Right Inbox: Łatwiejsze kampanie e-mailingowe

Opublikowany 17 stycznia 2022 w Email Marketing. Tagi: , .

Gmail, mający ponad 1,8 miliarda użytkowników, jest najpopularniejszym serwisem emailowym na świecie. Platforma ta jest świetna pod wieloma względami, jednak w kilku strategicznych miejscach wypada nieco gorzej. Dotyczy to w szczególności osób, które chcą wykorzystywać ją do celów komercyjnych. Gmail zwyczajnie nie jest wystarczająco rozbudowany dla zapracowanych profesjonalistów, takich jak sprzedawcy czy rekruterzy, którzy codziennie wysyłają i odbierają setki e-maili.

Na szczęście, istnieją rozszerzenia opracowane po to, aby nadrobić te istotne braki, z którymi borykają się profesjonaliści korzystający z Gmaila. Right Inbox jest jednym z takich rozszerzeń.

Right Inbox

W tej recenzji poznamy wyjątkowe funkcje Right Inbox, dowiemy się, jak działają, aby zwiększyć produktywność poczty elektronicznej, a także przejdziemy przez niektóre plusy i minusy, których należy się spodziewać podczas korzystania z tego produktu.

Zacznijmy jednak od wyjaśnienia, czym dokładnie jest Right Inbox i jak działa:

Czym jest Right Inbox?

Right Inbox to rozszerzenie opracowane w celu zwiększenia produktywności poczty elektronicznej poprzez dodanie kluczowych funkcji do konta Gmail. Instalacja rozszerzenia to prosty proces wymagający zaledwie kilku kliknięć. Natychmiast po uruchomieniu rozszerzenia zobaczysz nowe funkcje dodane do pulpitu nawigacyjnego skrzynki odbiorczej Gmaila i okna tworzenia wiadomości e-mail.

Funkcje te dodają nowe możliwości, takie jak śledzenie wiadomości e-mail, dzięki któremu możesz sprawdzić, kto otwiera Twoje e-maile. Ale to nie wszystko.

Right Inbox pełni również funkcję platformy wspierającej sprzedaż. Wprowadza nowe, potężne funkcje, które pozwalają na bardziej efektywną interakcję z potencjalnymi klientami i kontrahentami. Obejmuje to takie funkcje jak planowanie i zarządzanie sekwencjami e-maili, które omówimy później. Oczywiście, nie jest to tak wydajne w automatyzacji kontaktów z potencjalnymi klientami, jak dedykowana platforma sprzedażowa. Tym niemniej, jak na darmowe narzędzie jest to wystarczające.

Jak widać, Right Inbox jest narzędziem, którego potrzebują handlowcy, rekruterzy, freelancerzy, przedsiębiorcy i inni zapracowani profesjonaliści, aby w pełni wykorzystać swoje e-maile. Ma ponad 250 000 użytkowników, w tym najlepszych profesjonalistów z Salesforce, Uber, Netflix i HubSpot. Platforma nie ogranicza się jednak tylko do użytku profesjonalnego.

Right Inbox może być również używany do celów osobistych. W końcu, jest darmowy. Pomoże Ci śledzić Twoje e-maile, pozwalając sprawdzić, kiedy są one otwierane. Już nigdy więcej nie będziesz musiał zastanawiać się, czy ktoś otrzymał lub otworzył twojego maila.

Funkcje Right Inbox

Right Inbox ma wiele funkcji, które składają się na poprawę doświadczenia korzystania z Gmaila. Poniżej znajdują się niektóre z najważniejszych funkcji, które znacząco wpłyną na Twoją komunikację e-mailową:

Śledzenie wiadomości e-mail

Right Inbox pozwala na monitorowanie kluczowych danych, takich jak otwieranie i wysyłanie e-maili. Pozwala również zobaczyć, o której godzinie wiadomość została otwarta, ile razy została otwarta oraz na jakich urządzeniach.

Konfiguracja i monitorowanie tych metryk jest bardzo proste. Po zainstalowaniu Right Inbox, zobaczysz ikonę oka w dolnej części okna tworzenia wiadomości e-mail.

Right Inbox - zrzut ekranu 1

Zaznacz pole, którego wyniki chcesz monitorować. Zaleca się śledzenie zarówno otwarć, jak i kliknięć, ponieważ zapewni Ci to wiele użytecznych danych do pracy. Kiedy już wybierzesz odpowiednie parametry, wyślij swoje e-maile. Będziesz mógł śledzić metryki w czasie rzeczywistym z głównego pulpitu nawigacyjnego Gmaila.

Śledzenie wiadomości e-mail może mieć ogromne znaczenie dla Twojej komunikacji e-mailowej. Na przykład metryka taka jak otwarcia i kliknięcia pokazuje Ci, kto wchodzi w interakcję z Twoimi emailami. Wykorzystaj te informacje, aby nawiązać kontakt z odbiorcami i przekształcić ich w potencjalnych partnerów lub klientów.

Z kolei dane o tym, o której godzinie otwierane są Twoje emaile, pomogą Ci określić najlepszy czas na ich wysyłkę. To powinno prowadzić do zwiększenia współczynnika otwarć i kliknięć.

Emaile cykliczne

Funkcja Right Inbox dla emaili cyklicznych eliminuje monotonne, powtarzające się zadania ciągłego wysyłania tych samych emaili. Pomyśl o przypomnieniach o fakturach, agendach spotkań i codziennych, cotygodniowych lub comiesięcznych przypomnieniach dla zespołu. Oczywiście, są to krytyczne wiadomości, ale wszyscy możemy się zgodzić, że komponowanie i wysyłanie tych samych wiadomości w kółko nie jest przyjemne.

Kliknij funkcję wiadomości cyklicznych Right Inbox w dolnej części okna komponowania wiadomości e-mail i ustaw parametry, które chcesz uzyskać dla powtarzających się wiadomości e-mail.

Right Inbox - zrzut ekranu 2

Wybierz odpowiednią częstotliwość wiadomości i czas, w którym mają być one wysyłane. Możesz również określić strefę czasową. Na koniec, wybierz datę zakończenia wysyłania powtarzających się emaili. Możesz ustawić, aby emaile kończyły się w określonym dniu lub po określonej liczbie emaili.

Sekwencje emaili

Sekwencja emaili Right Inbox pozwala na zautomatyzowanie emaili z kontynuacją kontaktu. Dzięki tej funkcji możesz stworzyć kilka emaili, które będą wysyłane do odbiorców automatycznie. Możesz również wybrać, kiedy wiadomości mają być wysłane.

Na przykład, możesz ustawić, że pierwszy taki email będzie wysyłany pięć dni po wysłaniu pierwszego emaila. Możesz zaplanować kolejny kontakt trzy dni później i tak dalej.

Right Inbox - zrzut ekranu 3

Najlepszą częścią sekwencji emailowych Right Inbox jest to, że są one automatycznie anulowane w momencie, gdy odbiorca odpowie na Twój email. Jest to bardzo ważne, ponieważ nie chciałbyś wysyłać przypadkowego maila do odbiorcy, który już się zaangażował. System anuluje sekwencje, pozwalając Ci na przejęcie i bezpośrednią interakcję z odbiorcą.

Integracje z CRM

Right Inbox wspiera integrację z najlepszymi narzędziami do zarządzania relacjami z klientami (CRM), takimi jak Pipedrive, Salesforce, Hubspot, Zoho i Zapier. Integracja pozwala na synchronizację wątków e-mail na koncie Gmail z kontem lidera lub klienta na platformie CRM.

To pomaga przenieść konwersacje odbywające się w wiadomościach e-mail do CRM, gdzie zespoły sprzedaży i marketingu mają dostęp do danych.

Szablony emaili

Szablony emaili są przydatne przy stosunkowo dużych kampaniach emailowych. Zamiast pisać emaile od zera, możesz użyć sprawdzonego szablonu. Oszczędza to czas i wysiłek, pozwalając skupić się na innych, bardziej krytycznych zadaniach.

Funkcja szablonów wiadomości e-mail Right Inbox umożliwia zapisanie wielu szablonów na koncie Gmail.

Right Inbox - zrzut ekranu 4

Funkcja ta umożliwia również edycję szablonu w różnych kontekstach. Możesz na przykład zmienić nazwiska, firmy i inne osobiste identyfikatory wymienione w wiadomości e-mail.

Podpisy wiadomości e-mail

Right Inbox pozwala na tworzenie wielu podpisów i płynne przełączanie się między nimi. Dzięki tej funkcji utrzymanie profesjonalnej korespondencji z odbiorcami jest naprawdę proste. Co więcej, pozwala także na używanie jednego adresu e-mail do różnych celów.

Pozwala na przykład podpisywać służbowe e-maile podpisem biznesowym. Następnie, możesz podpisać oddzielną prywatną wiadomość e-mail swoim osobistym podpisem. Wszystko to odbywa się z rozwijanego menu w oknie komponowania wiadomości e-mail. Nie musisz opuszczać edytora.

Right Inbox - zrzut ekranu 5

Inną fajną funkcją podpisów email jest dodawanie obrazków. Dzięki temu możesz zamieścić logo swojej firmy lub swoje zdjęcie w podpisie. Możesz również wykorzystać to jako okazję do promowania wydarzenia poprzez dołączenie odpowiedniego obrazu w podpisie.

E-maile z przypomnieniami

Przeciętny pracownik biurowy otrzymuje 121 emaili dziennie. Przy tak dużej ilości wiadomości trafiających do skrzynki odbiorczej, praktycznie niemożliwe jest utrzymanie ich wszystkich pod ręką.

Przypomnienia Right Inbox zadbają o to, aby tak się nie stało. Funkcja ta pozwala na dołączenie przypomnienia do każdego wybranego przez Ciebie e-maila. Możesz wybrać spośród wstępnie ustawionych opcji, takich jak przypomnienia 1 lub 2-godzinne lub ustawić konkretną datę.

Right Inbox - zrzut ekranu 6

Dzięki tej funkcji nic nie umknie Twojej uwadze i nie zgubi się w zatłoczonej skrzynce odbiorczej.

Wyślij później

Opcja Wyślij później pozwala Ci tworzyć e-maile w dogodnym dla Ciebie czasie i wysyłać je do skrzynki odbiorcy w najbardziej odpowiednim dla niego momencie. Możesz nawet wybrać konkretną strefę czasową, w której email ma zostać wysłany.

Right Inbox - zrzut ekranu 7

Wiadomość zostanie dostarczona niezależnie od tego, czy Twój komputer będzie włączony, czy nie.

Ceny Right Inbox

Right Inbox ma trzy plany. Po pierwsze, dostępny jest plan darmowy, który zapewnia wszystkie funkcje, oczywiście z pewnymi ograniczeniami. Na przykład, limituje liczbę przypomnień, prywatnych notatek, podpisów i szablonów. Ogranicza również możliwość monitorowania do zaledwie pięciu e-maili miesięcznie.

Aby uzyskać nieograniczony dostęp do wszystkich funkcji, musisz przejść do płatnych planów. Plany zaczynają się od $ 5.95 miesięcznie przy rozliczeniu rocznym i $ 7.95 miesięcznie przy rozliczeniu miesięcznym.

Dodatkowo dostępne są oddzielne pakiety dla zespołów. Ceny zaczynają się od 4,95 USD za użytkownika miesięcznie przy rozliczeniu rocznym.

Right Inbox plusy i minusy

Oto niektóre z plusów i minusów korzystania z Right Inbox.

Plusy

  • Konkurencyjny darmowy plan
  • Przystępne plany płatne
  • Bardzo łatwa instalacja i użytkowanie
  • Działa z wszystkimi najlepszymi przeglądarkami, w tym Chrome, Firefox i Safari.

Minusy

  • Obsługa klienta mogłaby być bardziej rozbudowana
  • Darmowy plan nie jest odpowiedni dla średnich i dużych kampanii e-mailowych.

Końcowe przemyślenia

Right Inbox to świetne narzędzie dla każdego, kto chce zwiększyć produktywność swojego Gmaila. Rozszerzenia zapewniają wiele funkcji w bardzo konkurencyjnej cenie. Program jest też bardzo prosty w obsłudze, co czyni go odpowiednim wyborem dla początkujących użytkowników.

Chociaż Right Inbox posiada darmowy plan, zalecamy płatne opcje dla zespołów lub osób prowadzących średnie i duże kampanie e-mailowe.


About the Author

David Campbell

David Campbell jest specjalistą ds. marketingu cyfrowego w Ramp Ventures. Pomaga zarządzać zespołem content marketingu w Right Inbox. Wcześniej kierował zespołem contentu w Voila Norbert. W czasie wolnym od pracy lubi podróżować i stara się nauczyć języka hiszpańskiego.

Komentarze zamknięte.

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij