Monitoring e-commerce

Monitorowanie sklepu internetowego


Jaki jest najgorszy scenariusz dla sklepu internetowego?
Wyjątkowy produkt w atrakcyjnej cenie, pieczołowicie zaplanowana kampania reklamowa, pomysłowy przekaz, genialna kreacja, duży budżet, wysoki CTR i... błąd w procesie zakupowym uniemożliwiający złożenie zamówienia.
Oczywiście wszystko zostało sprawdzone tuż przed uruchomieniem kampanii - nawet przez kilka osób. Ale przecież nikt nie jest w stanie testować funkcjonowania koszyka non-stop przez 24 godzinę na dobę, 7 dni w tygodniu. No, chyba że jakiś superbohater.

Dedykowany system monitorujący może robić zakupy w Twoim sklepie nawet co minutę. Doda wskazany (lub wybrany losowo) produkt do koszyka, złoży zamówienie a nawet zapłaci za zakupy, jeżeli tego chcesz. Przy okazji sprawdzi, czy w jego skrzynce odbiorczej pojawiły się odpowiednie powiadomienia.

Oczywiście podczas wdrożenia trzeba będzie również wykonać małą modyfikację po stronie Twojego sklepu. Chodzi o to, żeby rozpoznawać testowe zamówienia i nie przekazywać ich do realizacji.

Zapoznaj się z krótkim opisem przykładowego wdrożenia monitoringu e-commerce.

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij