“Rozgrzej” adres email przed startem kampanii za pomocą Warmbox

Opublikowany 22 lutego 2022 w Email Marketing. Tagi: , .

Wysyłanie tzw. zimnych emaili w celu pozyskania potencjalnych klientów i ruchu na stronie może być trudne. Możesz spędzić wiele godzin nad stworzeniem idealnego emaila, a mimo to spotkać się z rozczarowaniem, ponieważ taka wiadomość ląduje w koszu odbiorcy lub, co gorsza, nigdy nie zostaje przeczytana. Stanowi to poważny problem dla firm, które chcą się rozwijać poprzez generowanie leadów.

Warmbox

Warmbox jest platformą, która oferuje miliony szablonów do tworzenia “realnie wyglądających” emaili, a także możliwość prowadzenia prawdziwego dialogu ze skrzynką odbiorczą poprzez prywatne sieci. Zapewnia to optymalną jakość emaili, przy jednoczesnej oszczędności czasu. Algorytm Warmboxa rozmawia z docelową skrzynką odbiorczą jak z człowiekiem, zwiększając tym samym dostarczalność. W ciągu kilku sekund możesz połączyć narzędzie ze swoją skrzynką pocztową i rozpocząć generowanie i wysyłanie emaili.

Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami Warmboxa.

Warmbox – ratunek dla Twojej kampanii coldmailingowej

E-marketing jest branżą trudną. Nie da się uniknąć spamowania i zalewania skrzynki odbiorczej konsumentów. Co więcej, musisz uważać na to, aby Twój dostawca poczty elektronicznej nie ograniczył Twojej domeny, gdyż może to spowodować poważne konsekwencje, takie jak brak możliwości dostępu do Twoich e-maili. W całym tym zamieszaniu, kilka wysłanych przez Ciebie maili może automatycznie trafić do folderu spam.

Warmbox jest aplikacją opartą na sztucznej inteligencji, która pomoże Ci “rozgrzać” zimną skrzynkę odbiorczą Twoich odbiorców, tak aby Twoje e-maile już nigdy nie trafiły do spamu. Według statystyk, Warmbox podaje, że 51% e-maili z kampanii wychodzących trafia bezpośrednio do spamu, co naraża Twoją domenę na niebezpieczeństwo usunięcia z listy przez operatora sieci, jeśli nie rozgrzejesz jej wcześniej.
I właśnie w tym może pomóc Warmbox. Jest to narzędzie, które może automatycznie wysyłać e-maile z Twojego konta, jednocześnie angażując się w sposób podobny do tego, w jaki robiliby to Twoi idealni klienci. To z kolei zwiększa wskaźniki rezultatów dla każdego wysyłanego maila.

Funkcje

Niektóre z istotnych funkcji oferowanych przez Warmbox obejmują:

Automatyczne odpowiadanie na wiadomości e-mail dzięki technologii GPT-3

Umożliwia to zapracowanym przedsiębiorcom szybszą interakcję z potencjalnymi klientami poprzez automatyzację odpowiedzi na wiadomości e-mail lub pozyskiwanie nowych klientów.

Naturalne i realistyczne układy emaili

Warmbox udostępnia tysiące szablonów do tworzenia “realnie wyglądających” emaili, jak również możliwość prowadzenia naturalnych dialogów ze skrzynkami odbiorczymi poprzez sieci prywatne, co zapewnia optymalną jakość emaili przy jednoczesnej oszczędności czasu.

Raporty i analityka

Dzięki wyspecjalizowanemu panelowi skrzynki odbiorczej Warmbox można zarządzać reputacją skrzynki pocztowej, śledząc liczbę wymienianych wiadomości, tempo odpowiedzi, wynik spamu oraz harmonogram rozgrzewania.

Sprawdzanie czarnych list

Narzędzie Warmbox do sprawdzania czarnych list pozwala na sprawdzenie statusu IP i domeny na czarnej liście przy użyciu ponad 120 kryteriów. Możesz również sprawdzić ustawienia swojej witryny, takie jak SPF, DMARC i DKIM, aby upewnić się, że Twoje e-maile są autentyczne i chronione przed potencjalnymi oszustwami.

Integracje

Warmbox współpracuje z wszystkimi preferowanymi dostawcami poczty elektronicznej, dzięki czemu możesz przesyłać serdeczne pozdrowienia do wszystkich jednocześnie. Warmbox jest kompatybilny z Gmail, AOL Mail, Yahoo, Outlook, Mailgun, SMPT, Zoho mail, iCloud oraz wieloma innymi usługami.

Generalnie, narzędzie Warmbox pomaga Ci w poprawieniu dostarczalności i reputacji, a także pomaga dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, co pozwala na zawarcie większej liczby umów.

Warmbox - zrzut ekranu

Jak to działa?

Poniżej przedstawiamy sposób, w jaki Warmbox działa i efektywnie udostępnia swoje funkcje. Aby założyć konto na Warmboxie, należy wykonać poniższe kroki.

  • Krok 1 – Wejdź na stronę Warmbox i zarejestruj się za darmo. Będziesz musiał podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail oraz utworzyć hasło.
  • Krok 2 – Zanim rozpoczniesz pracę z Warmbox, musisz najpierw połączyć swoją skrzynkę odbiorczą z używaną pocztą elektroniczną, taką jak Gmail, Outlook 365, Yahoo Mail itp. W tym celu kliknij niebieski przycisk z napisem “Dodaj skrzynkę odbiorczą” i wprowadź swojego dostawcę poczty elektronicznej oraz identyfikator e-mail.
  • Krok 3 – Utwórz i potwierdź hasło. Ponownie wprowadź imię i nazwisko i kliknij na OK.
  • Krok 4 – Przejdź do zakładki “Harmonogram wysyłania”. Dodaj niezbędne dane takie jak – Początek (sugerowane – 0), Zwiększenie na dzień (sugerowane – 3), Maksymalna ilość wiadomości na dzień (sugerowane – 40), oraz Wskaźnik odpowiedzi (sugerowane – 30%).
  • Krok 5 – Po wprowadzeniu wartości, kliknij na Zapisz. Pojawi się komunikat potwierdzający, że Twoja skrzynka została połączona z kontem Warmbox.
  • Krok 6 – Po zakończeniu instalacji i skonfigurowaniu konta, Warmbox będzie codziennie wysyłał realistyczne maile z Twojej skrzynki pocztowej w technologii GPT-3. Ponadto będzie usuwał te emaile z kosza, czytał je i dodawał do zakładek, a także tworzył wysokiej jakości relacje z Twoją skrzynką, aby poprawić reputację Twojego konta.

Możesz skorzystać z sieci +10 000 prywatnych skrzynek pocztowych, składającej się z kombinacji większości głównych dostawców usług poczty elektronicznej, aby zwiększyć dostarczalność i reputację na całym świecie. W ten sposób Warmbox wykorzystuje jedne z najlepszych strategii, aby rozgrzać Twoją zimną skrzynkę odbiorczą.

Ocena Warmbox

Każdy historia ma dwie strony, podobnie jak każdy produkt lub usługa ma plusy i minusy. Poniżej przedstawiamy niektóre z zalet i wad Warmboxa.

Plusy

  • Oferuje różnorodne płatne rozwiązania.
  • Sprawdzanie dostarczalności emaili.
  • Sprawia, że prowadzenie kampanii mailingowych to bułka z masłem.
  • Doskonały program partnerski.
  • Wiele planów płatnych opcji i szybki dostęp do sprawdzania czy e-maile dotarły do skrzynek odbiorczych.

Minusy

  • W darmowym planie nie ma opcji tematycznych.
  • W darmowym planie nie ma opcji rozgrzewania skrzynki odbiorczej.

Jednak biorąc pod uwagę, że jest to podstawowa i darmowa usługa, jest to do zaakceptowania.

Ostateczny werdykt

Warmbox.ai może pomóc Ci zwiększyć rentowność Twoich działań marketingowych poprzez zapewnienie, że Twoje wiadomości trafiają do skrzynki odbiorczej, a nie do spamu czy kosza. Za niską miesięczną opłatą Warmbox.ai pomaga również w tworzeniu odpowiedzi na zimne e-maile, zapobiegając ich lekceważeniu lub blokowaniu z powodu złej reputacji. Jeśli szukasz prostego rozwiązania, które pomoże Ci zwiększyć współczynnik czytelności emaili i usprawnić marketing emailowy w Twojej firmie, Warmbox jest idealnym narzędziem dla Ciebie.

Komentarze zamknięte.

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij