CTRy Google (infografika)

Opublikowany 30 stycznia 2015 w Infografiki.
Tagi: , , , , , , , , .

Która pozycja w wynikach wyszukiwania Google otrzymuje ile kliknięć? Jak to wygląda dla wyników organicznych a jak dla reklam? Jakie są różnice między komputerami a urządzeniami mobilnymi?
Obejrzyj naszą infografikę poniżej.

Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj)

ctr-google
większa wersja – kliknij tutaj

Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie,
ale nie zapomnij o aktywnym linku do www.supermonitoring.pl.

GOTOWE TWEETY

  • Kliknięcia w wyniki Google: 1 miejsce 34%, drugie 15%, trzecie 10,5%, czwarte 7,5%, piąte 6%, miejsca 6-10 4% http://8l2.gu.ma/

    Tweetnij to

  • Kliknięcia w wyniki Google (mobile): 1 miejsce 31,5%, drugie 15,5%, trzecie 11%, czwarte 8%, piąte 6%, m-ca 6-10 5% http://8l2.gu.ma/

    Tweetnij to

  • Reklamy mogą obciąć CTR pierwszego wyniku organicznego prawie o połowę, pozostałe pozycje tracą dużo mniej. http://8l2.gu.ma/

    Tweetnij to

  • Reklamy wyświetlane na górze obniżają CTR wyników organicznych dużo silniej niż reklamy pojawiające się z boku. http://8l2.gu.ma/

    Tweetnij to

  • Duża liczba reklam zmniejsza organiczne CTR przesuwając wyniki organiczne w dół strony. http://8l2.gu.ma/

    Tweetnij to

  • Na komputerach 17,2% kliknięć przypada na reklamy, przy czym pierwsze 3 reklamy otrzymują 11,69% kliknięć. http://8l2.gu.ma/

    Tweetnij to

  • Na komputerach, pierwsza reklama w wynikach Google otrzymuje ~5,5% wszystkich kliknięć. Druga ~3,5% a trzecia ~3%. http://8l2.gu.ma/

    Tweetnij to

  • Na mobile, pierwsza reklama w wynikach Google dostaje ~5,5 wszystkich kliknięć. Druga ~3,5% a trzecia ~2%. http://8l2.gu.ma/

    Tweetnij to

Źródła:

The study by Philip Petrescu of Caphyon
Google Organic CTR History
Google Keyword Planner

monitorowanie strony internetowej

Dodaj odpowiedź:

Opisy narzędzi dla webmasterów i e-marketerów

  • Śpij dobrze, webmasterze
  • Zamów powiadomienia o nowych postach


  • Obserwuj nas


  • Przeglądaj Kategorie


  • Twoja strona nie działa!
Więcej w Infografiki
Dostępność serwisów internetowych urzędów miast wojewódzkich

Przedstawiamy wyniki badania przeprowadzonego w marcu 2014 roku, w ramach którego przez 31 dni monitorowaliśmy dostępność (uptime) serwisów internetowych urzędów...

Zamknij