Later – wydajny menedżer mediów społecznościowych

Wraz z rozwojem reklamy biznesowej za pośrednictwem różnych sieci społecznościowych, znaczenie Zarządzania Mediami Społecznościowymi (SMM) gwałtownie wzrosło. Marketing za pośrednictwem mediów społecznościowych obejmuje kilka elementów, które współpracują ze sobą w celu generowania zainteresowania, pozyskiwania leadów i finalizowania transakcji.

Obecnie SMM to coś więcej niż tylko umieszczanie aktualizacji na profilach społecznościowych firmy. Chodzi raczej o nawiązywanie kontaktów z klientami i szukanie nowych możliwości zwiększenia zasięgu i widoczności na całym świecie. Aby wszystkie te strategie działały, platforma internetowa SMM jest dużo lepszym wyborem niż jakakolwiek inna tradycyjna metoda. Wydajny menedżer mediów społecznościowych online jest niezbędny, aby pomóc Ci w dobrej prezentacji marki w Internecie i obsłudze wszystkich Twoich profili internetowych, takich jak strona na Facebooku, strona biznesowa na Instagramie, kanał na YouTube itp.

Later

Poszukujesz skutecznej platformy SMM do zarządzania profilami społecznościowymi Twojej firmy, która poprawi wydajność Twojego biznesu? Later jest doskonałym wyborem. Narzędzie posiada wiele przyjaznych dla użytkownika funkcji i zapewnia możliwości percepcji, które pomogą Ci zwiększyć zasięg i ROI. Przyłącz się do nas i poznaj bliżej to narzędzie.

Czym jest Later?

Later jest potężnym narzędziem SMM, które pomaga przedsiębiorcom zaplanować posty w mediach społecznościowych na wielu platformach. Narzędzie jest zintegrowane z Instagramem, Facebookiem, Twitterem i Pinterestem, a jego interfejs typu “przeciągnij i upuść” pozwala na łatwe i szybkie zaplanowanie postów. Użytkownik ma możliwość zaplanowania postów dla głównego kanału na Facebooku, Twitterze i Pintereście. Na Instagramie użytkownicy mogą zaplanować automatyczne publikowanie postów i ręcznie przesyłać relacje za pomocą aplikacji lub strony internetowej Later.

Oto niektóre z najlepszych funkcji tego narzędzia:

  • Planowanie postów metodą “przeciągnij i upuść”
  • Widok kalendarza
  • Biblioteka multimediów umożliwiająca zapisywanie w chmurze zdjęć i filmów
  • Przeglądanie komentarzy i odpowiadanie na nie (tylko na Instagramie)
  • Sugestie hasztagów
  • Biblioteka podpisów do ponownego wykorzystania
  • Szczegółowe analizy
  • Raporty wydajności dla postów i historii
  • Udostępnianie postów stworzonych przez innych (ang. “curation”)

To właśnie dzięki wymienionym powyżej funkcjom oraz kilku innym, Later wyróżnia się na tle swoich konkurentów. Teraz sprawdźmy, jak korzystać z narzędzi do zarządzania profilami w mediach społecznościowych.

Later - zrzut ekranu

Jak korzystać z Later?

Poniżej przedstawiamy niektóre z głównych funkcji Later, które można wykorzystać do lepszego planowania i zarządzania postami.

Konwersacje

Funkcja Konwersacje w Later działa tylko dla profili na Instagramie. To narzędzie pozwala użytkownikom przeglądać i odpowiadać na komentarze do ich postów. Zakładkę Konwersacje można sortować na kilka sposobów, takich jak Widok skrzynki odbiorczej, Widok postu i Widok użytkownika. Możesz również zobaczyć bio komentatora na Instagramie i ilość jego obserwatorów, dzięki czemu możesz szybko zidentyfikować aktywnych influencerów, których wcześniej mogłeś przeoczyć.

Analityka

Aplikacja Later posiada szczegółowy pulpit analityczny, który zapewnia szeroki wgląd w daną platformę mediów społecznościowych. Za pomocą panelu analitycznego można obserwować lub sprawdzać następujące rzeczy.

  • Przegląd wydajności konta poprzez analizę liczby obserwujących, wyświetleń, interakcji i procentowego wskaźnika wzrostu.
  • Można sprawdzić analitykę odbiorców, analizując zaangażowanie, dane demograficzne, lokalizację i główny język.
  • Dzięki wyświetlaniu szczegółowych informacji o postach, takich jak polubienia, komentarze, wyświetlenia, zasięg itp. można sprawdzić ich wydajność.
  • Na liście hashtagów można porównać ich wyniki, w tym polubienia, komentarze i liczbę wyświetleń.

Zbiór mediów

Zbiór mediów w aplikacji Later to bardzo przydatne narzędzie, za pomocą którego można zapisywać treści innych użytkowników Instagrama w celu ich późniejszego udostępnienia. Możesz przeszukiwać Instagram według hashtagów, adresów URL, wzmianek i tagów. Możesz również zaprosić innych twórców treści do dodania ich do swojego kanału.

Funkcja wyszukiwania hashtagów umożliwia wyszukiwanie odpowiednich zdjęć na Instagramie, przy czym liczba hashtagów jest ograniczona do 30 w okresie siedmiu dni. Przed umieszczeniem treści innych użytkowników w swoim kanale musisz zawsze uzyskać od nich zgodę. Należy również oznaczyć autora, z którego treści korzystamy, jeśli otrzymaliśmy zgodę na udostępnienie jego pracy.

Kalendarz

Jest to zakładka, w której możesz zarządzać postami na wszystkich swoich kontach połączonych w Later. Aby zaplanować dowolną treść, wybierz jedno ze swoich kont w mediach społecznościowych i wybierz obraz z Biblioteki multimediów. Następnie napisz swój podpis i ustaw zaplanowany czas, zgodnie z wymaganiami. Podczas planowania postów można także edytować obrazy; może to być bardzo pomocne, jeśli publikujesz te same treści na wielu profilach społecznościowych.

Możesz wybrać widok tygodniowy lub miesięczny. W menu ustawień można edytować strefę czasową oraz wybrać dzień, od którego ma się zaczynać tydzień.

Linkin.bio

Dzięki funkcji Linkin.bio w Later możesz łatwo utworzyć klikalną stronę docelową, udostępnianą poprzez link w Twoim bio, która wygląda jak typowy kanał. Każdy obrazek w Linkin.bio będzie połączony z adresem URL. Dzięki temu możesz połączyć się nawet z witryną Shopify.

Linkin.bio zawiera Twoje istniejące posty z Instagrama. Możesz wybrać zdjęcia, które chcesz wyświetlić na swojej stronie i połączyć je linkami. Kiedy użytkownicy wchodzą na stronę docelową Linkin.bio, mogą zobaczyć Twoje ostatnie posty i zostać przekierowani na stronę, z którą się połączyłeś. Jest to bardzo przydatne dla YouTuberów, blogerów i innych twórców treści, którzy chcą przekierować swoich obserwatorów z Instagrama na swoją stronę.

Ocena serwisu Later

Plusy

  • Szeroka gama szczegółowych, dostępnych bezpośrednio na ekranie analiz pomaga w szybkim sprawdzeniu wyników postów.
  • Korzystając z Kalendarza, możesz śledzić zaplanowane posty.
  • Pozwala na planowanie postów w mediach społecznościowych i komentowanie ich bez opuszczania pulpitu nawigacyjnego.
  • Zintegrowane z aplikacją narzędzia do kurateli i wyszukiwania hashtagów.

Minusy

  • Aplikacja Later jest bardziej skoncentrowana na Instagramie niż na innych platformach.
  • Darmowa wersja próbna ma ograniczone możliwości korzystania z aplikacji.

Ostateczny werdykt

Dobór odpowiednich narzędzi, które zwiększą skuteczność działań marketingowych, jest niezwykle istotny, ponieważ istnieje wiele aspektów wpływających na skuteczność marketingu cyfrowego. Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, blogerem, czy osobą, która potrzebuje narzędzia SMM dla swojej marki, Later to dobre rozwiązanie na start. Jest to solidne narzędzie z nieograniczoną dostępnością dla każdego, kto chce wzmocnić swoją firmę.

Komentarze zamknięte.

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij