5 najlepszych kreatorów stron docelowych na 2022 rok

Opublikowany 14 czerwca 2022 w Web Design. Tagi: , .

Jednostronicowe witryny internetowe, które mają konkretny cel, nazywamy stronami docelowymi. Możesz ich używać do promowania lub sprzedawania produktu lub usługi, zapisywania ludzi na listę mailową albo do adresowania konkretnej grupy klientów.

lądowanie

Posiadanie większej liczby stron docelowych zwiększa liczbę leadów; dlatego strony docelowe są niezbędne, jeśli chcesz, by twój biznes się rozwijał. Jednak może to być trudne, zwłaszcza dla nowych firm.

Jeśli wziąć pod uwagę, że 86% stron docelowych jest przyjaznych dla urządzeń mobilnych i że spersonalizowane wezwanie do działania (CTA) działa o 202% lepiej niż ogólne CTA, potrzebujesz świeżego podejścia.

wskaźnik konwersjiSource: Hubspot

W przeciwieństwie do kompletnej strony internetowej, tworzenie strony docelowej może być szybkim i prostym procesem, o ile wykorzystasz odpowiednie narzędzia. Kreatory stron docelowych ułatwiają projektowanie od podstaw i zawierają niezbędne funkcje, które pomagają w zbieraniu danych.

Poniżej przedstawimy kilka najbardziej solidnych kreatorów stron docelowych, dzięki którym możesz już dziś zbudować swoją.

Co wyróżnia dobry kreator stron docelowych?

Tworzenie strony docelowej od podstaw może być przytłaczające. Już samo wykorzystanie systemu zarządzania treścią, takiego jak WordPress, jest trudne i wymaga dodatkowych wtyczek. Z tego powodu większość użytkowników skorzysta z czegoś bardziej przyjaznego dla użytkownika. Kiedy wprowadzasz na rynek nowy produkt, będziesz potrzebował oprogramowania do tworzenia stron docelowych, które pozwoli ci szybko stworzyć niesamowite strony.

Przekłada się to na:

  • projektowanie stron docelowych bez znajomości kodowania. CSS powinien być dodatkową funkcją
  • szeroki zakres szablonów stron docelowych dla różnych branż
  • możliwość włączenia preferowanego wezwania do działania, np. w celu zbierania adresów e-mail, zachęcenia klientów do zadzwonienia do Ciebie lub natychmiastowej sprzedaży produktu
  • analizy, dzięki którym możesz dokonywać decyzji w oparciu o dane.

Najlepsze kreatory stron docelowych zawierają znacznie więcej funkcji niż te wymienione powyżej. To tylko najważniejsze z nich. Korzystając z kreatora stron docelowych z poniższej listy, powinieneś być w stanie uruchomić stronę docelową w mniej niż 15 minut, o ile masz gotowy materiał.

Ponadto najlepsze narzędzia do budowania stron docelowych muszą mieć dobry stosunek jakości do ceny, co wiąże się z tym, że wyższa cena powinna być uzasadniona bardziej zaawansowanymi funkcjami.

Najlepsze narzędzia do budowania stron docelowych

1. Moosend

Moosend

Moosend jest rozwiązaniem typu wszystko w jednym, które pozwala każdemu szybko tworzyć strony docelowe o wysokiej konwersji. Moosend oferuje przyjazny dla użytkownika kreator dla wszystkich sektorów z wieloma funkcjami.

Funkcja “przeciągnij i upuść” pozwala na tworzenie profesjonalnych stron docelowych bez konieczności posiadania wiedzy z zakresu kodowania czy umiejętności projektowania.

Dzięki ogromnej bibliotece szablonów możesz wybierać do woli, w zależności od swojej niszy. Niezależnie od tego, czy szukasz stron docelowych dla nieruchomości, czy też czegokolwiek innego, w Moosend znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz. Masz do dyspozycji przydatne funkcje, takie jak liczniki czasu, formularze i zabezpieczenia antybotowe, które sprawią, że Twoje kampanie odniosą większy sukces.

Oprócz tego szablony stron docelowych są zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, aby zapewnić doskonałe wrażenia użytkownikom i wyższą konwersję mobilną.

Najlepsze w Moosend jest to, że łączy on w sobie wiele innych funkcji, takich jak marketing emailowy i formularze generowania leadów, dzięki którym możesz powiększyć swoją listę, co może przyczynić się do zwiększenia Twoich ogólnych wysiłków marketingowych.

Ceny

Plany płatne zaczynają się od 9 dolarów miesięcznie i obejmują nieograniczoną liczbę stron docelowych, formularzy, kampanii mailowych, zautomatyzowanych procesów itp. Jeśli chcesz przetestować platformę, zawsze możesz zapisać się na bezpłatny 30-dniowy okres próbny, który pozwoli ci wypróbować ten kreator stron docelowych.

2. Unbounce

Unbounce

Jako kreator stron docelowych, Unbounce ma solidną reputację i obiecuje pomoc w tworzeniu zoptymalizowanych stron docelowych, które przyciągają potencjalnych klientów i przekształcają ich w płacących klientów.

Unbounce pomaga szybko zaprojektować atrakcyjne i wysoko konwertujące strony docelowe, dzięki połączeniu kreatywności i elastyczności.

Zawiera takie funkcje, jak w pełni konfigurowalne szablony reagujące na urządzenia mobilne oraz testy A/B. Ma też prosty kreator typu “przeciągnij i upuść” i integruje się z niemal każdym oprogramowaniem dostępnym na rynku.

Unbounce nie wymaga wiedzy z zakresu kodowania, ale obsługuje JavaScript i CSS dla tych, którzy chcą zagłębić się w tę tematykę i mają doświadczenie w programowaniu. Nie jest najtańszy, ale bez wątpienia jest jednym z najszybszych.

Ceny

Unbounce oferuje cztery plany. Plan Launch kosztuje 80 dolarów miesięcznie, Optimize – 120 dolarów miesięcznie, Accelerate – 200 dolarów miesięcznie, a Scale – 300 dolarów miesięcznie.

Im dalej wspinasz się po drabinie, tym więcej konwersji i odwiedzin możesz uzyskać. Plan Launch pozwala na uzyskanie do 500 konwersji i 20 000 odwiedzających miesięcznie. Jeśli wybierzesz roczną wersję tych planów, zaoszczędzisz dodatkowe 10%.

Dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu możesz wypróbować Unbounce za darmo, aby przekonać się, czy odpowiada on twoim potrzebom.

3. Instapage

Instapage

Tworzenie pierwszych stron docelowych może być łatwe dzięki Instapage. Założenie konta jest banalnie proste, a Ty możesz skupić się na projektowaniu strony, wybierając spośród ponad 200 szablonów, które są już dostosowane do urządzeń mobilnych i spełniają podstawowe wytyczne z zakresu funkcjonalności stron internetowych.

Możesz też używać Instapage do przeprowadzania testów A/B i multiwariantowych, analizowania heatmap i sprawdzania różnych metryk. Bez żadnej wiedzy na temat kodowania możesz zaprojektować profesjonalnie wyglądającą stronę docelową za pomocą prostej funkcji “przeciągnij i upuść” w ciągu zaledwie kilku minut.

Dzięki Instapage możesz też współpracować z kolegami lub klientami. Możesz skonfigurować przepływ pracy tak, by umożliwić edycję w czasie rzeczywistym, natychmiastową informację zwrotną i bezpieczne udostępnianie.

Ceny

Instapage ma tylko dwie dostępne opcje. W przypadku płatności rocznej, plan Business kosztuje 149 dolarów miesięcznie. Jeśli będziesz płacić co miesiąc, koszt wzrośnie do 199 dolarów. Drugą opcją jest Conversion Cloud. Jest to niestandardowy plan Instapage i aby uzyskać wycenę, musisz skontaktować się z Instapage.

4. Leadpages

Leadpages

Leadpages to jeden z najpotężniejszych kreatorów stron docelowych do budowania list emailowych, który ma ponad 150 darmowych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych układów. Oznacza to, że nie musisz się martwić, że Twoje strony docelowe będą źle wyglądać na urządzeniach mobilnych czy tabletach. Dostępne są również szablony influencerów wraz z ich średnim współczynnikiem konwersji.

Możesz dostosować swoją stronę docelową za pomocą prostego kreatora drag-and-drop i dodać do niej obrazy, wideo, animacje, pola tekstowe i inne elementy, aby uczynić ją bardziej atrakcyjną.

Leadpages ma bardzo dużo funkcji, co jest zaskakujące, biorąc pod uwagę jego niską cenę. Wielu użytkowników uważa, że takie funkcje, jak testowanie A/B, integracja z WordPressem, wybór szablonu i sieci społecznościowe są kluczowe dla sukcesu ich kampanii.

Minusem jest to, że projekty stron docelowych nie są tak dobrze zaprojektowane, jak te oferowane przez konkurencję Leadpages.

Ceny

Plany miesięczne zaczynają się od 49 dolarów za plan Standard i 99 dolarów za plan Pro, ale dzięki rocznemu abonamentowi możesz zaoszczędzić sporo pieniędzy.

Jeśli chcesz przetestować platformę przed wykupieniem abonamentu, możesz skorzystać z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego. Pamiętaj, że tylko plan Pro obejmuje testowanie A/B, linki wyzwalające w mailach oraz zakupy i płatności online.

5. Clickfunnels

Click Funnels

ClickFunnels ma na celu pomóc ci stworzyć lejek sprzedażowy i zarabiać pieniądze online. Posiada jednak narzędzia do tworzenia stron docelowych dla generowania leadów. Możesz je nawet wykorzystać do prowadzenia sprzedaży online.

Ten kreator stron docelowych jest wyrafinowany i profesjonalnie wygląda, ma też wiele integracji z wieloma programami i narzędziami.
Możesz tworzyć lejki sprzedażowe, powielać je, przeprowadzać testy A/B i dostosowywać wygląd strony docelowej do głosu swojej marki.

Ma też funkcję zwaną lejkami dalszych etapów. Dzięki tej funkcji możesz dostarczać potencjalnym klientom lub klientom spersonalizowane doświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, SMS-ów i powiadomień z pulpitu.

Ceny

Miesięczna opłata za ClickFunnels wynosi 97 dolarów, ale warto rozważyć jeszcze dwie inne wersje. TwoCommaClubX kosztuje 2,497 dolarów miesięcznie, a ClickFunnels Platinum – 297 dolarów miesięcznie.

Najbardziej znaczącą różnicą między kontem podstawowym a premium jest to, że to drugie oferuje nieskończoną liczbę lejków i stron oraz filmy szkoleniowe, które zwiększają doświadczenie z platformą.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące stron docelowych (FAQ)

Czy konieczne jest posiadanie strony docelowej na swojej stronie internetowej?
Nie. Nie musisz mieć strony internetowej, ponieważ platforma do tworzenia stron docelowych może ją hostować na swoich serwerach. Jednak użycie swojej domeny jest świetną opcją.

Czy strony docelowe są ważne dla SEO?
Tak, mają wpływ na SEO, ponieważ strony docelowe często zawierają wzmianki nawigacyjne do twojej głównej strony.

Jaka jest optymalna struktura strony docelowej?
Strona docelowa powinna zawierać atrakcyjną propozycję sprzedaży, zdjęcie bohatera, listę zalet, dowód społeczny i solidne wezwanie do działania. Możesz mieć dodatkowe elementy, ale te elementy muszą być obecne.

Jaki jest najlepszy sposób, by przyciągnąć potencjalnych klientów do mojej strony docelowej?
Optymalizacja słów kluczowych, e-mail marketing, płatne wyszukiwanie, marketing z udziałem influencerów, działania PR i media społecznościowe to tylko kilka technik, które możesz zastosować.

Wnioski

Wybór odpowiedniego kreatora stron docelowych dla twojego biznesu zależy od twoich celów. Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą typu dropshipping czy kosmetyków, używanie dedykowanego narzędzia jest koniecznością. Większość kreatorów stron docelowych z tej listy ma podobną funkcjonalność.

Zapewniają interfejs typu “przeciągnij i upuść”, statystyki, testy A/B i szybką obsługę klienta. Ceny to zupełnie inna kwestia, dlatego warto dostosować je do swojego budżetu na reklamę.

Znajdź plan, który będzie odpowiedni dla Twojego biznesu i rozwijaj go, kiedy potrzebujesz dodatkowych funkcji lub bardziej zaawansowanej platformy.


O Autorze

Alex Souchoroukof

Alex Souchoroukof pracuje w Moosend jako content writer. Postawił wszystko na jedną kartę i z kariery architekta przeniósł się do branży marketingu cyfrowego i do tej pory nie ogląda się za siebie. W wolnym czasie lubi podróżować do nowych miejsc na całym świecie.

Komentarze zamknięte.

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij