FAQ: Historia monitoringu

Odpowiedzi na często zadawane pytania


Jak czytać wykres niedostępności?

Na wykresie znajdują się dwie linie:

  • bordowa to łączny czas niedostępności danego dnia, jej skala znajduje się na prawej osi Y
  • żółta to liczba awarii danego dnia - skala na lewej osi Y.

Żeby sprawdzić dokładną wartość punktu na wykresie, najedź na niego kursorem myszy.

Dlaczego długość poszczególnych awarii podawana jest w minutach, bez sekund?

Nasz system testuje monitorowane strony i serwery co 60 sekund - to w naturalny sposób wymusza wyświetlanie danych z dokładnością do 1 minuty.

Co znajduje się w kolumnie "odpowiedź" listy zdarzeń?

To informacje o rodzaju każdej z awarii. Możesz znaleźć tutaj:

  • "HTTP 1.1/xxx" - odpowiedzi serwera inne niż "HTTP 1.1/200 OK"
  • CONNECTION TIMEOUT - przekroczony czas połączenia z serwerem (10 sekund)
  • LOADING TIMEOUT - przekroczony czas wczytywania strony (10 sekund)
  • NOPHRASE - brak zdefiniowanej frazy.

W jaki sposób mogę wyeksportować historię awarii z wybranego okresu?

Wybierz zakres dat dla wykresu i tabeli za pomocą kalendarzyków po lewej stronie - a po odświeżeniu widoku kliknij zieloną ikonę "XLS", którą znajdziesz na dole tabeli.

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij