Monitoring portalu

Monitorowanie serwisów informacyjnych


W przypadku portali to nie funkcjonalności ale treści są najważniejsze. Co i kiedy publikować na pewno dobrze wiesz - dzięki szczegółowym statystykom ruchu i zachowań użytkowników. Ale czy masz pewność, że treści publikowane są zgodnie z planem a kluczowe informacje pojawiają się na stronach portalu punktualnie?

Zaawansowany monitoring treści wyłapie każdą niezgodność treści z ustalonym schematem publikacji i niezwłocznie poinformuje Cię o problemie. Brak nowego artykułu w danej sekcji, opóźnione notowania akcji, nie wysłany newsletter - wszystko to spowoduje wysyłkę alertów oraz odnotowanie zdarzenia w bazie.
Również treści publikowane w mediach społecznościowych mogą być monitorowane - posty na Twoim profilu firmowym na Facebook'u, na Twitterze itd.

Przeczytaj krótki opis przykładowego wdrożenia monitoringu portalu.

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij