Starget – najbezpieczniejsza opcja na zwiększenie zasięgu na Facebooku

Opublikowany 11 sierpnia 2021 w Reklama. Tagi: .

W ciągu ostatniej dekady, marketing w formie cyfrowej nabrał ogromnego rozmachu. Wyraźnie widać to na przykładzie giganta mediów społecznościowych, jakim jest Facebook, który to wprowadził na rynek! Chociaż rozszerzenie środków marketingu jest w dużej mierze korzystne, ponieważ może zapewnić znacznie szerszy zasięg, ma tę wadę, że trzeba wymyślić nowsze strategie, aby zlokalizować potencjalnych klientów z bazy nabywców online.

Przy takim scenariuszu, jeśli jako właściciel firmy nie jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu, powinieneś być przygotowany na utratę potencjalnych dochodów.

Starget

Potrzebujesz nieco pomocy? A co, jeśli powiemy Ci, że istnieje narzędzie, które pomoże Ci znaleźć nowych odbiorców, jak również podsunąć im Twoje reklamy bez konieczności obawy o konkurencję? Jeśli Cię to intryguje, jesteśmy pewni, że polubisz Starget.

Starget – Dedykowany menedżer marketingu na Facebooku

Aby zdobyć przewagę nad rywalami, musisz odejść od tradycyjnych sposobów ręcznego przeglądania list sugestii dotyczących zainteresowań na Facebooku. Najwyższy czas dostosować się do nowszego podejścia, polegającego na wyszukiwaniu potencjalnych klientów i sortowaniu tych najbardziej istotnych za pomocą automatycznego narzędzia, jakim jest Starget.

Starget jest całkiem przydatny, jeśli chodzi o zwiększanie zasięgu odbiorców, ponieważ algorytmy, które stosuje są zupełnie inne od tych, które Facebook zazwyczaj oferuje. To pomaga wyszukać prawdziwych konsumentów zamiast kompilacji listy z kont, z których wiele może być nieaktywnych, pustych lub fałszywych.

Chociaż to narzędzie jest kompletnym cudem, jeśli chodzi o radzenie sobie z zarządzaniem kampaniami reklamowymi Facebook, istnieją pewne funkcje, które muszą jeszcze zostać dostarczone. Oto krótki przegląd kilku dostępnych funkcji:

Dotrzyj do ukrytych odbiorców

Starget pomaga angażować się w kontakty z odbiorcami, które nie mogą być osiągnięte za pośrednictwem domyślnego menedżera reklam Facebook. To pomaga poszerzyć pulę potencjalnych klientów, ponieważ nowe osoby, które angażujesz mogą pomóc w rozpowszechnianiu informacji o Twoich produktach.

Nawiązywanie kontaktów z nowszymi odbiorcami może pomóc nie tylko zrozumieć różne trendy na rynku, ale może także umożliwić Ci zauważyć co nieco o aktualnych potrzebach konsumentów. Te informacje pomogą Ci lepiej ukierunkować się na publiczność i w dalszej części, pozyskać nowych klientów.

Wyszukaj nowe grupy docelowe

To narzędzie pomoże Ci zidentyfikować i zlokalizować konsumentów, którzy wcześniej wchodzili z Tobą w interakcje. Nie są to osoby z list przygotowanych przez Facebooka, ale takie, o których istnieniu prawdopodobnie nigdy nie wiedziałeś.

Identyfikacja rynku docelowego to jeden z najważniejszych kroków dla każdego biznesu. Składają się na niego ci klienci, którzy z pewnością kupią Twój produkt. Identyfikacja i komunikacja z odpowiednimi konsumentami jest niezbędna, ponieważ nie tylko generuje przychody, ale jeśli jest ukierunkowana w odpowiedni sposób, pomaga utrzymać je przez dłuższy czas.

Bądź o krok przed konkurencją

Starget pomaga w prowadzeniu pełnowartościowej, jednocześnie atrakcyjnej cenowo kampanii reklamowej na Facebooku. Pomaga redukować i dostosowywać koszty, które w menedżerze reklam na Facebooku są niewidoczne i nie można ich modyfikować.

Starget - zrzut ekranu

Jak to działa?

Poniżej znajduje się kilka kroków, które możesz zastosować, aby efektywnie wykorzystać Starget:

  1. Otwarcie konta w Starget jest bardzo proste, wystarczy podać swoje imię i nazwisko oraz dane uwierzytelniające Google.
  2. Kiedy już masz konto, w następnym kroku wybierz plan z dostępnych opcji.
  3. Po tym zostaniesz przekierowany do pulpitu nawigacyjnego, gdzie będziesz mógł zobaczyć dwa puste pola – jedno dla języka, a drugie dla zainteresowania, dla którego chcesz skonfigurować kampanię. Będziesz mógł wybrać zainteresowania z listy.
  4. Z tej listy zainteresowań, możesz wybrać te, których szukasz i skopiować te opcje do wbudowanego schowka.
  5. W następnym i ostatnim kroku, zostaniesz przeniesiony na stronę, na której będziesz wklejać swoje wybory w polu “Szczegółowe adresowanie”, które pomogą Ci połączyć się bezpośrednio z potencjalnymi klientami.

Ocena Starget

Starget jest dość praktycznym menedżerem reklam na Facebooku. Chociaż ma swoje zalety, ma też pewne wady, które mogą utrudniać niezawodność procesu kampanii. Rzućmy okiem na plusy i minusy tego narzędzia.

Plusy

  • Starget pomaga Ci w ciągłym pozyskiwaniu potencjalnych klientów i pozyskiwaniu ich w celu zbudowania bazy konsumentów.
  • Narzędzie pomaga Ci uzyskać przewagę nad rywalami poprzez prowadzenie skutecznych i płynnych kampanii bez uszczerbku dla Twojego portfela.
  • Otrzymujesz również dokładny pomysł na przebieg rynku, pozostając w stałym kontakcie z potencjalnymi klientami.
  • Masz do wyboru wiele języków i wiele zainteresowań, które pomogą Ci lepiej określić Twoich konsumentów.

Minusy

  • Ma dość podstawowy panel sterowania i nie ma zbyt wielu funkcji, z którymi można się bawić.
  • Jeśli chodzi o tworzenie skutecznej kampanii reklamowej na Facebooku, niektóre pożądane funkcje narzędzia są nadal w fazie rozwoju.

Ostateczny werdykt

Naszym zdaniem, Starget jest bardzo praktycznym narzędziem, jeśli chcesz konkretnie zwiększyć swój zasięg na Facebooku. Posiada pewne funkcje, które są dedykowane, aby pomóc Ci zdobyć nowych konsumentów i stale być z nimi w kontakcie. Ponadto, pomaga podsunąć spersonalizowane reklamy konkretnym konsumentom w celu zapewnienia zakupu.

Co nam się szczególnie podobało, to jego przystępność. Zapewnia on podstawowe funkcje każdego narzędzia menedżera kampanii reklamowej w bardzo konkurencyjnej cenie. Chociaż niektóre funkcje są nadal w fazie rozwoju, wierzymy, że to narzędzie ma ogromny potencjał, jeśli chcesz skutecznie prowadzić kampanię reklamową na platformie mediów społecznościowych.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij