Najlepsze narzędzia do analizy mediów społecznościowych

Opublikowany 15 lutego 2022 w Analityka. Tagi: , .

Jeśli kiedykolwiek pełniłeś rolę specjalisty ds. marketingu w mediach społecznościowych lub znasz kogoś w tej dziedzinie, wiesz, jak ważna jest analiza trendów w mediach społecznościowych. Oczywiście, fajnie jest dostać natychmiastowe polubienia lub nowych obserwatorów przy publikacji nowego postu. To jednak nie zapewni Ci kompleksowej skuteczności aktualnej strategii cyfrowej. Jeśli nie uda Ci się przeanalizować wydajność profilu, nie zdasz sobie sprawy, jak pomyślnie Twoja marka działa w rzeczywistości.

media społecznościowe

Większość platform mediów społecznościowych, takich jak Instagram i inne, będą miały swoje odrębne rodzaje przeglądów wydajności. Niektóre z nich mogą wykonać zadanie o wiele lepiej niż reszta. Musisz więc zastanowić się, czy warto angażować się w pracę z narzędziami analitycznymi. Powiedzmy, że narzędzia analityczne mediów społecznych pomogą Ci uzyskać dokładne dane, które przez większość czasu są niedostępne.

Ponadto, narzędzia te mogą łatwo pomóc w strukturze danych, aby ułatwić Ci wgląd w słabe i mocne strony Twojej obecnej strategii. Masz szansę połączyć dane z różnych platform online, a następnie wizualizować spostrzeżenia, aby łatwiej realizować niektóre pomysły. Możesz nawet skorzystać z możliwości porównania danych konkurencji i wysłać końcowe raporty do swoich udziałowców i zespołów. Zatem, praca z najlepszymi narzędziami analitycznymi jest naprawdę ważna.

Skorzystaj z profesjonalnego HubSpot

HubSpot

Nie ulega wątpliwości, że profesjonalny HubSpot jest naprawdę drogi, kosztuje około 800 dolarów miesięcznie – ale szczerze mówiąc, jest wart inwestycji. Te narzędzia analityczne będą oferować raporty społeczne w celu porównania wydajności różnych kanałów społecznych do pomiaru wydajności kampanii. Nawet oprogramowanie pomoże użytkownikom w monitorowaniu zaangażowania. Do tego, użytkownicy mogą publikować w dowolnym momencie poprzez moduł CRM.

  • HubSpot oferuje wizualizacje i wykresy ekspansywne. Pozwala on na podział wyników w oparciu o wiele liczb w ramach długości sesji, wyświetleń, a nawet bazy odbiorców.
  • Uzyskasz dokładny wgląd w profil swoich klientów. Możesz sprawdzić ich zachowania na Twojej stronie za pomocą tego narzędzia analitycznego.
  • Ponadto dostarczy Ci szczegółów na temat najlepszych wiadomości marketingowych, które wywołały zainteresowanie wśród klientów.
  • Ten HubSpot jest jednym z głównych wyborów dla większości firm, zwłaszcza jeśli chcesz, aby wszystkie funkcje kampanii znalazły się w jednym miejscu.
  • Integracje tego narzędzia analitycznego są dość proste, wraz ze szczegółowymi raportami na koniec procesu.

W kierunku świata Zoho Social

ZOHO Social

Jeśli szukasz narzędzia analitycznego mediów społecznościowych, które zarówno mniejsze jak i większe organizacje mogą obsługiwać, to warto rozważyć Zoho Social. Ta aplikacja pomoże marketerom rozwijać ich obecną wartość mediów społecznościowych związanych z ich marką za pomocą niektórych działań opartych na wglądzie. Główny nacisk zostanie położony na zaangażowanie i wartość treści. Dzięki temu narzędziu analitycznemu mediów społecznościowych, teraz marketerzy mają szansę na uzyskanie wstępnie opublikowanych spostrzeżeń. Te spostrzeżenia są całkowicie oparte na bieżącym poziomie zaangażowania niektórych wcześniejszych postów.

Hootsuite – kolejny dobry wybór

Hootsuite

Innym ciekawym narzędziem analitycznym, które pomoże Ci uzyskać obserwatorów Instagram jest Hootsuite. Ta jedna platforma jest najlepszym połączeniem narzędzi do słuchania, zarządzania mediami społecznościowymi, analityki i publikowania.

  • Dzięki temu narzędziu, będziesz realizować odpowiedni rodzaj treści, aby pracować na swoją korzyść. Możesz ponadto zwiększyć zasięg swojego postu i poprawić skuteczność reklamy.
  • Dzięki temu pojedynczemu narzędziu, cały zespół ds. mediów społecznościowych może pracować razem, aby uzyskać lepsze wyniki.
  • Warto wspomnieć o dogłębnych funkcjach analitycznych, które pomogą Ci lepiej zrozumieć wydajność na różnych platformach społecznościowych.
  • Masz możliwość zmiany swoich raportów na podstawie ponad 200 metryk. Następnie, możesz wyeksportować je w różnych formatach, takich jak Excel, PowerPoint i PDF stylu.
  • Masz możliwość dalszego pomiaru reakcji zespołu obsługi klienta i czasu rozwiązywania problemów na Twitterze i Facebooku.
  • Możesz znacznie lepiej monitorować swoją markę, dodając do niej specjalne narzędzia, takie jak Talkwalker i Brandwatch.

Falcon.io to kolejne rozwiązanie, które zasługuje na uwagę

Falcon.io

Jeśli wyżej wymienione narzędzia nie są dla Ciebie, to może warto skorzystać z innego rozwiązania. Nazywa się ono Falcon.io. Ta platforma jest przeznaczona przede wszystkim do obsługi mediów społecznościowych, monitorowania, analityki, publikowania i innych. Dodatkowo może pomóc w zarządzaniu danymi klientów. To narzędzie pomoże markom zbadać potencjalną wartość cyfrowej reklamy i marketingu. W tym celu, będzie zarządzać różnymi punktami kontaktu z klientem.

Narzędzie to pomoże również marketerom w dostarczaniu spersonalizowanych funkcji marki. Będzie to całkowicie zależało od klientów i ich ostatnich profili, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby. To narzędzie ma intuicyjny interfejs użytkownika, umożliwiający efektywną współpracę i kompleksowe usługi doradcze i pomocnicze.

Keyhole – ostatnia deska ratunku

Keyhole

Istnieją cztery główne aspekty, które sprawiają, że Keyhole jest jednym z narzędzi analitycznych mediów społecznościowych, na które należy zwrócić uwagę. Dzięki temu narzędziu menedżerowie mediów społecznościowych mogą łatwo uzyskać wgląd w zachowania swoich klientów i dowiedzieć się, co myślą o Twojej marce.

  • Ponadto, narzędzie to może łatwo uprościć bieżący raport, dzięki czemu firmy z łatwością udostępniają wyniki w zespole.
  • Dzięki temu narzędziu lepiej poznasz swoich klientów. Możesz więc kierować swoje działania bezpośrednio do nich.
  • To narzędzie doskonale pomaga zaoszczędzić mnóstwo czasu. Nie musisz już męczyć się z odwiedzaniem wielu platform społecznościowych w poszukiwaniu potrzebnej analityki.

Oprócz wspomnianych już narzędzi analitycznych, istnieje jeszcze kilka innych nazw, o których warto wiedzieć więcej, takich jak NetBase, Khoros Marketing, NUVI, Oracle Social Cloud i inne. Każde z nich ma swoje przydatne funkcje. Pobierz narzędzie, które najlepiej nadaje się do Twojej firmy i popraw swoje wyniki.

Znajdź właściwe rozwiązanie

To zestawienie stanowi potwierdzenie tego, że istnieją różne alternatywy dla monitorowania zachowań kupujących, założeń, pojęć i praktyk w sieci, a najlepsze z nich oferują wybory związane z badaniem życia zarówno w sieci, jak i przez Internet. Musisz być na bieżąco z tym wszystkim i nie tylko, aby znaleźć się przed konkurencją – więc posiadanie najlepszych narzędzi monitorujących, nadających się do ciągłego, godnego uwagi analizowania jest absolutną koniecznością. Który z nich jest właściwy? To zależy od Ciebie.
Otrzymujesz to, za co płacisz… co więcej, czasami dostajesz o wiele więcej. Możesz też skorzystać – przynajmniej przez pewien czas – z darmowych rozwiązań. W związku z tym, że jest to możliwe, prawdopodobnie będziesz potrzebował najnowocześniejszych narzędzi nowej generacji bazujących na technologii sztucznej inteligencji, aby móc naprawdę sprostać wyzwaniom.

Każdy z opisanych tutaj przykładów oferuje pewien zakres tego, czego oczekuje się od nas, aby stworzyć lepszy obraz naszych klientów – jednak niewiele z nich “ma wszystko”. W takich przypadkach to, co oszczędzasz na kosztach, może zostać utracone w staraniach, aby połączyć fragmenty informacji z różnych źródeł. Czas zaoszczędzony na takich wysiłkach sprawia, że zainteresowanie programem, który potrafi to wszystko, jest jak najbardziej uzasadnione, pomimo niedogodności. Ponadto, rozbite fragmenty wiedzy nie zapewniają precyzyjnych rezultatów i zajmują więcej czasu niż uniwersalne urządzenia, z których korzystają Twoi rywale!
Jeżeli jeszcze nie korzystasz z takiego narzędzia, zastosowanie jakiegokolwiek rozwiązania monitorującego może pozytywnie wpłynąć na rozwój Twojej firmy – a każdy z powyższych sposobów będzie dobrym początkiem.


O Autorze

Kristen Smith

Kristen Smith pracuje nad znaczeniem mediów społecznościowych w marketingu mając tysiące prawdziwych obserwatorów na Instagramie. Odwiedź Gramista, aby uzyskać więcej informacji.

Komentarze zamknięte.

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij