Wszystkie Twoje dane biznesowe w jednym miejscu: Fokus

Opublikowany 23 grudnia 2014 w Analityka. Tagi: , , , , .

Życie toczy się szybko i gorączkowo a dane i informacje, ich pozyskiwanie, przechowywanie, sortownie, analiza oraz synchronizacja, stały się dla ludzi i organizacji priorytetem. Ciągłe pojawianie się nowych, istotnych informacji online, łatwo prowadzi do trudności z ich percepcją. Kluczem jest umożliwienie znajdowania ważnej wiedzy, odkrywania źródeł i stron internetowych. A gdyby tak jedno narzędzie analityczne mogło załatwić sprawę dzięki kilku kliknięciom? Tygodniowa praca zamieniłaby się w ledwie kilka minut przeglądania. Istnieje narzędzie dedykowane do wyszukiwania i zarządzania najświeższymi i najbardziej kompetentnymi źródłami danych dostępnymi w Internecie. Czy to magia, tak to magia danych, której możesz doświadczyć na www.getfokus.com.

fokus

Co to jest?

Witryna, która pomaga zebrać wszystkie dostępne dane o Tobie, Twoich klientach, fanach, wyborcach lub konkurentach. A to wszystko poprzez gromadzenie informacji z Twojej strony, mediów społecznościowych, monitoringu, aplikacji CRM, oprogramowania lub jakiegokolwiek systemu posiadającego API. Fokus skutecznie monitoruje i może przetwarzać dane w celu ich uproszczenia, jeśli tego potrzebujesz.

Fokus stworzono, do wyszukiwania danych, lokalizowania problemów i generowania rozwiązań. Celem jest zyskanie pełnej perspektywy oraz zaoszczędzenie czasu i pieniędzy. Konieczność samodzielnej analizy i pomiaru danych na pewno zniknie wraz z wprowadzeniem witryn o takich możliwościach – analizowania problemów, zagrożeń w procesach i sugerowania odpowiedniego rozwiązania. Projekt ten ma na celu rozwinięcie i poszerzenie zakresu danych demograficznych, poprzez dostarczanie rozwiązań analizujących wszelkie dostępne powiązania między danymi w celu ich ponownego użycia i zarządzania wiedzą.

System został tak opracowany, że nie musisz pamiętać o utrzymywaniu czy sprawdzaniu ciągłości przepływu danych. Fokus pozwala na ustawienie różnego rodzaju alertów. Jedną z jego głównych funkcjonalności jest informowanie na bieżąco, jak funkcjonuje Twój biznes i organizacja.

fokus1

Jak Fokus pomaga w budowaniu wizerunku

Najwięcej informacji jest dziś przekazywane i udostępniane poprzez media społecznościowe. Fokus w skuteczny sposób wspiera marketing, PR i budowanie wizerunku. Może pomóc wykryć i wyeliminować problemy związane z hostingiem, pozycjonowaniem, kryzysowym PR. Realizuje to poprzez ciągły pomiar i analizę tego, co fani mówią o Twojej marce, jakie platformy social media wykorzystują do publikowania swoich opinii oraz jaki jest rzeczywisty wpływ marketingu online na sprzedaż.

Fokus oferuje również moduł umożliwiający uzyskiwanie danych demograficznych na podstawie połączonych danych z wielu platform społecznościowych. Na przykład, jeśli potrzebujesz przeanalizować dane na temat wszystkich odwiedzonych przez Ciebie miejsc, Fokus zbierze informacje z postów na Twoim Facebooku, Map Google oraz kalendarza i dostarczy Ci dokładnie to, czego potrzebujesz w formie tekstu lub wykresów.

Interfejs

Wyszukiwarka pomoże Ci znaleźć zdjęcia, osoby, dane demograficzne, statystyki, wszystkie dane dotyczące wybranego przez Ciebie tematu lub celu. Co więcej, uzyskane informacje można udostępniać wykorzystywać w celu dalszej analizy. Możesz łatwo ustawić powiadomienia lub dokonać wyszukiwania poszczególnych atrybutów za pomocą jednego kliknięcia. Narzędzie komunikuje się w sposób logiczny, precyzyjny i czytelny. Dzięki metodzie mapowania językowego, wykresy pełnią rolę pośrednika tłumaczącego dane pomiędzy sformalizowanym językiem informatycznym a językiem naturalnym. Dzięki swej formie, działają jako czytelny ale sformalizowany język, który może być wykorzystywany na spotkaniach, ale jednocześnie nadaje się do zastosowań profesjonalnych, wspierając różnego rodzaju projekty dotyczące odzyskiwania informacji, projektowania baz danych, systemów eksperckich, przetwarzania języka naturalnego itd.

Fokus oszczędza czas użytkownika, poprawia komunikację z fanami i w jednej chwili, tworzy znakomite wizualnie raporty. Pozwala kontrolować hosting, bo gdy pojawi się problem z Twoją stroną, otrzymasz wiadomość e-mail lub powiadomienie SMS (prosty monitoring). Możesz śledzić swoją markę we wszystkich zakątkach Internetu. Odkryj co, kto, gdzie, kiedy i jak pisze o Tobie i optymalizuj swój biznes.

Na podstawie zebranych danych Fokus przygotowuje wskazówki, które pomogą Ci w prosty sposób rozwijać swój biznes. Poprzez kilka kliknięć, możesz stworzyć własny panel, który pokaże dane, które są najważniejsze dla Twojej firmy.

fokus2

Zastosowania

Strona jest użyteczna dla wielu profesji i organizacji. Jest przydatna w przypadku współpracy Twojej agencji z wieloma klientami. Daje możliwość tworzenia raportów i syntezy informacji z różnych źródeł. Wystarczy ustalić, których kanałów ma dotyczyć i szybko wygenerować raport w estetycznej formie.
Fokus pomaga w odpowiednim brandowaniu i dbaniu o widoczność Twoich klientów w Internecie. Możesz pokazać im odpowiednie kanały i media, w których powinni się reklamować. Z Fokus`em można odkryć nowe strony internetowe i społeczności, w których klient i jego marka powinna być obecna.

Fokus pozwala w łatwy sposób analizować i pokazywać „wąskie gardła” w procesach występujących w Twojej organizacji, szczegółowo zgłębiając każdy problem, czy jest nim połączenie sieciowe z serwerem usługodawcy, czy po prostu nieprawidłowe działanie systemu danych. Pomaga rozwijać działalność w dzisiejszym świecie hołdującym zasadzie – czas to pieniądz. Dzięki Fokus można dowiedzieć się, co zmienić i poprawić, aby zarobić więcej.

  • Usprawnij swój biznes porządkując SEO oraz zarządzanie danymi za pomocą www.getfokus.com/ @getfokuscom via @MonitoringStron

    Tweetnij to

Istnieją miliony stron internetowych, stron docelowych i kanałów w mediach społecznościowych. Fokus pomaga w ogarnięciu ich wszystkich z osobistego i organizacyjnego punktu widzenia. Fokus pomoże w usprawnieniu procesów zarządzania wieloma witrynami internetowymi, stronami docelowymi, kampaniami i współpracą z agencjami zewnętrznymi. Dla firm, które chcą mieć narzędzia pod swoją marką polecam wersję White Label.

Jeden komentarz:

  1. Artur Kurasiński:

    Bardzo dziękuję za recenzję!:)

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie

  • Obserwuj nas



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Więcej w Analityka
Rozwiń analitykę swoich stron WWW dzięki KISSmetrics

Analityka stron WWW to gromadzenie, analiza i pomiar danych w celu zrozumienia i optymalizacji stron internetowych dzięki generowanym raportom. Analitykę...

Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij