Wgląd w posty – masz możliwość porównania organicznych i płatnych wyników podbijanych postów.
  • Demografia publiczności – narzędzie posiada dedykowaną funkcję, która pozwala na bieżąco kontrolować zasięg i sprawdzać, czy odpowiednia grupa odbiorców wchodzi w interakcje z Twoimi treściami.
  • Zaangażowanie klienta – Buffer, będąc zautomatyzowanym narzędziem, zapewnia Ci klawisze skrótów klawiaturowych i inteligentne emotikony, które pomagają w bezpośredniej interakcji z konsumentami bez konieczności poświęcania dużej ilości czasu.

Oprócz tych funkcji, opcja podglądu Buffera jest bardzo przydatna, aby dokładnie sprawdzić, jak twoje posty mogą się prezentować po ich udostępnieniu. Ponadto, narzędzie oferuje możliwość tworzenia i udostępniania treści na wielu platformach mediów społecznościowych za jednym zamachem.

Funkcje Buffera są precyzyjne, dzięki czemu pozwalają lepiej opanować podejście do sieci, z której korzystasz. Narzędzie oferuje kilka udogodnień, które są dostępne w darmowym planie.

Jak to działa?

Oto kilka kroków wymaganych, aby uruchomić Buffer:

  1. Na oficjalnej stronie internetowej narzędzia kliknij ”Zacznij teraz”, aby zostać przekierowanym na stronę, na której będziesz musiał wybrać plan, a następnie podać swój adres e-mail.
  2. Po zalogowaniu się, pojawi się komunikat, aby połączyć Buffer z kontami mediów społecznościowych. Buffer działa jako wspólne miejsce dla wszystkich działań w mediach społecznościowych. Po połączeniu, będziesz mógł znaleźć swoje konta społecznościowe po prawej stronie. Klikając na nie, znajdziesz również mnóstwo dedykowanych funkcji, w zależności od rodzaju platformy mediów społecznościowych.
  3. Teraz, aby udostępnić treści według własnego uznania, możesz wpisać tekst w polu tekstowym “co chcesz udostępnić” i bezpośrednio ustawić go w kolejce, aby został opublikowany w zaplanowanym czasie. Buffer pomaga również sprawdzić zaangażowanie każdego postu bezpośrednio z kolejki.
  4. Sekcja “szkic” to miejsce, w którym możesz umieścić konkretny post, a członkowie zespołu, którzy z Tobą współpracują, mogą wejść do niego, aby zmienić lub zatwierdzić treść, zanim zostanie ona udostępniona.

Buffer - zrzut ekranu

Ocena narzędzia Buffer

Buffer jest bardzo przydatnym i zróżnicowanym narzędziem. Ma wiele funkcji do wykorzystania, co sprawia, że bardzo łatwo jest uzyskać dobry nadzór nad swoimi kontami w mediach społecznościowych. Ale jak każde inne narzędzie, istnieją pewne plusy i minusy, z których kilka wymieniono poniżej.

Plusy

  • Narzędzie jest dość przydatne i wygodne w użyciu, ponieważ obejmuje wiele różnych platform mediów społecznościowych w jednym miejscu.
  • Masz możliwość śledzenia analityki i zaangażowanie konkretnego postu bezpośrednio z pulpitu Buffer.
  • Narzędzie umożliwia również interakcję z postem z samej strony internetowej lub aplikacji, zamiast przełączać się między aplikacjami.
  • Interaktywny i łatwy do opanowania interfejs.

Minusy>

  • Wciąż brakuje zaawansowanych funkcji, takich jak zamieszczanie ankiet (na Twitterze).
  • Integracja z LinkedIn nie jest jeszcze obsługiwana.
  • Narzędzie nie obsługuje publikowania filmów.

Ostateczny werdykt

Kiedy zarządzasz wieloma kontami w mediach społecznościowych, automatyzacja całego procesu znacznie ułatwia zaplanowanie postów. Używając Buffera, zyskujesz więcej czasu na strategię, ponieważ narzędzie to przejmuje całą Twoją aktywność w mediach społecznościowych. Narzędzie posiada zestaw dostępnych produktów do publikowania, angażowania, współpracy i interakcji.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij