Powiadomienia o awariach strony internetowej
Powiadomienia wysyłane przez nasz system mogą być dowolnie konfigurowane. Zdecyduj, kiedy, komu i w jaki sposób będziemy je wysyłać.
Odbiorcy alertów
W ramach jednego konta możesz skonfigurować dowolną liczbę odbiorców alertów - a następnie przypisać ich do wybranych monitorowanych stron. Każdy odbiorca to osobny adres e-mail, numer telefonu komórkowego oraz zakres godzin, w których mają być wysyłane SMSy.
Moment wysyłki
Domyślnie alerty są wysyłane niezwłocznie w momencie wykrycia awarii. Możesz to ustawienie wyłączyć, jak również włączyć wysyłanie powiadomień:
- po zakończeniu awarii
- po pierwszych 5/10/30/60 minutach trwania awarii (czyli w momencie, jeżeli awaria trwa np. co najmniej 5 minut)
- po każdych 5/10/30/60 minutach awarii (czyli np. co 5 minut przez cały czas trwania awarii).
Kanały komunikacji
Każdy z odbiorców może otrzymywać alerty:
- emailem
- SMSem
- jako połączenia głosowe
- jako webhook na podany adres URL
- w postaci strumienia RSS.
Przy czym tylko alert emailowy zawiera szczegółowe informacje o awarii (czas wykrycia, rodzaj błędu itd.).
« powrót do listy funkcji