FAQ: Rejestracja i konto próbne

Odpowiedzi na często zadawane pytania


Nie dostałem wiadomości z linkiem aktywacyjnym. Co robić?

Najpierw sprawdź, czy nie trafiła do folderu "SPAM" lub "Wiadomości-śmieci".
Druga możliwość - to literówka w adresie e-mail podczas rejestracji - spróbuj zarejestrować się ponownie - jeżeli poprzednio wpisałeś swój adres poprawnie, system nie pozwoli Ci się zarejestrować. W takim przypadku skontaktuj się z nami.

Hasło, które system mi wygenerował jest zbyt trudne. Czy mogę je zmienić?

Oczywiście, możesz to zrobić po zalogowaniu w Ustawieniach konta.
Upewnij się jednak, żeby Twoje nowe hasło nie było zbyt łatwe - ze względów bezpieczeństwa.
Oto nasze sugestie dotyczące bezpiecznego hasła:

  • nie powinno być hasłem, którego już używasz w innym serwisie
  • nie powinno być zwykłym wyrazem
  • nie powinno być związane z Twoją osobą (np. data urodzenia)
  • powinno mieć minimum 8 znaków
  • powinno zawierać co najmniej jedną małą literę, jedną dużą literę i cyfrę.

Jak bardzo ograniczone jest konto próbne?

Konto testowe posiada wszystkie funkcjonalności konta komercyjnego - w tym zapas 5 SMSów do wypróbowania powiadomień mobilnych.

Ile testów mogę skonfigurować w ramach konta próbnego?

Tylko jeden.
Ale w ciągu tych 2 tygodni w każdej chwili możesz zmienić monitorowany adres URL oraz ustawienia usługi.

Czy mogę ponownie zamówić konto próbne, jeżeli już kiedyś z niego korzystałem?

Tak, pod warunkiem, że użyjesz innego adresu email.

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij