Archiwum - ‘Komunikacja’ Kategoria

Groove: Najlepsza obsługa klientów online

Groove: Najlepsza obsługa klientów online

Za pomocą funkcji Groove, takich jak Udostępniana Skrzynka Odbiorcza Groove, Baza Wiedzy i Raporty, oferowanie spersonalizowanej obsługi klienta będzie tak proste, jak nigdy dotąd.

Aha – efektywne mapy rozwoju produktu (roadmaps)

Aha – efektywne mapy rozwoju produktu (roadmaps)

Roadmapy opracowane przez Aha zapewniają firmom spełnianie ich celów biznesowych. Dużą zaletą Aha jest to, że przywiązuje równą wagę do pracodawców, jak i to pracowników, aby przekazywać ich pomysły na portalu firmy.

AskNicely pozyskuje opinie klientów na rzecz rozwoju firmy

AskNicely pozyskuje opinie klientów na rzecz rozwoju firmy

AskNicely współpracuje z firmami i ich klientami, aby pozyskiwać opinie od klientów na temat oferowanych przez firmę usług.

Beamer – sposób na lepsze interakcje i zaangażowanie użytkowników

Beamer – sposób na lepsze interakcje i zaangażowanie użytkowników

Beamer działa pomagając firmom udostępniać posty, zdjęcia, filmy i GIFy na ich tablicach. Dzięki temu ich klienci są na bieżąco informowani o wszystkim, co się dzieje w tych firmach.

Płynna integracja czatów za pomocą narzędzia Sameroom

Płynna integracja czatów za pomocą narzędzia Sameroom

Sameroom pozwala na łączenie wielu czatów, które mogą być stworzone w różnych platformach. Oto niektóre z platform, które działają z Sameroom: Skype, Google Hangouts, IRC, Yammer, Twitter, Salesforce Chatter, Telegram, Spark i HipChat oraz wiele innych.

Nowoczesny onboarding klientów z Bonjoro

Nowoczesny onboarding klientów z Bonjoro

Bonjoro oferuje całkowicie nową jakość onboardingu klientów. Pozwala Ci nagrać i wysłać spersonalizowany powitalny film wideo Twoim klientom, przez co będą się czuli jak w domu.

Twórz zautomatyzowane czaty z Tars, bez programowania

Twórz zautomatyzowane czaty z Tars, bez programowania

Nie musimy Ci mówić, jak ważne jest, aby sprzedawcy komunikowali się ze swoimi klientami ukazując swoje zaangażowanie. Nie musimy także podkreślać też konieczności zrozumienia, czego szuka potencjalny klient, gdy przegląda stronę produktu, ani prezentowania mu całej rangi usług. Nie każda firma może zainwestować w setki pracowników czuwających przy biurkach nad stroną internetową. Szczerze mówiąc, ci […]

Konwertuj odwiedziny na połączenia telefoniczne za pomocą CallPage

Konwertuj odwiedziny na połączenia telefoniczne za pomocą CallPage

Jednym z najbardziej krytycznych oddziałów każdej organizacji jest sprzedaż i marketing, a praca menedżerów ds. marketingu i personelu sprzedaży ma kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy. Bez wykwalifikowanych i kompetentnych zespołów nawet największe firmy nie mogą odnieść sukcesu. Organizacje zwykle wydają tysiące dolarów na zatrudnienie odpowiednich osób, które namierzyć i upolować odpowiednich klientów w oczekiwanych liczbach. […]

Organizuj spotkania online używając Bench

Organizuj spotkania online używając Bench

Obecnie obserwuje się przenoszenie wielu korporacji z fizycznych do wirtualnych biur. Coraz mniej czasu spędza się w biurze i uczestniczy w nim w ważnych spotkaniach. A dlaczego takich spotkań miało by już nie być? Wraz ze wzrostem problemów związanych z transportem i logistyką, większość z nas wolałaby pozostać w domu i w nim wykonywać swoją […]

Zaoferuj swoim klientom jeszcze lepszą obsługę dzięki Sugesterowi

Zaoferuj swoim klientom jeszcze lepszą obsługę dzięki Sugesterowi

Dla każdej firmy jednym z kluczowych składników sukcesu jest perfekcyjne opanowanie procesu obsługi klienta. Na każdym kroku natykamy się na opinie, że nawet organizacje posiadające w swojej ofercie potężny zestaw bardzo dobrych produktów i usług, często nie są w stanie wybić się na rynku właśnie ze względu na zaniedbania w obszarze obsługi klienta. Uwierzcie nam […]

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij