10 najlepszych platform do monetyzacji aplikacji mobilnych

Opublikowany 20 września 2022 w Mobile. Tagi: , .

Każdy twórca aplikacji chce zarabiać na stworzonym przez siebie programie. Do dyspozycji jest wiele platform monetyzacji. Jednak reklama mobilna jest najprostszym sposobem na to, aby Twoja aplikacja była dochodowa i odniosła sukces.

Dołączenie do sieci reklam mobilnych może pomóc twórcom aplikacji w pasywnej monetyzacji ich aplikacji poprzez oferowanie powierzchni reklamowej reklamodawcom.

monetyzacja

Jeśli zamierzasz stworzyć aplikację, strategie monetyzacji aplikacji są ważnym czynnikiem.

Twoje talenty programistyczne i marketingowe mogą być znakomite, ale marzenia o zbudowaniu wielkiego biznesu z aplikacjami spełzną na niczym, jeśli nie będziesz miał dobrej strategii monetyzacji aplikacji.

Najlepsze platformy do monetyzacji aplikacji

Platformy monetyzacyjne mogą pomóc twórcom aplikacji mobilnych zarabiać na wysokiej jakości reklamach w prosty i łatwy sposób. Jeśli nadal nie jesteś pewien, które platformy są najlepsze dla Twojego biznesu, poniżej znajdziesz listę najpopularniejszych platform do monetyzacji aplikacji:

1. AdMob od Google

AdMob

Google AdMob to najpopularniejsza sieć reklamy mobilnej, z której korzystają miliony twórców aplikacji.
Aby skorzystać z AdMob, musisz umieścić w swojej aplikacji miejsce na reklamę. Reklamodawcy będą licytować Twoje sloty reklamowe. Następnie Google AdMob wybierze najbardziej dochodową reklamę dla Twoich użytkowników na podstawie ich zainteresowań.

Funkcje

  • Dzięki bezpieczeństwu zapewnianemu przez zaawansowany system weryfikacji reklam Google AdMob jest w czołówce sieci reklam mobilnych.
  • Dzięki dobrze zintegrowanemu ekosystemowi Google’a możesz śledzić, jak użytkownicy angażują się w reklamy w Twojej aplikacji, korzystając z Google Firebase.
  • Inną ciekawą cechą serwisu jest możliwość personalizacji czasu wyświetlania reklamy i liczby wyświetleń.
  • Możesz skorzystać z pośrednictwa Google AdMob, aby pracować z wieloma sieciami reklamowymi jednocześnie.

2. Google AdX od AppBroda

AppBroda

Google AdX to rynek sprzedaży i zakupu reklam poprzez licytację w czasie rzeczywistym. Oferuje ogromną liczbę reklamodawców, którzy prowadzą kampanie na dużą skalę, oferując wydawcom maksymalne przychody.

Najłatwiejszy dostęp do Google AdX jest przez partnera Google AdX, takiego jak AppBroda. AppBroda to pierwsza firma AdTech skoncentrowana na wydawcach, której celem jest ułatwienie wydawcom prowadzenia działalności związanej z aplikacjami.

Pomaga wydawcom w całym cyklu rozwoju aplikacji, który obejmuje: pomysł na aplikację, pozyskiwanie użytkowników, monetyzację reklam i analitykę.

Jest partnerem Google Channel Partner i certyfikowanym partnerem Google AdX. Współpracował z ponad 500 wydawcami na całym świecie, pomagając im zwiększyć przychody z reklam i ogólny zwrot z inwestycji.

Funkcje

  • Wyższy eCPM i przychód od partnerów premium i reklamodawców.
  • Natychmiastowe wsparcie w zakresie zgodności z zasadami przez partnera Google.
  • Kompatybilność z Open Bidding i Mediacją.
  • Otrzymuj oferty bezpośrednio od reklamodawców na swoje zasoby.
  • Zaawansowane targetowanie i szczegółowa kontrola nad zasobami.
  • Innowacyjne raportowanie, które pozwala uzyskać wgląd w sytuację.

3. Chartboost

Chartboost

Kolejną popularną platformą wśród twórców aplikacji mobilnych jest Chartboost, który specjalizuje się w usługach z zakresu reklamy wielokierunkowej. Ta platforma marketingu aplikacji pozwala twórcom gier na wymianę przestrzeni reklamowej w istniejących grach i uruchamianie reklam międzyplatformowych.

Funkcje

  • Wyświetlanie przychodów z każdego projektu.
  • Łatwa konfiguracja i użytkowanie.
  • Możesz tworzyć reklamy i programy, które docierają do różnych grup i potencjalnych klientów.
  • Żywe rozwiązanie typu reklama.
  • Reklama jest niedroga, a każdy może korzystać z platformy.

4. Unity Ads

Unity

Unity Ads to ważna platforma reklamowa dla wydawców aplikacji mobilnych. Można tu kupić pewne nietypowe rodzaje reklam, takie jak grywalne reklamy kreatywne. Grywalne reklamy to dynamiczne reklamy z elementami gry. W ich strumieniu widz widzi klip i mini-wersję gry. Użytkownicy są zachęcani do zainstalowania aplikacji za pomocą wezwania do działania (CTA) umieszczonego na dole reklamy.

Funkcje

  • Podczas tworzenia gry na platformie Unity nie jest wymagana dodatkowa integracja z SDK (Software Development Kit).
  • Obsługiwane są różne formaty.

5. Tapjoy

Tapjoy

Możesz zarabiać na swojej aplikacji, nagradzając klientów za jej zainstalowanie za pośrednictwem usługi Tapjoy. Użytkownik otrzymuje wynagrodzenie za zainstalowanie aplikacji lub obejrzenie reklamy.
Jeśli zajmujesz się tworzeniem gier, Tapjoy może być dla Ciebie platformą do zarabiania pieniędzy. Jest to mobilna sieć reklamowa o niezwykle dużej liczbie funkcji i możliwości. Co więcej, okazała się ona wartościowym partnerem w zakresie popytu, zwłaszcza w krajach o wysokim wskaźniku eCPM.

Funkcje

  • Jest to komponent reklamowy w aplikacji, który zarabia na konsumentach, nagradzając ich za zaangażowanie w reklamę.
  • Jest to podstawa monetyzacji aplikacji. Oferuje wydawcom z globalną publicznością zróżnicowaną i skuteczną opcję.
  • Pozwala twórcom aplikacji zarabiać na ich aplikacjach, gwarantując, że konsumenci będą je chętnie oglądać, a tym samym zwiększając zaangażowanie użytkowników.

6. Facebook Audience Network

Facebook Audience Network

Meta Audience Network, wcześniej nazywana Facebook Audience Network lub FAN, jest jedną z najlepszych sieci reklam mobilnych dostępnych dla wydawców aplikacji. Jest to sieć, która umożliwia reklamodawcom dostęp do użytkowników aplikacji mobilnych innych niż Facebook i Instagram.

Obsługuje wszystkie formaty reklam, takie jak reklamy natywne, banery, reklamy wideo, interstitiale i nagradzane filmy. Wydawcy otrzymują część pieniędzy z reklam na Facebooku, kiedy klient kliknie w reklamę w ich aplikacji.

Funkcje

  • Reklamy są wyświetlane na osobnej platformie.
  • Reklamy w Audience Network są tańsze niż na Instagramie i Facebooku. W związku z tym spada średni CPC.
  • W efekcie możesz kupić więcej slotów i stopniowo zwiększać swój zasięg.

7. AppLovin


AppLovin

Ten system monetyzacji aplikacji zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby rozwijać swoje aplikacje. AppLovin łączy modele predykcyjne i algorytmy uczenia się, aby dokładnie odzwierciedlić użytkowników w Twojej aplikacji. Łączy aplikacje z ludźmi na całym świecie, tworząc dla nich spersonalizowane doświadczenie.

Funkcje

  • Wchodzi w interakcję z użytkownikami, którzy uczestniczą w programie przez dłuższy czas.
  • Wykorzystuje interfejs do oceny wydajności i sugeruje sposoby jej poprawy.
  • Dzięki potężnym narzędziom monetyzacji podnosi wartość Twojej aplikacji.
  • Co więcej, daje wszystkim wrażeniom możliwość zwiększenia ich potencjalnych zarobków.

8. Fyber

Fyber

Fyber, platforma rozwoju cyfrowego, tworzy unikalne opcje monetyzacji reklam, na których polegają najlepsi wydawcy aplikacji mobilnych.

Oferuje marketerom aukcje w czasie rzeczywistym bez konieczności stosowania technologii RTB (Real-Time Bidding). Rozwiązanie FairBird firmy Fyber pozwala tradycyjnym sieciom reklamowym, których SDK nie obsługuje RTB, na zaangażowanie się w mokrą licytację, dzięki czemu mogą one odtworzyć tryb czasu rzeczywistego, obliczając cenę na podstawie danych historycznych.

Funkcje

  • Fyber posiada jedyny w swoim rodzaju zespół profesjonalistów, którzy współpracują z partnerami w celu zintegrowania SDK z ich aplikacjami.
  • System Autopilot automatyzuje optymalizację strumieni przychodów z reklam.
  • Produkty firmy stanowią doskonałą alternatywę poprzez tworzenie zoptymalizowanych relacji pomiędzy wiodącymi markami, mobilnymi konsumentami i marketerami działającymi w oparciu o technologię mobilną.

9. Appodeal

Appodeal

Appodeal, system monetyzacji aplikacji skoncentrowany na deweloperach, ma na celu uwolnienie ich od wyzwań związanych z monetyzacją ruchu mobilnego. W ten sposób pomaga deweloperom zaoszczędzić czas, który mogliby poświęcić na typowy AdOps.

Funkcje

  • Ma możliwość rejestrowania i aktywowania trybu testowego.
  • Integracja z Admob.
  • Zawiera funkcję lokowania, która pozwala śledzić reklamę i obsługiwać ją w zależności od jej pozycji.
  • Pulpit nawigacyjny zawiera elastyczną i prostą platformę analityczną z dużą liczbą konfigurowalnych parametrów.

10. Leadbolt

Leadbolt

Leadbolt jest znaną siecią reklamową dla aplikacji, która umożliwia wyświetlanie reklam, angażowanie użytkowników i monetyzację ruchu mobilnego. Pracuje z różnymi formatami reklam i ma wielu oddanych użytkowników.

Funkcje

  • Dostępna jest zgodność z RODO.
  • Na podstawie danych reklamowych, które otrzymuje za pośrednictwem ADK, może stworzyć unikalny układ reklam.
  • Zawiera mechanizm poleceń.
  • Stosując podstawowe filtrowanie, możesz przeglądać statystyki za pomocą prywatnego konta z pulpitem nawigacyjnym.

Wnioski

Najlepsza mobilna platforma reklamowa dla Twojej firmy będzie dopasowana do Twoich aktualnych potrzeb. Platforma, którą wybierzesz do monetyzacji aplikacji, zależy od wielu kryteriów, w tym od Twojej specjalizacji i wymagań technologicznych.

Aby użytkownicy byli zadowoleni, twórcy aplikacji muszą znaleźć odpowiednią równowagę między monetyzacją a wrażeniami użytkownika. W związku z tym strategie monetyzacji aplikacji muszą być przejrzyste i uczciwe.


O Autorze

Akash Yadav

Akash Yadav jest doświadczonym specjalistą ds. marketingu cyfrowego i strategiem. Pracuje w branży IT od ponad 5 lat. Obecnie pracuje w AppBroda Tech – platformie reklamowej dla urządzeń mobilnych, która pomaga wydawcom i twórcom aplikacji czerpać i optymalizować przychody z reklam. Specjalizuje się w tworzeniu strategii cyfrowych, wdrażaniu strategii rozwoju, itp.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij