Closely – najłatwiejszy sposób organizowania kontaktów na LinkedIn

Opublikowany 26 lipca 2022 w Social media. Tagi: .

LinkedIn rozpoczął działalność w 2003 roku, a jego podstawowym celem było stworzenie platformy do rozwoju kariery, jednak w dzisiejszych czasach LinkedIn jest także miejscem sprzedaży B2B. Przestaliśmy już postrzegać LinkedIn jako portal służący wyłącznie do szukania pracy. Daje on również doskonałe możliwości przedsiębiorcom, właścicielom firm i menedżerom ds. marketingu w zakresie zwiększania liczby pozyskanych klientów poprzez zamieszczanie przydatnych treści. Tutaj możesz dotrzeć do ludzi o wspólnych zainteresowaniach i zawodach, kiedy szukasz nowych perspektyw.

W dzisiejszych czasach nie da się uniknąć automatyzacji, która pozwala oszczędzać czas i osiągać lepsze wyniki w każdym sektorze; nie inaczej jest w dziedzinie marketingu. Narzędzia automatyzacji LinkedIn pomagają osobom i organizacjom w dotarciu do większej liczby potencjalnych klientów.

Closely

Kilka takich narzędzi jest już dostępnych na rynku, a jednym z nich jest Closely. Narzędzie to jest wyposażone w kilka funkcji, które pomagają w budowaniu skutecznej kampanii poszukiwania potencjalnych klientów. Jest ono bardzo przydatne dla zespołów sprzedażowych pracujących nad marketingiem na LinkedIn. Pomimo tego, że Closely jest stosunkowo nowym narzędziem na arenie automatyzacji LinkedIn, zyskało już całkiem solidną reputację wśród swoich konkurentów. W tym wpisie poznamy bliżej to świetne narzędzie.

Czym jest Closely?

Closely to oparte na chmurze narzędzie do automatyzacji LinkedIn, które umożliwia wyszukiwanie połączeń i zarządzanie nimi. Pomaga ono w zdobywaniu nowych połączeń na podstawie preferencji użytkownika i istotnych wydarzeń. Korzystając z tego narzędzia, możesz łatwo usprawnić swoją pracę i zawierać więcej transakcji z klientami.

Narzędzie oferuje funkcję pełnomocnictw mieszkaniowych, tworzenie kampanii, ujednolicone skrzynki odbiorcze i wbudowane wyszukiwarki wiadomości e-mail, dzięki czemu możesz nawiązać kontakt z właściwymi osobami. Wspomagająca go sztuczna inteligencja naśladuje ludzkie zachowania, co pomaga zwiększyć Twoje zaangażowanie i renomę. Posiada również funkcję automatycznego rozwiązywania CAPTCHA. Możesz obsługiwać wiele kont w Closely, aby zwiększyć swój zasięg na LinkedIn. Możesz wysłać do 1000 próśb o połączenie tygodniowo i łatwo monitorować ich status w jednym miejscu.

Closely pomaga użytkownikom w ciągłym angażowaniu potencjalnych klientów i połączeń poprzez używanie niestandardowych wiadomości tworzonych dla tych, którzy odpowiedzieli, a także dla tych, którzy nie zaangażowali się w Twoją działalność. Wszystko to odbywa się w sposób automatyczny, aby zmniejszyć obciążenie zespołu sprzedaży.

Funkcje

Oto krótkie spojrzenie na niektóre z najlepszych funkcji i zalet Closely:

Narzędzia do wyszukiwania prospektów

Closely umożliwia budowanie połączeń za pomocą narzędzi do wyszukiwania potencjalnych klientów, które potrafią wyszukać i rozpoznać grupy niszowe pasujące do klientów docelowych. Dzięki zaawansowanym filtrom wyszukiwania zazwyczaj pomaga w wyszukiwaniu użytkowników LinkedIn, którzy uczestniczyli w odpowiednich wydarzeniach w Twojej branży. Ponadto Closely potrafi rozpoznać preferencje użytkowników, dzięki czemu może kierować Cię w stronę połączeń z osobami, które lubią te same treści.

Wielopoziomowe kampanie i CRM

Dzięki Closely możesz łatwo tworzyć wielopoziomowe kampanie, aby dotrzeć do potencjalnych klientów. Możesz tworzyć różne wiadomości w zależności od sytuacji, takie jak prośby o połączenie, wiadomości uzupełniające i akceptujące. Masz możliwość określenia warunków na podstawie tego, czy Twoi potencjalni klienci odpowiedzieli, czy nie. Closely ma wbudowaną skrzynkę odbiorczą, która pozwala Ci na grupowanie i dodawanie tagów odpowiedzi, takich jak między innymi Pozytywna, Negatywna i SQL.

Różne opcje importu

Closely usprawnia kampanię wyszukiwania prospektów, umożliwiając importowanie osób bezpośrednio z podstawowej wyszukiwarki LinkedIn i wyszukiwarki Sales Navigator. Umożliwia również importowanie plików CSV z niestandardowymi zmiennymi, a funkcja wielu kont LinkedIn zwiększa szanse na znalezienie idealnych prospektów dzięki dotarciu do szerszej grupy odbiorców z tej samej branży.

Dane analityczne kampanii

Pełna analityka to bardzo ważny aspekt kampanii zasięgowych. Jeśli dzięki odpowiedniemu raportowi zrozumiesz, które typy wiadomości nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, pomoże ci to stworzyć kampanie, które pozwolą ci dotrzeć do potencjalnych klientów z jeszcze lepiej dopasowanymi ofertami. Closely generuje na czas łatwo przyswajalne raporty, dzięki czemu możesz szybciej podejmować decyzje i usuwać lub edytować nieefektywne kampanie, by zwiększyć zasięg na LinkedIn.

To narzędzie automatyzacji posiada jeszcze wiele innych funkcji, które możesz wykorzystać. Aby przyjrzeć się im szczegółowo, odwiedź tę stronę.

Closely - zrzut ekranu

Jak działa Closely?

Proces pracy z Closely jest bardzo prosty.

  1. Na początek należy podać swój adres e-mail powiązany z kontem LinkedIn, a następnie wprowadzić hasło.
  2. Po zakończeniu rejestracji skontaktuje się z tobą zespół pomocy technicznej Closely, aby pomóc ci dokończyć rejestrację.
  3. Po tym kroku możesz zacząć wyszukiwać ludzi, tworzyć listy potencjalnych kandydatów oraz uruchamiać i zarządzać kampaniami za pośrednictwem swojego profilu na LinkedIn. Opcje umożliwiające wykonanie tych wszystkich czynności są łatwo dostępne i proste w obsłudze na pulpicie nawigacyjnym Closely.
  4. Closely prowadzi również blog, na którym znajdują się poradniki i artykuły pozwalające dokładniej zrozumieć marketing na LinkedIn.

Ocena Closely

Każde narzędzie, nawet najlepsze w swojej kategorii, ma zarówno plusy, jak i minusy. Nie inaczej jest w przypadku Closely. Spróbujmy ocenić, czy to narzędzie jest rzeczywiście warte polecenia specjalistom od marketingu.

Plusy

  • Łatwy w użyciu i prosty interfejs użytkownika.
  • Szereg funkcji zapewniających lepsze wyniki kampanii.
  • Działa zgodnie z zasadami i przepisami LinkedIn.
  • Oszczędność czasu dzięki docieraniu do właściwych osób.
  • Automatyczny proces generowania leadów pomaga w zawieraniu większej liczby transakcji.
  • Wspaniała obsługa klienta.

Wady

  • Czasami narzędzia importujące nie pobierają wszystkich wyników wyszukiwania.
  • Brak opcji wysyłania wiadomości do połączeń pierwszego poziomu na LinkedIn.

Werdykt końcowy

Ogólnie rzecz biorąc, Closely to potężne i wydajne narzędzie do automatyzacji LinkedIn, zwłaszcza przy rosnącej konkurencji wśród firm. Możemy mieć nadzieję, że w najbliższym czasie uruchomi więcej funkcji, aby jeszcze bardziej wspomóc specjalistów od marketingu. Funkcjonalność tego narzędzia jest bardzo płynna i innowacyjna, możesz je zintegrować z kampanią generowania leadów, aby zwiększyć wartość swoich kanałów sprzedażowych.

Komentarze zamknięte.

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij