Referencje

Zobacz, co nasi polscy klienci mówią o usłudze.
A potem - wypróbuj ją sam

 

Nikt nie lubi dostawać powiadomień o problemach, ale to naprawdę dobra i potrzebna usługa.

W działalności ecommerce - a szczególnie przy naszej skali ruchu - każda niewykryta awaria to konkretne straty. Nie wiem, kto może sobie pozwolić na to, żeby nie korzystać z zewnętrznego monitoringu.

Naprawdę potrzebowaliśmy takiej usługi jak Super Monitoring. Dzięki raportom Super Monitoringu znamy prawdziwy uptime naszego serwisu. Ich alerty pozwalają nam natychmiast reagować na problemy. To pomaga nam nie tracić klientów i mieć pewność, że nasza strona działa.

Super Monitoring wykrywa awarie bez pudła i nie straszy fałszywymi alarmami. I o to chodzi.

Koszt usługi zwraca się przy pierwszej awarii. Polecam wszystkim prowadzącym biznes internetowy.

Gotów sprawdzić na własnej skórze?
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij