15 darmowych i płatnych źródeł szablonów e-maili

Opublikowany 31 maja 2022 w Zasoby. Tagi: , , .

Tworzenie od podstaw szablonów wiadomości mailowych wymaga kilku skomplikowanych kroków. Tworzenie nowego projektu przy każdym wysyłaniu nowego maila może być nie lada wyzwaniem. Aby ułatwić to zadanie, możesz skorzystać z kilku zasobów online, które oferują darmowe i płatne szablony wiadomości email. Dzięki tym platformom sprzedawcy mogą skupić się na rozwoju swojego biznesu, zamiast inwestować czas i środki w tworzenie szablonów wiadomości email.

szablon listu

Przyjrzyjmy się niektórym z najlepszych źródeł szablonów wiadomości e-mail.

Darmowe źródła

Na początek przyjrzymy się darmowym opcjom.

HubSpot

1. HubSpot

HubSpot Marketing Hub oferuje użytkownikom dostęp do ogromnej liczby szablonów wiadomości e-mail. Najlepsze w tych szablonach jest to, że możesz ich używać bez żadnego kodowania HTML czy CSS. Wystarczy, że zintegrujesz je z kontem HubSpot i już możesz działać. To narzędzie umożliwia dostęp zarówno do planów darmowych, jak i płatnych, w zależności od potrzeb. Istnieje możliwość zamówienia wersji demo produktów premium, żeby podjąć decyzję, czy chcesz je kupić, czy nie.

2. Litmus

Litmus

Jeśli szukasz sprawdzonych przez Litmus szablonów emaili, to jest to najlepsza opcja dla ciebie. Wystarczy, że założysz konto na Litmusie, by mieć dostęp do tych szablonów za darmo. Otrzymasz dostęp do szablonów związanych z zarządzaniem kontami, ecommerce i marketingiem. Są one bezpłatne i dostępne dla wszystkich użytkowników.

ConvertKit

3. ConvertKit

Załóż konto w ConvertKit, a będziesz miał do dyspozycji (za darmo) wiele różnych szablonów maili. Możesz wybrać pomiędzy bezpłatną subskrypcją i pakietem pro. Jeśli działasz w sektorze edukacji, ConvertKit jest dla ciebie idealnym narzędziem. Jest przyjazny dla użytkownika i oferuje wszystkie funkcje potrzebne do automatyzacji, formularze zapisu i integracje z innymi podmiotami. Marketerzy, którzy chcą podnieść poziom swojego marketingu emailowego, z pewnością mogą liczyć na ConvertKit.

4. ZURB

Zurb

Korzystając z ZURB, otrzymasz za darmo pięć responsywnych szablonów e-maili. Szablony te są testowane pod kątem bezbłędnego wyświetlania na różnych odbiorcach poczty, a wyniki tych testów możesz sprawdzić na ich stronie. Projekty wyglądają dobrze na wszystkich popularnych klientach poczty, z wyjątkiem przestarzałych wersji Outlooka. Do zestawu szablonów dołączony jest także osobny arkusz stylów CSS oraz plik HTML, co ułatwi ci edycję maili. Pamiętaj, że jeśli chcesz dodać nowe elementy wizualne do szablonu newslettera, musisz utworzyć kolejny folder i załadować go dopiero po skompresowaniu go z arkuszem stylów CSS.

5. Flodesk

Flodesk

Flodesk oferuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny bez żadnych ograniczeń. Po 30 dniach natomiast za korzystanie z programu będziesz musiał zapłacić 38 dolarów miesięcznie. W ich bibliotece znajduje się ogromna liczba szablonów e-maili. Możesz też stworzyć szablon od podstaw w intuicyjnym kreatorze. To, co na skomplikowanych programach Adobe zajmuje godziny, Flodesk robi w kilka minut. To rozwiązanie jest absolutnie warte swojej ceny. Jeśli chcesz zaoszczędzić pieniądze i zasoby na tworzeniu szablonów e-maili, wypróbuj Flodesk. To narzędzie działa cuda dla stron ecommerce.

6. 99designs

99designs

99designs oferuje 45 darmowych szablonów wiadomości e-mail, które świetnie nadają się do newsletterów, wiadomości promocyjnych i spersonalizowanych odpowiedzi. Szablony te są w pełni responsywne i kompatybilne z popularnymi klientami poczty elektronicznej. W najbliższych dniach 99designs stanie się jedną z najpotężniejszych platform zarówno dla projektantów, jak i małych firm. Oprócz biblioteki szablonów, możesz też zajrzeć na ich ciekawy blog biznesowy oraz blog projektantów, by zaczerpnąć inspiracji.

Moosend

7. Moosend

Oprócz łatwego w użyciu edytora typu “przeciągnij i upuść”, Moosend zawiera 70 szablonów. Moosend pozwala marketerom podłączyć ich stronę ecommerce i utrzymywać wszystkie informacje o subskrybentach w jednym miejscu. Możesz używać Moosend za darmo przez pierwsze 30 dni. Jeśli chcesz dalej z niego korzystać, możesz przejść na status pro za 9 dolarów miesięcznie.

8. Campaign Monitor

Campaign Monitor

E-maile powitalne, newslettery, szablony promocyjne – wszystko, czego potrzebujesz, znajdziesz w Campaign Monitor. Możesz połączyć swoją stronę internetową lub platformę ecommerce z Campaign Monitor i realizować całą strategię email marketingu. Program jest dostępny za darmo przez 30 dni, a plan premium zaczyna się od 9 dolarów miesięcznie.

Mailer Lite

9. MailerLite

Szukasz świeżych projektów emaili, które pomogą Ci się wyróżnić? MailerLite ma dla Ciebie najlepsze szablony. Oprócz szablonów maili masz też do dyspozycji strony docelowe, formularze rejestracyjne i pop-upy. W zależności od swoich umiejętności, możesz użyć edytora HTML lub narzędzia “przeciągnij i upuść”, aby zaprojektować szablony tak, by pasowały do wytycznych Twojej marki. Do dyspozycji masz też narzędzia do przeprowadzania testów A/B, które pozwolą Ci wysyłać e-maile przynoszące najlepsze rezultaty.

10. EmailOctopus

EmailOctopus

EmailOctopus oferuje serię 11 darmowych szablonów, które możesz wykorzystać w różnych branżach. Projekt emaili jest stworzony w taki sposób, by dobrze wyglądał przy wprowadzaniu produktów na rynek, opowiadaniach i wielu innych celach marketingowych. Możesz dodać własne CTA według uznania. Do wprowadzania zmian w tych szablonach można użyć edytora WYSIWYG. Nie musisz się martwić o renderowanie tych maili, ponieważ są one testowane z pomocą programu Litmus.

Bee

11. Bee

Bee jest powszechnie używanym narzędziem do tworzenia szablonów e-maili, które oferuje ponad tysiąc darmowych szablonów. Poza tym ma też narzędzia, dzięki którym możesz tworzyć własne emaile. Oferuje darmowy 14-dniowy okres próbny, po którym możesz zacząć od 15 dolarów miesięcznie w planie Pro Freelancer. Pozostałe plany to Pro Team, Pro Agency, Pro Enterprise i Pro Nonprofit.

12. Mailchimp

Mailchimp

Jeśli zadacie mi pytanie o jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł szablonów e-maili, zagłosowałbym na Mailchimp. Jest to solidna platforma marketingowa odpowiednia dla małych i dużych firm. Poza gotowymi szablonami zawiera także automatyzację, strony docelowe i funkcje edycji szablonów HTML. W narzędziu dostępnych jest ponad 100 wzorów. Jeśli chcesz dostosować swoje e-maile do własnych potrzeb, pobierz Email Blueprints i zrób to.

Płatne źródła

Teraz przyjrzymy się dwóm płatnym źródłom, które oferują doskonałe szablony emaili.

Email Uplers

13. Email Uplers

Email Uplers to agencja zajmująca się projektowaniem i kodowaniem poczty elektronicznej, która oferuje cały zakres usług, od zarządzania kampaniami po automatyzację. Jest to najbardziej opłacalny sposób na uzyskanie perfekcyjnych szablonów emaili dla swojej firmy. Niezależnie od tego, czy szukasz prostego maila HTML, czy interaktywnego maila z gamifikacją, Email Uplers zapewni Ci pomoc dzięki swojej ekspertyzie. Poza tym są certyfikowanym partnerem ESP, jeśli szukasz profesjonalistów znających Marketo, Salesforce Marketing Cloud, Braze, Klaviyo i Mailchimp.

14. ThemeForest

Themeforest

ThemeForest oferujący szablony w cenie od 6 do 23 dolarów za jeden szablon, jest ogromnym źródłem ciekawych szablonów maili. Jest to dobry wybór dla marketerów, którzy nie mają nic przeciwko wyłożeniu trochę grosza. Dostępnych jest ponad 460 szablonów newsletterów w różnych kolorach, stylach i motywach. Można je również filtrować na podstawie oceny, ceny, daty dodania i popularności.

Constant Contact

15. Constant Contact

Constant Contact to klasyczny ESP dla organizacji non-profit. Oferuje szablony, które ułatwiają organizacjom non-profit pozyskiwanie darowizn i informowanie innych o ich misji. Dostępnych jest wiele gotowych projektów, z których możesz wybierać. Program można też zintegrować z profilami w mediach społecznościowych Twojej firmy. Podstawowy plan abonamentowy kosztuje 9,99$ miesięcznie, a wersja pro – 45$ miesięcznie.

Podsumowanie

Oczywiście, jest wiele innych narzędzi i platform oferujących szablony e-maili. Na tej liście umieściliśmy te najbardziej pożądane. Dzięki temu następnym razem, gdy nie będziesz wiedział, jak stworzyć kampanię emailową, będziesz wiedział dokładnie, gdzie szukać.


About the Author

Disha Bhatt

Disha Bhatt (Dave) jest Starszym Specjalistą ds. Treści w Email Uplers, jednej z najszybciej rozwijających się firm zajmujących się projektowaniem i kodowaniem emaili, specjalizującej się w tworzeniu profesjonalnych szablonów emaili, konwersji emaili z PSD do HTML oraz darmowych szablonów emaili HTML, a także w dostarczaniu usług automatyzacji emaili, zarządzania kampaniami oraz integracji i migracji danych.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij