Archiwum - ‘Analityka’ Kategoria

KeywordHero: Ratunek przed „not provided” w Google Analytics

KeywordHero: Ratunek przed „not provided” w Google Analytics

KeywordHero ujawnia te informacje, które Google przestał ukazywać i zastąpił zaślepką „not provided” w swoich danych.

Zwiększ sprzedaż dzięki lepszemu wykorzystaniu retargetingu – PixelMe

Zwiększ sprzedaż dzięki lepszemu wykorzystaniu retargetingu – PixelMe

PixelMe pozwala użytkownikom skracać linki, które udostępniają w mediach społecznościowych, ale równocześnie mogą oni dodawać do każdego linku piksel śledzący.

Spójrz oczami Twoich użytkowników z RealEye

Spójrz oczami Twoich użytkowników z RealEye

Wyobraź sobie, że możesz pożyczyć czyjeś oczy na jakiś czas. Okej, to nie miało zabrzmieć jak żart, to właściwie dość poważna sprawa. Ujmijmy to w ten sposób – a co jeśli możesz zobaczyć, co ktoś widział na stronie internetowej, a przez “zobaczyć”, mamy na myśli to, że faktycznie „widzimy” dokładne części witryny, które przyciągnęły uwagę […]

Zobacz co robią klienci na Twojej stronie dzięki SmartLook

Zobacz co robią klienci na Twojej stronie dzięki SmartLook

Masz pewność, że stworzyłeś świetną witrynę internetową, ale kompletnie nie masz pojęcia dlaczego współczynnik odrzuceń wciąż rośnie? Umieszczasz na niej coraz to atrakcyjniejsze opcje i oferty, na które tylko możesz sobie pozwolić, ale mimo wszystko wciąż nie możesz osiągnąć założonych planów sprzedażowych? Problem może leżeć zarówno po stronie samego projektu strony, jak i dostarczanych informacji. […]

Oceń ruch na swojej stronie za pomocą UsabilityTools

Oceń ruch na swojej stronie za pomocą UsabilityTools

Wyobraź sobie, że jesteś twórcą lub właścicielem strony internetowej. Z twojego punktu widzenia, co będzie kluczowe w budowaniu udanej strony internetowej? Unikalne treści, algorytmy SEO, atrakcyjny design itp. Po dopracowaniu każdego, nawet najdrobniejszego szczegółu, prawdopodobnie chciałbyś pójść krok dalej i opublikować swoją stronę. A co będzie Twoim kolejnym krokiem? Ocena wpływu! Ocena tego, jak owocne […]

Twórz lepsze wykresy Gantta z TeamGantt

Twórz lepsze wykresy Gantta z TeamGantt

Jeśli Twoja organizacja korzysta z wykresów Gantta do planowania projektu, to doskonale wiesz, że składają się z poziomych wykresów słupkowych wykorzystywanych do lepszego zarządzania projektami poprzez planowanie i sterowanie produkcją. Diagramy te zapewniają graficzną ilustrację harmonogramu, która pomaga planować, koordynować i śledzić konkretne zadania w projekcie. W organizacjach, gdzie grają kluczową rolę, nawet niewielkie błędy […]

Czy Twoja strona jest przeglądana za pomocą urządzeń mobilnych? Sprawdź z MobileRatio

Czy Twoja strona jest przeglądana za pomocą urządzeń mobilnych? Sprawdź z MobileRatio

Wraz z postępem innowacji, smartfony i tablety mają coraz większy udział w ruchu sieciowym na całym świecie. W związku z tym każda strona internetowa, która nie odpowiada wymaganiom tych urządzeń, jest obecnie uważana za przestarzałą. Twoja strona może przyciągać ogromny ruch na komputerowych przeglądarkach, ale dopóki nie dzieje się tak również na tabletach i smartfonach, […]

Wszystkie Twoje dane biznesowe w jednym miejscu: Fokus

Wszystkie Twoje dane biznesowe w jednym miejscu: Fokus

Fokus został zamknięty w 2018. Życie toczy się szybko i gorączkowo a dane i informacje, ich pozyskiwanie, przechowywanie, sortownie, analiza oraz synchronizacja, stały się dla ludzi i organizacji priorytetem. Ciągłe pojawianie się nowych, istotnych informacji online, łatwo prowadzi do trudności z ich percepcją. Kluczem jest umożliwienie znajdowania ważnej wiedzy, odkrywania źródeł i stron internetowych. A […]

Rozwiń analitykę swoich stron WWW dzięki KISSmetrics

Rozwiń analitykę swoich stron WWW dzięki KISSmetrics

Analityka stron WWW to gromadzenie, analiza i pomiar danych w celu zrozumienia i optymalizacji stron internetowych dzięki generowanym raportom. Analitykę realizuje się za pomocą wielofunkcyjnych narzędzi, które mogą być używane zarówno do mierzenia ruchu w sieci, przeprowadzania badań rynku, by zwiększyć wpływ strony na odwiedzających, a także do pomiaru wpływu kampanii reklamowej. Analityka www pomaga […]

WhatRunsWhere – narzędzie do analizy konkurencyjności

WhatRunsWhere – narzędzie do analizy konkurencyjności

Wspieranie menedżerów i kierowników w tworzeniu strategii i podejmowaniu decyzji, oparte na definiowaniu, gromadzeniu, analizowaniu informacji na temat konkurencji, prognozie jej zachowań lub zalecanym przebiegu działania dotyczącego produktu, konkurenta, klientów lub jakiegoś aspektu otoczenia, nazywa się analizą konkurencyjności. Zapoznanie się z tym, co dzieje się w branży poza Twoją firmą, pomoże Ci lepiej konkurować, a […]

  • Przeglądaj Kategorie


  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij