LeadDelta – CRM do zarządzania siecią kontaktów LinkedIn

Opublikowany 27 września 2022 w Social media. Tagi: , .

LinkedIn to największa na świecie profesjonalna platforma społecznościowa, z której korzysta ponad 830 milionów użytkowników na całym świecie. Został założony w 2003 roku z myślą o rozwoju kariery, ale od tego czasu rozwinął się w doskonałe miejsce do nawiązywania kontaktów, generowania leadów, rozwijania biznesu i budowania marki, niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, pracownikiem, menedżerem, inwestorem, rekruterem…

Obecnie największym atutem LinkedIn jest ogromna sieć profesjonalistów z każdej możliwej branży. Wszyscy oni są na LinkedIn, aby poznawać nowych ludzi, nawiązywać relacje i czerpać korzyści z tego typu kontaktów. Ale tu pojawia się nowy problem.

Każdemu użytkownikowi LinkedIn przysługuje limit 30 000 kontaktów – to ogromna liczba osób, ale jak skutecznie nawiązać kontakt z tak wielką siecią? Narzędzia sieciowe LinkedIn nie są przystosowane do zarządzania tak dużą liczbą osób, stąd pomysł na LeadDelta.

LeadDelta

Czym jest LeadDelta

LeadDelta to rozszerzenie dla LinkedIn, które pomaga Ci uporządkować kontakty pierwszego stopnia w widoku przypominającym CRM. Pomaga Ci śledzić ważne kontakty i rozmowy oraz ułatwia wydobywanie wartości z Twojej sieci.

Pomysł opiera się na produktywnym networkingu i budowaniu relacji. Całość zaprojektowana jest tak, aby nie rozpraszać uwagi i pozwala na stworzenie własnego przepływu pracy w sieci. Dzięki takim funkcjom, jak tagi i skrzynka odbiorcza, możesz z łatwością śledzić swoje kontakty i zawsze być na bieżąco, a dzięki integracjom możesz jeszcze bardziej dostosować swój sposób pracy i zaoszczędzić więcej czasu.

Funkcje

Przyjrzyjmy się najważniejszym funkcjom LeadDelta.

Widok CRM Twojej sieci

Zakładka “Kontakty” w LeadDelta daje Ci podgląd wszystkich Twoich kontaktów i informacji o nich, takich jak firma, tytuł, język, lokalizacja… Wszystkie te informacje możesz dostosować do swoich potrzeb, więc jeśli nie chcesz czegoś widzieć, możesz to pominąć w podglądzie. Są też specjalne informacje, takie jak ostatnia wiadomość od danej osoby i jej odpowiedź. Po kliknięciu na połączenie w widoku CRM pojawia się pasek boczny, na którym możesz lepiej przyjrzeć się połączeniu.

W tym widoku możesz wybrać wiele połączeń i użyć innych funkcji LeadDelta, takich jak tagi. Możesz również wybrać wiele osób i użyć funkcji masowego zaprzestania śledzenia/usunięcia z grona kontaktów, aby oszczędzić sobie czasu.

LeadDelta - zrzut ekranu 1

Tagi i notatki

LeadDelta daje Ci możliwość zarządzania swoją siecią w dowolny sposób. Dzięki funkcji LinkedIn Tags możesz przypisać dowolnemu kontaktowi własne etykiety, które później możesz wykorzystać do filtrowania tych kontaktów w interfejsie CRM lub inteligentnej skrzynce odbiorczej. Możesz przypisać wiele tagów do jednego kontaktu. Jednym z kreatywnych sposobów wykorzystania tej funkcji, oprócz śledzenia różnych grup osób, jest tworzenie własnych kanałów, dzięki czemu możesz na przykład prowadzić swoje linie sprzedaży lub rekrutacji w całości przez LeadDelta, bez potrzeby korzystania z zewnętrznego CRM. W połączeniu z Zapierem możesz tworzyć niestandardowe zdarzenia uruchamiane przez dodanie do połączeń znaczników, które aktywują dane zdarzenie.

Oprócz tagów, funkcja notatek umożliwia robienie notatek na temat każdego kontaktu, więc jeśli o czymś rozmawialiście lub chcecie sobie przypomnieć, możecie to zapisać w notatkach.

Filtry zaawansowane

Dzięki zaawansowanym filtrom możesz łatwo znaleźć w swojej sieci dokładnie te osoby, które chcesz. Możesz filtrować swoją sieć według branży, firmy, lokalizacji, stanowiska, a nawet okresu, w którym się z nimi łączyłeś… i możesz łączyć te filtry, aby naprawdę trafić do osoby lub grupy osób, których szukasz. Jest też kilka filtrów specjalnych, takich jak filtr ostatnich wiadomości, który pokazuje wszystkie osoby, z którymi rozmawiałeś w określonym czasie.

Jedną ze wspaniałych rzeczy w filtrach zaawansowanych jest to, że można je zapisać do późniejszego wykorzystania, więc jeśli masz kilka grup osób, do których zawsze wracasz, możesz zapisać ustawienia filtra i użyć go przy kolejnej okazji.

Inteligentna skrzynka odbiorcza

Inteligentna skrzynka odbiorcza to wspaniała funkcja, która pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu podczas rozmów z ludźmi. Możesz rozpocząć wybraną rozmowę i przypiąć najważniejsze z nich do górnej części skrzynki odbiorczej, aby nigdy ich nie zgubić. Aby zobaczyć, jak to działa, zajrzyj na tę stronę.

W skrzynce odbiorczej możesz filtrować rozmowy według tagów, dzięki czemu wyszukiwanie rozmów staje się dużo łatwiejsze, a tagi możesz dodawać na bieżąco podczas rozmowy z daną osobą. Możesz też wyszukiwać konkretne wiadomości. W trakcie rozmowy możesz zawsze sprawdzić wszystkie informacje o osobie na pasku bocznym i użyć własnych szablonów wiadomości dla wszystkich często używanych wiadomości, a także wybrać do 25 osób, do których chcesz wysłać automatyczną wiadomość.

LeadDelta - zrzut ekranu 2

Eksportuj swoje kontakty

LeadDelta umożliwia eksportowanie kontaktów z LinkedIn do pliku CSV, który możesz później wykorzystać w swoim własnym CRM-ie lub na liście w Excelu. Najciekawsze w eksportowaniu kontaktów z LeadDelta jest to, że możesz odfiltrować dokładnie te osoby, które chcesz wyeksportować, korzystając z zaawansowanych filtrów, w przeciwieństwie do LinkedIn, który daje Ci możliwość wyeksportowania tylko całej sieci kontaktów. Kiedy eksportujesz swoje kontakty, otrzymujesz wszystkie informacje o nich, takie jak e-mail, nagłówek, miejsce pracy, lokalizacja…, a wspaniałą cechą jest to, że podczas eksportowania kontaktów masz możliwość dodania do nich tagów i notatek, co daje jeszcze więcej informacji. Możesz bliżej przyjrzeć się tej funkcji na tej stronie.

Jak działa LeadDelta?

Proces jest dość prosty:

  • Zarejestruj się, podając swój adres e-mail i hasło.
  • Pozwól, aby system wyszukał Twoje kontakty (zajmie to trochę czasu ze względu na środki bezpieczeństwa).
  • Zsynchronizuj kontakty, jeśli uważasz, że brakuje niektórych z nich.
  • Wszystko jest już gotowe.

Teraz możesz tworzyć własne tagi, filtry i przepływy pracy, przewijać swoje połączenia i widzieć wszystkie informacje. W przypadku tagów, notatek i informacji o profilu LeadDelta ma pasek boczny, który podąża za Tobą przez LinkedIn, więc możesz korzystać z tych funkcji bez konieczności przełączania się między zakładkami.

Obsługa klienta zawsze służy pomocą w razie jakichkolwiek pytań, a mapa drogowa jest otwarta dla każdego, kto chce poprosić o dodanie jakiejś funkcji w późniejszej aktualizacji.

Ocena LeadDelta

Plusy

  • Funkcje oszczędzające czas
  • Łatwy w użyciu interfejs
  • Świetne ceny i roczna umowa
  • Regularne dodawanie nowych funkcji
  • 10-dniowy bezpłatny okres próbny
  • Integracje z Zapier
  • Wspaniała obsługa klienta
  • Tryb jasny i ciemny

Wady

  • Ze względów bezpieczeństwa pierwsza synchronizacja zajmie trochę czasu, aby zaimportować wszystkie kontakty

Ocena końcowa

Jeśli traktujesz LinkedIn i budowanie sieci kontaktów poważnie, to nie ma lepszego sposobu na poprawienie doświadczenia w budowaniu sieci kontaktów i zaoszczędzenie na tym wiele czasu niż użycie LeadDelta. Nie ma w nim prawie żadnej automatyzacji, więc nie powinieneś się obawiać, że LinkedIn będzie cię ograniczał. Jest prosty w użyciu, bardzo intuicyjny i możesz go łatwo zintegrować z istniejącymi procesami. Najlepsze jest to, że LeadDelta jest stale aktualizowany i co tydzień dodawane są nowe funkcje, więc przyszłość tej aplikacji rysuje się w jasnych barwach.


O autorze

Luka Vasic

Luka Vasic jest menedżerem ds. marketingu wzrostu B2B, pisarzem, specjalistą SEO i menedżerem ds. mediów społecznościowych. Rozwija swoją markę osobistą, ucząc ludzi, jak wykorzystywać LinkedIn i pisanie, aby osiągnąć swój cel. W wolnym czasie uwielbia trenować, czytać i grać.

Dodaj odpowiedź:

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij