FAQ: Logowanie i ustawienia konta

Odpowiedzi na często zadawane pytania


Zapomniałem hasła. Co robić?

Jeżeli wprowadzisz złe dane logowania, wyświetli się komunikat z linkiem służącym do zresetowania hasła.
Zostaniesz poproszony o podanie adresu email, na który zarejestrowane jest Twoje konto. Następnie na ten adres zostanie wysłana wiadomość email zawierająca specjalny jednorazowy link. Po kliknięciu go ujrzysz formularz, który pozwoli Ci ustawić nowe hasło.
Żeby zaoszczędzić Ci trochę czasu - żeby uruchomić proces resetu hasła kliknij tutaj.

Do czego potrzebujecie mój adres i nazwę firmy?

Wyłącznie na potrzeby wystawiania faktur.
Jeżeli korzystasz z konta próbnego, nie musisz podawać tych danych.

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij