RocketLink – Więcej mocy dla retargetingu

Opublikowany 25 listopada 2019 w Growth hacking. Tagi: , , , , .

Gwałtowny postęp technologiczny wymusił na każdej firmie obecność w internecie. Trend ten spowodował powstanie marketingu cyfrowego – nowości, która stała się koniecznością. Powstały narzędzia do usprawniania i analizy marketingu cyfrowego. Jednym z takich narzędzi jest RocketLink. Umożliwia ono kontrolę nad linkami udostępnianymi w social mediach w celach promocyjnych.

RocketLink

Nasza szczegółowa recenzja pomoże Ci odkryć i zrozumieć funkcje, jakie to narzędzie posiada.

RocketLink to narzędzie do retargetingu i skracania linków, pozwalające przesyłać retargetowany piksel za pomocą skróconych linków. To najlepsza metoda, aby czerpać jak najwięcej z udostępnień w mediach społecznościowych. Narzędzie to oferuje wiele niesamowitych opcji, takich jak efektywne metody marketingu online i offline, nic więc dziwnego, że zyskało tak olbrzymią popularność, w tak krótkim czasie.

Oto lista najatrakcyjniejszych funkcji RocketLink, które sprawiają, że jest to narzędzie must have dla każdego digital marketera:

  • Indywidualna domena: Umożliwia tworzenie własnych poddomen, wraz z unikatowym adresem URL, co poprawia branding i wskaźnik kliknięć.
  • Call to action: Umożliwia dodawanie własnych nakładek call-to-action na dowolną stronę, którą chcemy promować i udostępnić użytkownikom.
  • Retargetowanie pikseli: Każdy użytkownik, który kliknie Twój link, zostanie wpisany na listę docelowych odbiorców i przekierowany na Twoje strony.
  • Indywidualna miniaturka: Możesz także dostosowywać tytuły, opisy i ikony linków, które udostępniasz na forach w social mediach. Ta funkcja jest niezwykle pomocna w tworzeniu bardziej przejrzystych wiadomości.
  • Tagi UTM: Możesz korzystać z tagów UTM dla każdego zewnętrznego narzędzia do analizy.
  • Własne przekierowania 404: Możesz wybrać miejsce, do którego zostaną skierowane wszelkie błędne linki lub niepoprawnie wpisane adresy Twojej domeny.
  • Analiza: Możesz analizować statystki, aby śledzić na bieżąco Twoje postępy, a także opracowywać najlepszą strategię działania.
  • Kody QR: Możesz również docierać do odbiorców za pomocą udostępniania pikselom kodów QR.
  • Zewnętrzne widgety: Możesz także dodawać widgety innych dostawców, takie jak opt-in pop-up, czaty na żywo, powiadomienia push, itp.

Poza opisanymi tu ciekawostkami RocketLink jest w stanie zaoferować znacznie więcej. Zespół stojący za tym narzędziem pracuje nad wdrożeniem większej ilości niesamowitych funkcji, aby zwiększyć możliwości programu, a tym samym satysfakcję użytkowników.

RocketLink - zrzut ekranu 1

RocketLink jest narzędziem niezwykle łatwym w ustawieniu i obsłudze. Wystarczy wykonać trzy, proste kroki.

Krok 1 – Dodaj Piksele

Po pierwsze, należy dodać własne piksele. W tym celu trzeba wejść w zakładkę Pixels i kliknąć opcję „Nowy Piksel”. W okienku pop-up należy wprowadzić i zapisać dane piksela. Na tym etapie można korzystać jedynie z szablonów pikseli. Dodawanie indywidualnych pikseli do linków nie jest jeszcze możliwe.

Krok 2 – Utwórz swoje linki

Po dodaniu wszystkich pikseli, można rozpocząć tworzenie linków. W tym celu należy przejść do zakładki „Linki”, a następnie kliknąć opcję „Nowy Link”. Można dodawać różne piksele do jednego linku namierzającego, co pozwala też na zamieszczenie parametrów UTM, dzięki czemu śledzenie jest dokładniejsze. Nastąpi domyślne przekierowanie do krótkich linków RocketLink, ale zalecane jest ustawienie własnej, unikatowej domeny.

Krok 3 – Analiza wyników

Po utworzeniu linków można skupić się na ich analizie. Tak jak w przypadku innych narzędzi do analizy, takich jak Google Analytics, RocketLink umożliwia śledzenie na bieżąco użytkowania, a także innych statystyk. Może to nie wystarczyć do szczegółowej analizy danych, takich jak strona źródłowa odwiedzającego, ale i tak zyskujemy tagi UTM dla zewnętrznego narzędzia do analizy.

RocketLink - zrzut ekranu 2

RocketLink to narzędzie świetne, lecz nie idealne. Tak jak i inne narzędzia, ma ono swoje mocne jak i słabe strony. To, co jest jednak najważniejsze, liczba zalet zdecydowanie przewyższa ilość wad.

Co jest naprawdę dobre

  • Główną zaletą RocketLink jest łatwość i prostota użytkowania;
  • Wsparcie techniczne RocketLink działa sprawnie i służy pomocą;
  • Narzędzie jest najbardziej kompatybilne z przeglądarkami Chrome i Firefox;
  • To nieoceniona pomoc w zakresie marketingu internetowego, wzmacnia wpływy, przy minimalnym poziomie trudności;
  • Ze względu na rosnące przywiązanie do urządzeń mobilnych, zespół pracuje obecnie nad wdrożeniem aplikacji mobilnej.

Użytkownicy nie kryją swoich wysokich wymagań względem tej aplikacji, mamy więc nadzieję, że zespół będzie już wkrótce w stanie sprostać tym oczekiwaniom.

Czego można chcieć więcej

Chociaż RocketLink nie posiada „wad” jako takich, drobne usprawnienia obecnych funkcji uczyniłyby to narzędzie jeszcze lepszym. Na przykład, nie ma obecnie żadnych oficjalnych samouczków, z których nowicjusze mogliby dowiedzieć się jak korzystać z tego narzędzia. Może to być kłopotliwe dla osób, które dopiero raczkują w temacie retargetowania linków i temu podobnych aspektach. Co więcej, jeśli wierzyć opiniom użytkowników, ludzie oczekują, że narzędzie rozwinie się o dodatkowe filtry, opcje sortowania, a także o dokładniejszą analizę, np. dane dotyczące strony źródłowej odwiedzającego i czas kliknięcia. Wierzymy, że z takimi ulepszeniami narzędzie może wznieść się na wyżyny popularności.

Ostateczny werdykt

Po przeanalizowaniu każdego aspektu RocketLink doszliśmy do wniosku, że narzędzie to służy niesamowitym wsparciem dla dowolnej firmy online, lub działalności z branży marketingu internetowego. Jego najmocniejszą stroną jest nie tylko pomoc w marketingu online, ale także opcje marketingu offline. RocketLink to obecnie jedno z najlepszych dostępnych narzędzi, a zespół wciąż pracuje nad przyszłymi usprawnieniami. Obecnie funkcjonuje jako aplikacja internetowa, ale jak już wspomnieliśmy, aplikacja mobilna zostanie wypuszczona wkrótce.

Komentarze zamknięte.

  • Obserwuj nas

  • Przeglądaj Kategorie



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej o monitorowaniu stron
  • Superbohaterski monitoring dostępności i funkcjonowania serwisów internetowych.
    Super Monitoring
    lub dowiedz się więcej
    o monitorowaniu stron