
Aktualności
Wysłanie alertu głosowego kosztuje tyle samo co SMSa - w momencie wysyłki Twój zapas SMSów zostanie pomniejszony o 1.
Jeżeli w ustawieniach swojego konta (lub jednego z dodatkowych odbiorców) masz zdefiniowane godziny, w których życzysz sobie otrzymywać SMSy, wiadomości głosowe będą do Ciebie wysyłane również wyłącznie w tych godzinach.
Dzięki Responsive Web Design (RWD), nasz nowy front-end płynnie dostosowuje się do każdej wielkości i orientacji ekranu. Oznacza to, że z naszego serwisu można wygodnie korzystać na każdym urządzeniu - komputerze stacjonarnym, laptopie, netbooku, tablecie, smartfonie.
Nowe szablony są też lżejsze, dzięki czemu nasze strony wczytują się jeszcze szybciej.
Przy okazji odświeżyliśmy trochę oprawę graficzną - uczyniliśmy ją bardziej spójną i wprowadziliśmy więcej Superbohaterów. Mamy nadzieję, że Wam się podoba!
Dodaliśmy kilka nowych opcji, jeszcze bardziej zwiększając przydatność tej funkcjonalności.
Teraz można:
• sprawdzać obecność frazy - lub potwierdzać jej brak
• używać taga <whatever> wielokrotnie, na przykład: "<html><whataver>Witamy<whatever></html>"
• używać nowego taga <or> (lub), na przykład: "Error<or>Warning<or>Problem"
• wykorzystywać oba tagi razem.
Wersja 2.1 wnosi kilka istotnych zmian w stosunku do poprzedniej wersji - 1.1:
• zmiana sposobu autoryzacji (token zamiast loginu i hasła)
• dostępność sekcji "Twoje kontakty"
• trzy wersje językowe (polska, angielska, hiszpańska)
• nowa nazwa wtyczki.
Więcej o wtyczce
Strona wtyczki w oficjalnym katalogu wtyczek WordPress.org
Monitorowanie wydajności
Zaczęliśmy rejestrować czasy odpowiedzi monitorowanych serwerów - ze szczegółami.
Na wykresie wydajności wyświetlany jest wykres słupkowy pokazujący następujące wartości średnie:
• name lookup time (DNS)
• connect time
• pretransfer time
• starttransfer time
• redirect time.
Limit czasu odpowiedzi (domyślnie na poziomie 10 sekund) dla raportowania awarii typu "connection timeout" może teraz być konfigurowany indywidualnie.
Subkonta
Każdemu z nieograniczonej liczby odbiorców alertów można teraz udzielić dostępu tylko do odczytu (read-only) do panelu użytkownika. Tacy sub-użytkownicy mogą się zalogować i generować raporty, ale nie mogą edytować konfiguracji usług.
Raporty zbiorcze
Potrzebujesz wygenerować raport dla wszystkich stron łącznie? Nie ma problemu - po prostu zaznacz je za pomocą checkboxów i kliknij "raport zbiorczy".
Zobaczysz dwa osobne wykresy - jeden z wartościami średnimi i jeden ze zsumowanymi.
Snapshoty
Po uruchomieniu monitorowania formularzy, niektórzy użytkownicy sugerowali, że chcieliby wiedzieć, jak wygląda wynikowa strona kiedy nasza aplikacja nie znajduje zdefiniowanej frazy w jej kodzie.
Nasz system monitorujący zapisuje teraz "snapshoty" HTML za każdym razem, kiedy zdefiniowana fraza nie zostaje znaleziona (błąd NOPHRASE - zarówno przy monitorowaniu formularzy jak też treści). Snapshoty są dostępne w tabeli historii zdarzeń niedostępności w panelu użytkownika.
Wykresy HTML
Ostatecznie pożegnaliśmy się z Flashem i wszystkie wykresy są wyświetlane w HTML. Dzięki temu, bez problemu wyświetlają się na praktycznie wszystkich możliwych urządzeniach.
Jednym kliknięciem wygeneruj wzorcową sumę kontrolną pliku i pozwól naszemu systemowi co godzinę (lub co 30 minut) generować aktualną sumę kontrolną i porównywać ją ze wzorem. W przypadku najmniejszej niezgodności zostaniesz zaalarmowany.
Po prostu włącz opcję "Wyświetlaj alerty jako RSS" w ustawieniach Twojego konta i użyj podanego tam adresu URL w kanale "Feed" w IFTTT.

Monitorowanie monitoringu
Wdrożyliśmy zewnętrzny system, który stale monitoruje nasze usługi weryfikując poprawność ich funkcjonowania. Symuluje on awarie różnego typu i sprawdza, czy są prawidłowo wykrywane i raportowane.
Krótkie nazwy
Możliwość nadawania stronom krótkich nazw, które zastępują ich długie adresy URL, zmniejsza długość komunikatów - co ma znaczenie szczególnie w przypadku alertów SMSowych.
Natychmiastowy feedback
Na dole każdej podstrony w panelu użytkownika znajduje się mały formularz kontaktowy. Każde spostrzeżenie, opinia i sugestia jest dla nas na wagę złota.
Objaśnienia typów awarii
Przy typach awarii w tabeli historii niedostępności pojawiły się małe ikony znaków zapytania. Wystarczy najechać na nie kursorem myszy żeby wyświetlić objaśnienie każdego typu awarii.
Optymalizacja procesów
Całkowicie przebudowaliśmy procesy monitorujące i wysyłające powiadomienia - w celu zwiększenia wydajności systemu.
Kumulowanie czasu niedostępności
Niektórzy klienci ustawiają usługę tak, żeby nie otrzymywać natychmiastowych powiadomień o wykrycou awarii - tylko alerty wysyłane po określonym czasie jej trwania. Wyobraźcie sobie 5 osobnych ale bardzo krótkich niedostępności (różnego rodzaju), które zdarzają się pod rząd. Całkowity czas niedostępności jest długi, ale żadne ze zdarzeń nie spowodowałoby wysłania powiadomienia, ponieważ są za krótkie.
Po modyfikacji czas niedostępności następujących po sobie bez przerw jest kumulowany na potrzeby powiadomień.
Płatności off-line
Na życzenie klientów wprowadziliśmy możliwość opłacania usług przelewem off-line. W tej opcji w momencie składania zamówienia generowana jest faktura pro-forma a po otrzymaniu przelewu następuje przedłużenie usługi oraz wygenerowanie faktury VAT.
SMSy w koncie próbnym
Zdecydowaliśmy przydzielać 5 SMSów do każdego konta próbnego, żeby umożliwić potencjalnym klientom wypróbowanie również powiadomień SMSowych.

Teraz można zdefiniować dowolną liczbę odbiorców - i wybrać, kto powinien otrzymywać jakie alerty, przypisując ich do monitorów.
Jak pewnie zauważyliście, pracujemy również nad inną proponowaną przez użytkowników funkcjonalnością - mierzeniem czasów ładowania (obecnie w fazie BETA).

w 4 różnych województwach:
- pomorskie (Gdynia)
- mazowieskie (Piaseczno pod Warszawą)
- małopolskie (Kraków)
- śląskie (Katowice).
Awarie nadal odnotowywane są po potwierdzeniu niedostępności przez 3 stacje. Czwarta została uruchomiona na wypadek chwilowej niedostępności jednej z pozostałych stacji.

W nocy z niedzieli na poniedziałek przenieśliśmy nasz serwis - oraz główną stację monitorującą - na nowy serwer. Jest to maszyna o dużo większym zapasie fizycznych zasobów.
Nie było przerwy w funkcjonowaniu usług.

Zgodnie z Waszym życzeniem, rozbudowaliśmy alerty wdrażając nowe funkcjonalności:
- możliwość wyłączenia natychmiastowych powiadomień
- opcję otrzymywania dodatkowych alertów po upływie określonego czasu awarii
- więcej informacji w alertach emailowych (szczegóły awarii).
W konkursie organizowanym przez Brandona Line na jego blogu można wygrać - wśród wielu innych nagród - roczną subskrypcję naszych usług.
Zapraszamy do udziału!

Dedykowana aplikacja monitoruje dostępność, formularze internetowe oraz procesy e-commerce. Parametry testowania, zarządzanie użytkownikami, raportowanie - wszystko zostało dopasowane do wymagań Klienta.
Przeczytaj więcej o naszych rozwiązaniach


Mamy nadzieję, że podoba się Wam nowy wygląd.

Uruchomiona dzisiaj nowa wersja serwisu realizuje usługi monitoringu dostępności zawierające następujące nowe możliwości:

- monitorowanie różnych protokołów i portów (http, https, pop3, smtp, imap, telnet, ssh, dns, connect, sip)
- potwierdzanie obecności zdefiniowanej frazy w treści strony
- testowanie formularzy
- powiadomieniana Gadu-Gadu
- kanał RSS z alertami
- integracja z panelem Google Analytics
- plugin do WordPressa, plugin do Joomla!
- eksport danych do XLS
Cena pojedynczej usługi pozostaje bez zmian. Dodatkowo wprowadziliśmy atrakcyjne cenowo pakiety 3, 5, 10 i 20 monitorów.
Nasza nowa funkcjonalność poszerza usługę o możliwość prostego testowania formularzy internetowych. Po prostu zdefiniuj dowolną liczbę pól, podaj dane jakie mają zostać do nich wprowadzone i skonfiguruj przycisk, który ma zostać wciśnięty. Formularz zostanie uznany za poprawnie działający, jeżeli strona wyświetlona po wysłaniu go będzie zawierać zdefiniowany przez Ciebie tekst.
Wprowadziliśmy trzy nowe funkcjonalności:
1. Strona działa nieprzerwanie przez cały okres testowy? Nie ma problemu - od teraqz użytkownicy kont testowych mogą zasymulować awarię po prostu klikając odpowiedni przycisk.
2. Sprawdzanie odpowiedzi serwera to za mało? Nasz system może teraz potwierdzać, czy Twoja strona HTML wczytała się w całości, sprawdzając obecność tagu "