Wypromuj swoją markę za pomocą prawdziwych influencerów: Intellifluence

Opublikowany 11 lipca 2018 w Social media. Tagi: , , .

Czy wiesz, jak nieodpowiednia jest sytuacja, gdy znany celebryta czy aktor zupełnie niezwiązany z przemysłem spożywczym wystąpi w reklamie czy stanie się ambasadorem sieci sklepów spożywczych? Jaki sens ma promowanie przez kogoś typu Mike Tyson marki jak Nickelodeon?

Chcemy przez to powiedzieć, że często nawet najlepsze firmy podejmują niezbyt odpowiednie decyzje marketingowe zatrudniając celebrytów do promowania ich marki tylko dla ich znanych twarzy, myśląc, że to zapewni ich marce wzrost popularności. W niektórych przypadkach to może zadziałać, ale w innych może to pozbawić marki milionów dolarów i prawdopodobnie wielu klientów.

intellifluence

A teraz inna sytuacja. Zamiast wydawać aż tyle pieniędzy na popularną osobę, która pewnie nawet nie ma nic wspólnego z Twoją firmą, mądrzejsze byłoby zatrudnienie kogoś, kto nie jest celebrytą, ale jest popularny w mediach społecznościowych (na Facebooku, Twitterze, Instagramie itp.), aby wypromował Twój produkt/ usługę pośród swoich obserwujących, a to wszystko za mniejszą cenę. Takich ludzi nazywa się influencerami, ponieważ są w stanie wpłynąć na gusta wielu ludzi (ich obserwujących) promując produkty czy usługi. Influencer marketing to ostatnio bardzo popularne narzędzie biznesowe, więc jeżeli jesteś nim zainteresowany, sprawdź prezentowane przez nas dzisiaj narzędzie online – Intellifluence.

Intellifluence – najprostsza i najlepsza metoda na promocję produktu w mediach społecznościowych

Intellifluence jest platformą SaaS, która łączy Cię z influencerami, którzy mają dużo obserwujących w mediach społecznościowych. Możesz dotrzeć do influencerów i zachęcić ich do wypróbowania Twojego produktu/ usługi i podzielić się ich pozytywnymi doświadczeniami w mediach społecznościowych, przez co otrzymujesz marketing Twojego produktu/ usługi w dużej grupie ludzi, co jest niesamowicie efektowne. A to wszystko za jedynie cząstkę kosztów, które musiałbyś wydać zatrudniając do tego samego celebrytę. Świetne, nie?

Dzięki Intellifluence możesz wypromować swoją markę i zwiększyć sprzedaże w 4 prostych krokach:

  • Znalezienie ludzi z dużą ilością obserwujących w mediach społecznościowych
  • Wybranie tych, którzy wydają się odpowiedni do rodzaju Twojego produktu (na przykład, aby wypromować odzież dla dzieci, dobrze jest znaleźć matkę z dużą ilością znajomych i obserwujących, które angażują się w grupach matek na Facebooku i Twitterze, których opinia jest brana pod uwagę przez inne matki, a także które posiadają własnego rodzicielskiego bloga)
  • Połączenie się z nimi i zaproponowanie im wypróbowania Twojego produktu
  • Udostępnienie ich pozytywnych doświadczeń w mediach społecznościowych i na blogu

Korzystanie ze zwykłych ludzi, aby wypromowali produkt czy usługę jest naprawdę mądrym pomysłem. Brawa dla ludzi odpowiedzialnych za Intellifluence.

Oto jedne z najlepszych cech Intellifluence:

  • Prosty, ale dający wiele możliwości interfejs, dzięki któremu możesz z łatwością dotrzeć do influencerów
  • Jedna tablica, na której możesz tworzyć własne oferty i wymagania, dzięki którym z łatwością pozyskasz wielu influencerów naraz
  • Analizy, dzięki którym możesz śledzić swoje postępy wprost na tablicy
  • Wbudowany system wiadomości, dzięki któremu możesz się komunikować bezpośrednio z influencerami bez wysyłania maili

Jeżeli jesteś influencerem dołącz do Intellifluence za darmo i korzystaj promując marki

Teraz czas na drugą stronę Intellifluence – influencerów. Jeżeli jesteś kimś, kto posiada bloga czy udziela się w mediach społecznościowych i ma wierne grono obserwujących, możesz dołączyć do Intellifluence za darmo i pozwolić im na rekomendowanie Ciebie firmom, które szukają influencerów do współpracy. Nie wydasz ani grosza, a dostaniesz za darmo produkty do przetestowania i inne korzyści za ich promocję. Wow!

Zobacz, jak łatwy w użyciu jest Intellifluence.

Praca z narzędziem

Aby dołączyć do Intellifluence jako influencer:

  1. Odwiedź intellifluence.com i przejdź na dół strony. Tam znajduje się duży pomarańczowy przycisk z napisem „Join for free” („Dołącz za darmo”), jeżeli jesteś influencerem. Kliknij w niego
  2. Następnie, zarejestruj się podając podstawowe informacje (informacje o karcie płatniczej nie są wymagane)
    Uwaga: Aby dołączyć jako influencer musisz mieć przynajmniej 13 lat, a jeżeli masz poniżej 18 lat, musisz mieć zgodę opiekuna prawnego.
  3. Teraz zostaniesz poproszony o podanie kilku informacji o sobie, abyś pokazał, że jesteś świetnym influencerem i napisał, w jaki sposób możesz pomóc markom w promocji ich produktów.
    Uwaga: Zachęcamy do wpisania opisu, który będzie najlepiej podkreślał wszystko, co Twoim zdaniem sprawi, że marka wybierze Ciebie jako influencera. Oczywiście, nie możesz kłamać!
  4. Wybierz do 5 kategorii, z których chciałbyś otrzymywać propozycje od firm i określ, jakie wynagrodzenie chciałbyś otrzymywać oraz minimalną stawkę za Twoją pracę. Przez to będziesz widoczny jedynie dla tych firm, które oferują interesujące Cię produkty oraz kwotę, która wpasowuje się w Twoje kryteria.
    Uwaga: Mała wskazówka – im niższą stawkę i wynagrodzenie podasz, tym więcej firm zainteresuje się współpracą z Tobą.
  5. Dodaj swoje dane z PayPal lub Venmo
  6. Teraz dodaj wszystkie swoje media społecznościowe, do których podania zachęca Cię Intellifluence. Dzięki temu, firmy będą wiedzieć, jak dużo masz obserwatorów
  7. Kliknij Save (Zapisz). Skończone!

Aby dowiedzieć się więcej co robić, gdy firma zainteresuje się Tobą lub jak podejść do marki, możesz obejrzeć jeden z wielu filmów, które Intellifluence zamieściła na YouTube specjalnie dla influencerów.

Aby dołączyć do Intellifluence jako marka, musisz zarejestrować się i wykupić konto. Niestety, nie ma dostępnej darmowej wersji testowej, więc będziesz musiał od razu podać szczegóły swojej karty płatniczej.

  • Dotrzyj do influencerów w mediach społecznościowych i promuj swoją markę z @intellifluence intellifluence.com via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Werdykt

Intellifluence jest świetną platformą łączącą firmy i influencerów, a to wszystko w cenie 9$ miesięcznie nawet dla najlepszych firm. Dodatkowo pozwala ona influencerom odnosić korzyści, również pieniężne, więc wszyscy na tym korzystają. Jedynie brakuje tam bezpłatnej wersji testowej dla firm, które mogłyby chociaż poszukać influencerów i wysłać im ograniczoną ilość ofert. Dzięki temu mogliby zobaczyć, jak efektywna może być ta platforma. Mimo to uwielbiamy tę platformę i polecamy ją każdemu influencerowi.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie

  • Obserwuj nas



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w Social media
Zautomatyzuj publikowanie na Instagramie za pomocą Grum

Szukasz dobrego narzędzia, które pozwoli Ci zaplanować swoje posty na Instagramie? Wypróbuj Grum.

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij