Powiadomienia o awariach strony internetowej

« powrót do listy funkcji

Powiadomienia wysyłane przez nasz system mogą być dowolnie konfigurowane. Zdecyduj, kiedy, komu i w jaki sposób będziemy je wysyłać.

Odbiorcy alertów

W ramach jednego konta możesz skonfigurować dowolną liczbę odbiorców alertów - a następnie przypisać ich do wybranych monitorowanych stron. Każdy odbiorca to osobny adres e-mail, numer telefonu komórkowego oraz zakres godzin, w których mają być wysyłane SMSy.

Moment wysyłki

Domyślnie alerty są wysyłane niezwłocznie w momencie wykrycia awarii. Możesz to ustawienie wyłączyć, jak również włączyć wysyłanie powiadomień:

  • po zakończeniu awarii
  • po pierwszych 5/10/30/60 minutach trwania awarii (czyli w momencie, jeżeli awaria trwa np. co najmniej 5 minut)
  • po każdych 5/10/30/60 minutach awarii (czyli np. co 5 minut przez cały czas trwania awarii).

Kanały komunikacji

Każdy z odbiorców może otrzymywać alerty:

  • emailem
  • SMSem
  • jako połączenia głosowe
  • jako webhook na podany adres URL
  • w postaci strumienia RSS.

Przy czym tylko alert emailowy zawiera szczegółowe informacje o awarii (czas wykrycia, rodzaj błędu itd.).

 



« powrót do listy funkcji